Valentina in Uroš Kavčič sta dolgo iskala idejo za produkt, ki bi pritegnil otroke. Želela sta namreč najti nekaj dobrega in novega – skratka nekaj, česar še ni bilo na trgu. Potem pa se je nekega dne na obisku oglasil prijatelj, ki jima je za darilo prinesel mlečno marmelado iz Normandije.
Od tu do njune povsem lastne in izboljšane verzije mlečne marmelade je bil nato le še korak. No, pravzaprav več njih.
"Produkt se je zgodil po tisočem poskusu, da bi naredila nekaj novega."
In jima je uspela. Z Marmelo, ki se je med drugim uvrstila tudi med osmerico produktov tretje sezone Štartaj Slovenija, sta ustvarila nekaj, kar je mogoče namazati na svež kos kruha ali palačinko, s svojo mlečno osnovo in strukturo puhasto zmešane smetane pa lahko svoje mesto najde tudi v skodelici vaše najljubše kave. Eno od možnosti prav takšne zanimive kombinacije sta nadobudna podjetnika delila tudi na svoji Facebook strani.
Nekaj povsem novega!
O tem, kako zelo inovativen in nov je izdelek, ki sta ga Valentina in Uroš ustvarila, med drugim priča dejstvo, da so imeli z umestitvijo Marmele precejšnje težave celo Sparovi strokovnjaki.
"Izdelka, ki bi bil narejen po našem postopku, ne morete najti ne v Sloveniji in ne v svetu," sta hitela ponosno razlagati podjetnika, ki pa sta se vseskozi zavedala tudi, da je pri inovativnih izdelkih zato tudi težko oceniti, kakšno bo povpraševanje. Tudi zato sta svoj takrat še nepoimenovan produkt predstavila na sejmu Vin-Del v Mariboru, in sicer v zgolj enem okusu. "In odziv je bil nor!"
Valentina in Uroš, ki sta po izobrazbi agronoma, sta se takrat zavedla, da sta več kot očitno na pravi poti, a da bo potrebno za uspeh izdelka na trgu vendarle vložiti še veliko dela. Zgolj dober izdelek namreč še ne zagotavlja tudi tržnega uspeha.
"Marmela je najina prva podjetniška izkušnja z inovativnim produktom," je povedal Uroš, ki je v nasprotju z Valentino še vedno zaposlen kot agronom. "In čeprav nisva odraščala v podjetniških družinah, za najine starše je redna služba najboljša opcija, pa je v meni vedno kipel podjetniški duh. Vedno sem si želel imeti svoje podjetje, biti sam svoj gospodar, delati tisto, kar me veseli in dopolnjuje. To se mi zdi neprecenljivo."
Za njune prve korake na podjetniški poti zaradi konzervativno naravnane okolice sprva ni bilo ravno veliko razumevanja.
"Od ljudi sva dobila več negativnih kot pozitivnih spodbudb. Med drugim sva slišala tudi, da naj se že umiriva, češ da so ljudje že vse poskusili, propadli, nimaš bolniške, nimaš dopusta, dobra služba je najboljša!'' je bil iskren Uroš. "Vendar sva se z Valentino v svoji naravnanosti raje osredotočala na primere uspešnih prodjetnikov, ki so svoj posel ustvarili iz nič, v garaži. Za zgled sva jemala tiste, ki so si upali stopiti v neznano in jim je uspelo!"
Ker sta svoj podjetniški izziv iskala prav na področju prehranskih izdelkov, ki je za novopečene podjetnike še posebno zahtevno področje, saj mora biti vsak nov izdelek povsem neoporečen in varen za uživanje, sta se kmalu soočila tudi z izzivi, pri katerih jima je prav prišlo lastno poklicno znanje.
"Najzahtevnejši del je bila mikrobiološka neoporečnost izdelka ter s tem povezana obstojnost izdelka na policah. Izdelek imaš pripravljen, je super videza, okusa, struktura ... skratka, vse 'štima', potem pa se začne testiranje, ki šele prinese prave izzive. V izdelku se sčasoma namreč začnejo dogajati tako spremembe okusa kot videza. In prav v tej fazi je treba ugotoviti vzrok in najti rešitev. To proceduro je nato treba ponavljati kar nekaj mesecev, da na koncu prideš do tistega pravega rezultata," se najbolj problematične faze razvoja Marmela spominjata Uroš in Valentina. "Takrat so pomembni vztrajnost in volja pa tudi neomajna vera v lasten izdelek."
S priključitvijo Marmele v asortiman tretje sezone produktov Štartaj Slovenija so se Urošu in Valentini uresničile velike sanje.
"Za vsakim izdelkom namreč stojijo ljudje, njihova hrepenenja, dvomi, optimizem in dela. Da bodo ljudje zdaj lahko videli vse to, nama zato zares veliko pomeni. Le tako ostaneš v njihovem spominu kot oseba, ki stoji za svojim izdelkom."
UROŠ IN VALENTINA – MARMELA
Marmela ni niti marmelada niti mlečni namaz, je nekaj vmes. Ta edinstveni namaz odlikujeta velik del sadja in oreškov ter dodano tekoče slovensko mleko. Marmelo lahko namažemo na palačinke ali kruh, dodamo kavi ali sladoledu, okusna pa je tudi preprosto po žlici. Na voljo so okusi pistacije, lešnika, arašida, višnje, breskve in maline, vsi pa so izdelani brez ojačevalcev okusa, barvil ali umetnih dodatkov.
Marmela ponuja nešteto možnosti za užitek v edinstvenih kombinacijah okusov. Lahko vam pričara poznan okus arašidovega masla, ki vam ne bo obtežil želodca. Če ste ljubiteljica ali ljubitelj pistacij, vam namaz Marmela s pistacijo predstavlja edinstveno priložnost, da si pistacijo kar namažete na kruh, palačinko ali druge dobrote. O lešnikovem namazu nam ni treba izgubljati besed, saj kar kriči od dobrote. Prijetna osvežitev za vaše brbončice pa bodo sadni-mlečni namazi z višnjo, breskvo in malino, s katerimi boste lahko popestrili kruh z maslom, palačinke ali iz njih ustvarili sadni sladoled kar v domačem zamrzovalniku.
Vse vrste Marmele so izdelane brez ojačevalcev okusa, barvil in umetnih dodatkov. Kot rečeno, nešteto priložnosti za užitek! Pustite se presenetiti.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču