Tina Lasič: Pogosto izberemo napačno podlago

11. 6. 2013
Deli
Tina Lasič

Tina Lasič Andrejević, oblikovalka maske in direktorica izobraževanja v Make Up Artist Centru, že več kot 15 let aktivno ustvarja v okolju filmskih snemanj, gledališkega odra, oglaševalske industrije in mode.

Sodelovala je z zvezdami, kot so Kevin Costner, Geraldine Chaplin, Max von Sydow in drugimi. Na področju filmske maske se je izobraževala v Hollywoodu. Sodelovala je pri več kot 750 mednarodnih oglaševalskih kampanjah, ličila za modne časopise, oblikovala masko pri 22 kratkih in celovečernih filmih, v več gledaliških predstavah in glasbenih videospotih ter bila vodilna make up artistka na slovenskem Fashion Weeku jeseni 2012.

V soboto, 22. junija 2013, bo v okviru Story akademije v Hotelu Plaza vodila delavnico o ličenju in udeleženkam razkrila nekaj super trikov za poletno ličenje z izdelki Kabuki Make Up Place.

Kaj vas je pripeljalo do tega, da ste postali mojstrica ličenja? Se spomnite prelomne točke, ko ste rekli: To hočem biti!

V poznih najstniških letih se je vame naselila kreativna nervoza. Treba se je bilo odločiti, kaj bom počela v življenju, in pred menoj je bilo nešteto možnosti. Življenje je poskrbelo, da sem se srečala z umetnostjo oblikovanja maske, in zgodila se je ljubezen na prvi pogled. Vedela sem, da je to smer, v kateri želim ustvarjati.

V tem poslu ste že nekaj dobrih let; katere so po vašem mnenju lastnosti odličnega vizažista?

Zagotovo pripravljenost na učenje, raziskovanje in trdo delo. Na začetku potrebujemo vodstvo, pomoč pri razumevanju tehničnih plati poklica, nato pa sledijo ure in ure učenja, dela, vaje, nenehno raziskovanje, preizkušanje lastnih zmožnosti, meja in fokus, ki je potreben, da se naučimo izražati. Takšen pristop vsakomur zagotavlja odličnost, in to pri kateremkoli poklicu.

Kje mojstri ličenja prejmete informacije, kakšne bodo nove smernice, kako se izobražujete?

Z raziskovanjem različnih področij, od trendov v filmu, gledališču, glasbi do trendov, ki jih vidimo na modnih pistah tednov mode po svetu.

Lepota se na posameznih celinah različno izraža. Danes zadeva predvsem ženske, in sicer vseh starosti z vseh delov sveta. Kako sami opredeljujete lepoto?

Lepota kot takšna je izjemno relativen pojem. Oblike, ki jih vidim navzven, morajo biti podprte z notranjo čistostjo, še vedno pa se zgodi, da me včasih impresionira značaj ali posebna človekova vrlina in potem se lahko tudi ogromen nos zdi lep. (smeh)

Kateri element ličenja je za vas nepogrešljiv?

Senčenje, ki obrazu doda obliko, globino ter korekcija oziroma nevtralizacija barvnih nepravilnosti.

Katera ličila bi morala imeti vsaka ženska v svoji toaletni torbici?

Tista, s katerimi v nekaj potezah lahko prekrijejo nepravilnosti in poudarijo vrline. Korektor, puder v prahu, bronzer, senčilo za oči, maskara, rdečilo za lica in usta.

Katere so pogoste napake pri ličenju?

Pogosto opazim napačno izbiro podlage, bodisi po odtenku ali podtonu, prevelike količine ličil na obrazu, ženske pogosto izpuščajo korak utrjevanja podlage, kar privede do tega, da se jim senčilo nabere v gubi na vekah, razmaže se maskara in make up ni obstojen. Večkrat opazim tudi napačno izbiro barv in tehnik ličenja oči.

Kaj lahko pričakujejo udeleženke Story akademije? Kaj bodo izvedele na vaši delavnici?

Ne glede na dosedanje izkušnje, ki jih bodo s seboj prinesle udeleženke, jih bomo profesionalni umetniki ličenja Make Up Artist Centra korak za korakom naučili profesionalnih tehnik ličenja, ki jih bodo takoj sposobne uporabiti v praksi. Udeleženke bomo popeljali prek osnovnih in nadaljevalnih tehnik ličenja ter jih pomagali prilagoditi njihovemu osebnemu lepotnemu slogu. Pri tem bomo uporabljali znamke ličil, ki jih uporabljamo profesionalci in so na voljo v trgovini Kabuki.

Petra Rozman

KABUKI MAKE UP PLACE

Je prva trgovina s profesionalno kozmetiko v Sloveniji, kjer so na voljo priznane blagovne znamke Kryolan, Ben Nye, Temptu in Screenface.

Poleg prodaje vrhunskih izdelkov zgoraj omenjenih znamk ponujajo tudi ličenje pod spretnimi rokami najboljših umetnikov ličenja.
Blagovne znamke prihajajo iz Nemčije, Amerike in Velike Britanije in so na trgu že vrsto let, na voljo pa so v državah po vsem svetu ter dandanes pomenijo vrhunsko kakovost priznanim umetnikom ličenja. Že samo Kryolan ponuja 16 tisoč različnih izdelkov v 750 odtenkih in zajema vse, kar potrebuje vsak ljubitelj ličenja.

Znamke označujejo profesionalizem, visoko kakovost izdelkov (obstojnost, prekrivnost), izjemno raznolikost, strokovnost, fleksibilnost in tradicijo.
Izdelki, ki so na voljo v KABUKI MAKE UP PLACEU, so prepričali tudi svetovno znane zvezdnice. Kim Kardashian se za svoj brezhiben videz lahko zahvali transparentnemu pudru Ben Nye Banana Powder, Emma Stone, Christina Aguilera in Kylie Minogue ne morejo brez izdelkov Kryolan, Nicole Kidman pa se navdušuje nad kozmetiko Screenface.
Obiščite trgovino KABUKI MAKE UP PLACE in se na lastne oči prepričajte, zakaj zvezdnice izbirajo prav te kakovostne izdelke.

In kaj vas še čaka na Story Akademiji, ki bo v soboto, 22. junija, v Hotelu Plaza?

Modne smernice ličenja - delavnica, na kateri se boste naučili pravilne nege obraza, kako izbrati prave odtenke ličil, nekaj majhnih skrivnosti ličenja ter kako lahko ostanete sveži in sijoči ves dan.

Novosti o pričeskah bo predstavil Božo Kristan z uporabo izdelkov za oblikovanje las Keune. Predstavil bo posebno tehniko oblikovanja las, negovalne izdelke in pravilno uporabo pripomočkov.

Trendi s področja manikire - delavnica, na kateri bo Lidija Leb razkrila, kako z izdelki Malava do popolnih nohtov. Mavala je kozmetična hiša, ki je v svetu priznana kot velik  strokovnjak za naravno nego nohtov. Že več kot 50 let so v njihovih laboratorijih osredotočeni na raziskave na področju težav z nohti in rokami. Predvsem težave z nohti so bile glavni motiv pri razvoju njihovih različnih izdelkov.

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču