Hit je krema s polžjo slino!

Hit je krema s polžjo slino! (foto: arhiv Štartaj Slovenija) arhiv Štartaj Slovenija
Vir: Lady
27. 12. 2017

Za nami je druga zelo uspešna sezona projekta Štartaj Slovenija. Tako kot lani so tudi letos kupci odlično sprejeli slovenske izdelke in njihove ustvarjalce. Najbolj je prepričala krema s polžjo slino Noela, ki si je prislužila laskavi naziv hit produkt leta 2017.

V letošnji sezoni je sodelovalo osem podjetniških ekip, ki so na police megamarketov Interspar postavile kremo s polžjo slino Noela, pokovko z različnimi sladkimi in slanimi prelivi Pokica, zamrznjeno surovo hrano za pse Good4Dogs, naravno sladkarijo iz medu in sadja Medenka, visokokakovostno kavo, praženo v Sloveniji, Iconic Speciality Coffee, gurmanske prelive iz sadja in kisa Viny&Greta, naravni pralni prašek Odori in prigrizek iz sušene govedine Junc Beef Jerky. Čeprav ima prav vsak izdelek posebno zgodbo in potencial, pa je lahko le eden hit produkt 2017. Tega so s pomočjo kupcev izbrali vsi trije partnerji v projektu Štartaj Slovenija, podjetje Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in oglaševalska agencija Formitas. Voditelj in podjetniški mentor Matija Goljar je poudaril napredek, ki ga je ob podpori treh partnerjev doseglo vseh osem podjetniških ekip.

Hit je k rema s polžjo slino

Polži so pravi hit

Noelo, ki je prva krema s polžjo slino v Sloveniji, ustvarja družina Fras iz Benedikta. Na svojem posestvu so začeli gojiti polže in ustvarili kremo s kar 40 % polžje sline, kar je mnogo več od večine primerljivih izdelkov. Polžja slina je pravi hit v svetovni kozmetiki, ker ima odlične sposobnosti obnavljanja. Noela se tako uporablja kot krema proti staranju, saj zmanjšuje gubice na obrazu, obenem pa pomaga tudi v boju z aknasto kožo, srbečico ali strijami ter je primerna za nego kože po depilaciji in britju. Podjetniška zgodba družine Fras – sina Aljaža in matere Milene in očeta Leona – se je začela, ko so pri očetu ugotovili, da ima premaknjeno vretence. "Ker smo takrat imeli konje, je bila nevarnost, da se mu lahko pri jahanju konjev kaj zgodi, in zato smo se odločili za prodajo posestva. Ko so prišli prvi kupci, so omenili, da hočejo kupiti posestvo za gojenje polžev, in takrat smo ugotovili, da lahko to počnemo mi," razlaga sin Aljaž. Najprej so se odločili za rejo polžev za kulinarične namene, saj polži slovijo kot ena izmed zelo posebnih specialitet. A Aljaž pove, da imajo ljudje vendarle še predsodke, da bi jedli polže, zato so že želeli zapreti svojo polžjo farmo. "Nato pa se je nekega popoldneva utrnila ideja – zakaj ne bi poskusili s polžjo kremo. Ideja je prešla v izdelek in zdaj smo tukaj." Zdaj imajo okoli 400 tisoč polžkov, ki jih dnevno žgečkajo, saj tako pridobivajo slino. Gre za delo z veliko potrpežljivosti, saj v eni uri povprečno naberejo tri decilitre polžje sline. 

Foto: arhiv Štartaj Slovenija

Priporočamo