Promo sporočilo Promocijsko sporočilo

Kako lahko promocijske majice povečajo učinkovitost vašega oglaševanja

12. 5. 2023
Deli
Kako lahko promocijske majice povečajo učinkovitost vašega oglaševanja (foto: Habeco.si – promocijske fotografije)
Habeco.si – promocijske fotografije

Večkrat nam promocijske majice v podzavesti prebudijo negativno asociacijo, ker smo v preteklosti prejeli kakšno, ki je bila prevelika ali premajhna, vrečasta, zvrtinčena, skratka slabe kakovosti. Pa vendar so promocijske majice eno najbolj priljubljenih promocijskih daril, predvsem zaradi svoje vsakodnevne uporabnosti.

Da bi naslednjič naročili in izdelali res kakovostne in privlačne promocijske majice, vam bomo v tem zapisu predstavili nekaj napotkov, ki vam bodo pri tem pomagali. Namen promocijskih majic namreč je, da si jih ljudje želijo in tudi nosijo, in to ni samo po sebi umevno. 

Zakaj promocijske majice?

Preden nadaljujemo s smernicami za odlične promocijske majice, najprej odgovorimo na vprašanje "Zakaj majice?". Zakaj bi morale biti majice vključene v nabor trženjskih orodij vsakega podjetja? 

Majice povzročajo večjo čustveno vpletenost

Med najbolj ključnimi razlikovalnimi lastnostmi majic je prav čustvena vpletenost, ki jo sprožajo. Oseba se zavestno odloči, da bo zjutraj oblekla določeno oblačilo. Če je to majica z vašim logotipom, sloganom ali potiskom, je to kazalnik čustvene vpletenosti osebe v vaše sporočilo. 

Obleči majico podjetja je nekako tako, kot če bi oblekli dres svoje najljubše ekipe. To je način izražanja, blagovna znamka odraža potrošnikove vrednote in potrošnik jo s ponosom pokaže. 

Ustvarjanje takšne majice je zapleten proces in prav to je tema, o kateri bomo razpravljali v nadaljevanju. 

Majice imajo višjo zaznano vrednost

Zaznana vrednost majice je pogosto mnogo višja kakor njena dejanska vrednost. Večina potrošnikov meni, da je cena majice bistveno višja od dejanske cene. To ni presenetljivo, saj je povprečna cena kakovostne majice v trgovini med 20 in 50 EUR. 

Povedano drugače, reklamna majica s potiskom stane približno 3 do 7 EUR (cena je zaradi številnih dejavnikov precej relativna), zaznana vrednost za prejemnika pa je zagotovo večkrat višja. 

Oglaševalski učinek promocijskih majic

Majice so eno najbolj učinkovitih oglaševalskih orodij in zaradi tega tudi zelo razširjeno. Po raziskavah Advertising Specialty Institute prejemniki promocijsko majico uporabljajo 14 mesecev, v tem obdobju ustvari 3400 prikazov, cena stroška na prikaz pa je 0,002 EUR

Ni jih veliko, če sploh so, oglaševalskih orodij, ki se lahko pohvalijo s takšnimi rezultati. Še več informacij o promocijskih majicah pa najdete v članku »Dejstva, ki jih morate vedeti o promocijskih majica«  

Osnovna pravila za izdelavo majice podjetja

Pojasnili smo, zakaj bi morali o majicah sploh razmišljati kot o oglaševalskem artiklu, ki bi lahko pripomogel k izgradnji močnejše blagovne znamke in posledično povečanju prodaje.  

Naj vam nanizamo še nekaj nasvetov, ki bodo bistveno povečali možnosti, da bodo prejemniki vašo promocijsko majico dobro sprejeli, in tudi nosili.  

Izberite kakovostno majico

Prvi in najpomembnejši korak je, da izberete res udobno in kakovostno majico z modnim krojem. Majica naj bo izdelana iz česanega bombaža, gramature 160 do 180 gramov, ovratnik naj bo štiri slojni in naj ima stranske šive, kar bo preprečilo vrtinčenje ob pranju. 

Velikosti majic so pomembne

Skrbno preučite in načrtujte, katere velikosti boste potrebovali, da bo vsakdo dobil velikost, ki mu res ustreza in se mu dobro prilega. Zahtevajte od trgovca tabelo in vzorce velikosti majic, da boste lahko res optimalno izvedli naročilo 

Odtis mora vsebovati več kot le vaš logotip in spletno stran

Običajno podjetja želijo natisniti logotip in spletno stran, saj vendar gre za promocijske majice. Vendar v večini primerov ta taktika ne deluje. Postavite se v kožo obdarovanca. Ali bi nosili majico, ki je kot vizitka podjetja? 

Promocijske majice so orodje za samoizražanje, ki ga lahko podjetja in organizacije uporabijo za promocijo, vendar mora biti celotna grafična zasnova oblikovana tako, da prejemniku omogoča, da izrazi svoje mnenje, vrednoto ali pripadnost. Pri tem je poleg samega potiska pomembno omeniti, da ima pri vzpostavljanju videza izdelka ključno vlogo igra tudi barva majice. 

Naročite tudi ženske majice!

Res je, da bi lahko moške majice zlahka označili za uniseks. Ta pristop res poenostavi postopek načrtovanja velikosti, ki jih potrebujete, in tudi zmanjša tveganje, da bi vam zmanjkalo, katere od velikosti.

Vse to je sicer lepo in prav, vendar bi bilo v nasprotju z zgornjima dvema glavnima smernicama. Moški kroj ne bo dobro pristajal ženskam in zato takšna majica ne bo udobna

Nekaj namigov za boljši videz vaših promocijskih majic

Majhne podrobnosti so najpogosteje prezrte, vendar prav te prispevajo k temu, da je majica zaželena in da obdarovanca prepriča, da jo bo nosil. Povedano drugače, bolj, kot je promocijska majica podobna majici, ki bi se prodajala v trgovini, bolje je.

· Individualno pakiranje. Na voljo je veliko možnosti, od klasične polietilenske vrečke do po meri oblikovane darilne škatle. Pomembno je, da je embalaža lična in da odraža kakovost izdelka, ki je v njej. Dodana vrednost je, da embalažo potiskamo s sporočilom ali mislijo. 
· Brandirana etiketa. Poiščite majice, ki imajo možnost odstranitve proizvajalčeve etikete in dotiskajte lastno, etiketo narejeno po meri. Kljub temu da je to majhen, običajno enobarven odtis, ima močno sporočilno vrednost. Promocijska majica izgubi vse stare povezave in postane popolnoma vaša. 
· Dodan lasten obesni listek. Kot že rečeno, mora promocijska majica biti čim bolj podobna tistim v trgovinah. In obesni listek je zagotovo dodatek, ki ga promocijska majica mora imeti. In če smo inovativni in ustvarjalni, dobimo za nizek strošek še dodaten kakovosten medij za svoja promocijska sporočila. 

Razlika med dobro in odlično promocijsko majico je v majhnih podrobnostih, ki so najpogosteje spregledane, vendar prav te prispevajo k temu, da je majica zaželena in da prejemnika prepriča, da jo bo nosil.  

Preden dokončate svoje naročilo, se vprašajte, ali bi sami dejansko nosili to majico. Če je vaš odgovor neodločen ali negativen, nič hudega - preprosto analizirajte, kaj vas moti in poskušajte prilagoditi svoje ideje in izvedbo, da bi ustrezale vašim željam in pričakovanjem. 

Naš zadnji nasvet bi bil, da si prizadevate za izvirnost in unikatnost pri izdelavi promocijske majice. To bo zagotovo pripomoglo k temu, da boste pritegnili pozornost svojih obstoječih in bodočih poslovnih partnerjev ter vzpostavili nepozaben vtis.