Način oblačenja, obnašanje, urejenost pričeske in barva las - vse to so dejavniki, ki sestavljajo naš osebni stil. Na odtenek las prepogosto pozabimo, saj se trendi barvanja las spreminjajo enako hitro, včasih celo hitreje, kot tisti na modnih pistah. O trendih barvanja las smo se pogovarjali z Rokom Klemenčičem, ki je kljub mladosti eden od najizkušenejših in mednarodno priznanih slovenskih frizerskih mojstrov.
Leta 2010 se je pridružil profesionalni ekipi Subrina Professional, ki med drugim testira vse izdelke lasne nege kozmetične hiše Ilirija. Svoje strokovno znanje in izkušnje predaja kot trener na seminarjih Subrina Professional v več kot 25 državah po svetu, kjer so Ilirijine blagovne znamke dobro zastopane tako pri frizerjih kot na klasičnih prodajnih mestih.
Veliko potujete po svetu in se srečujete z različnimi frizerji. Bi lahko potegnili vzporednico in opredelili, kam se nagibajo trendi barvanja las?
Potrošniki vedno bolj stremijo po individualnosti, trendi pa se ves čas spreminjajo. Tako kot na vse drugo to vpliva tudi na pogostost barvanja las, izbor odtenkov in intenzivnost barv. Pomembno je, da potrošnikom zagotovimo kakovostne izdelke, ki omogočajo manj invazivno in pogostejše barvanje las, kljub temu pa zagotavljajo pester izbor intenzivnih odtenkov.
Kako se potrošnikom prilagajate v Iliriji?
Primarno vodilo vseh naših izdelkov je vrhunska kakovost. Za to trditvijo lahko trdno stojimo, ker strokovnjaki iz Subrina Studio sodelujemo pri razvoju izdelkov ves čas, od začetka razvoja barve do zaključka. Vse odtenke testiramo in preverjamo njihovo obstojnost, sijaj in negovalni učinek na laseh. Vse testiramo na pravih modelih. Tudi razvoj barve je lasten. Pri Iliriji še vse delamo sami, prav tako smo edini slovenski proizvajalec barv za lase.
Poudarjate visoko raven kakovosti ...
Ključno je to, da v naši hiši razvijamo tako barve v setih kot tudi profesionalne barve za uporabo v frizerskih salonih. To nam daje možnost, da držimo višjo raven kakovosti kot preostali konkurenti, ki nimajo možnosti lastnega razvoja in primerjave izdelkov s profesionalnimi, kot tudi ne večdesetletnih izkušenj.
Kakšne pa so razlike med barvami za lase in seti?
Barve se med seboj razlikujejo po obstojnosti, intenzivnosti odtenkov, stopnji prekrivanja sivih las, negovalnosti, vsebnosti amoniaka ... Pomembno je, da se najde barva, ki najbolj ustreza določenemu tipu las in se, predvsem s formulacijami, prilagaja pogostosti barvanja. V ta namen blagovne znamke ponujajo širok spekter različnih barv, kot so pri nas Charm, Saten, Supreme in Vivid. Podobno je s seti barv - poznamo osnovne, ki vsebujejo samo barvo, in tiste, ki jih sestavlja še balzam za nego po barvanju, ki poskrbi za ustrezno zaščito vaših las. Glede na sestavo seta se razlikujejo tudi cene. Ne drži vedno, da je najdražja barva vedno tudi najboljša in najcenejša nekakovostna.
Pred kratkim ste predstavili nove barve za lase brez amoniaka. Kaj so njihove ključne prednosti?
Subrina Vivid so intenzivne in bleščeče nianse, ki imajo veliko rdečih, oranžnih in vijoličastih odtenkov, kar sicer ni značilnost barv brez amoniaka. So manj invazivne do las in lasišča, omogočajo hitro menjanje nians in narastek je manj viden. To so barve, ki sledijo modnim trendom in odlično dopolnijo osebni slog.
Za koga so te barve še posebej primerne?
Posebej primerne so za dekleta in gospodične, ki rade pogosto menjajo svojo barvo las in želijo, da se barve prilagajajo njihovemu življenjskemu stilu. Dekletom, ki so rada vidna. Subrina Vivid so obstojne do 28 pranj, ker so brez amoniaka, pa so še posebej primerne za tiste, ki imajo zaradi barvanja že rahlo poškodovane in suhe lase.
Vsaka uporabnica ima verjetno vsaj eno slabo izkušnjo z barvami las. Kaj bi ji svetovali?
Predvsem naj dobro prebere navodila na škatlicah in se o barvi predhodno dobro pozanima. Vse pa ste dobrodošle tudi v Subrina Studio v Ljubljani, kjer vam bomo strokovnjaki svetovali, katera barva je za vas najprimernejša in zakaj. Bomo pa nove barve Subrina Vivid novembra predstavili tudi na Story Akademiji, kjer bodo imele vse udeleženke tudi možnosti individualnega svetovanja o barvanju las in uporabi barv.
Na Story akademijo se lahko prijavite TUKAJ!
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec