Po osmih epizodah tretje sezone oddaje TOP 4 s Tjašo Kokalj smo končno dobili zmagovalko. Na čelo četverice, ki bo v tem letu v medijskem svetu zastopala podjetje T2, je stopila 23-letna Tjaša Deu, ki pri trenutnih projektih in študiju že združuje ljubezen do telekomunikacij. Story je tokrat okusil delček njene sladke zmage ...
Story: Tjaša, ste zmagovalka tretje sezone oddaje TOP 4 s Tjašo Kokalj ... Pričakovano?
Sploh ne. Na oddajo sem se prijavila impulzivno, dan pred zaključkom prijav, z idejo, da pridem vsaj na avdicijo in tam predstavim svoj kanal na YouTubu. Nato pa sem bila sprejeta in nekje proti koncu pete oddaje pa sem se zavedala, o moj bog, dejansko obstajajo realne možnosti, da zmagam!
Story: Sicer ste že osvojili nekaj izzivov med snemanjem oddaje, kajne?
Ja, nekateri so mi bili bolj pisani na kožo, drugi manj. Vedela sem, da s prodajo ne bo problem, sploh kar se tiče telekomunikacijskih storitev - področje me zelo zanima, tudi v preteklosti sem kar precej časa izvajala promocije za mobilne telefone priznane znamke in predavala po srednjih šolah o odgovorni rabi računalnika v okviru študijskih obveznosti, kjer smo se tudi dotaknili področja storitev v oblaku in orodij za sodelovanje, ki jih ponuja Google.
Story: Sicer pa ste v četrtem letniku študija družboslovne informatike ... Sta vas računalništvo in svet telekomunikacij od nekdaj zanimala?
Od vedno. Že kot punčka sem izredno rada sedela pri očetu v pisarni in risala v računalniških programih na njegovih službenih računalnikih. Računalniki in na splošno tehnologija so me vedno izredno zanimali, zato sem tudi iskala bolj tehnično usmerjen študij. Ker pa je bila moja matematika vedno porazna, sem se sprijaznila s tem, da v programiranju zame ni prihodnosti, in sem se tako raje usmerila v bolj družboslovne vode, kjer s pomočjo izbirnih predmetov združujem svoje znanje računalništva, statistike in informatike s sociologijo, marketingom in psihologijo.
Story: Sicer pa nas je pritegnilo tudi vaše delo na YouTubu, kjer se v posnetkih dotikate tem lepote in življenjskega sloga ... Ali z njim združujete svojo ljubezen do telekomunikacij in tipičnih 'dekliških' tem?
Točno tako. To je presečišče mojih tipično ženskih obsesij do lakov za nohte in ličil ter tehničnih znanj, kot sta fotografija in video montaža, ne nazadnje so za kanal na YouTubu pomembna tudi znanja brandinga, psihologije in malo analitike. To je moj 'skriti' kotiček, kamor lahko pobegnem, sem stoodstotno jaz in se lahko prikažem točno tako, kot želim. Vse je odvisno od mene. Delo, ki mi daje izjemno moč, da imam vpliv na vsako malenkost procesa produkcije posameznega videa.
Story: Kako pa bi radi sicer razvijali svojo kariero?
V tem letu bi rada zaključila študij, obenem pa se s fantom pripravljava tudi na predstavitev nove storitve za ženske na slovenskem trgu.
Napisala Kaja Milanič
Fotografije POP TV
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"