Enaindvajsetletna lepotica Charlotte McKinney je v intervjuju za britanski tabloidni dnevnik Daily Mail obudila nič kaj prijetne spomine na srednješolska leta, ko ji še zdaleč ni bilo lahko.
Ker so jo druga dekleta zlorabljala, je Charlotte, ki je pred kratkim postala nova ljubljenka Amerike, obupala in šolo že pri 17 letih obesila na klin.
"Dekleta so bila zlobna do mene. Zmerjala so me s prasico, kurbo, govorila so, da imam umetne prsi ... Bilo je brutalno, precej brutalno! Ker sem bila najlepša v šoli, so vame celo metala pivo," je razkrila Charlotte in dodala, da pri 14 letih, ko je odraščala in dozorevala, ni vedela, kako bi reagirala na vse, kar se ji je dogajalo. Na srečo ji je situacijo vsaj nekoliko olajšala starejša sestra Garland: "Še posebej težko mi je bilo, ko so mi pri 14 letih začele rasti prsi in nisem vedela, kaj naj počnem z njimi. Na srečo sem imela starejšo sestro, ki mi je rekla, da se ne smem obremenjevati s temi dekleti." Kot da vse skupaj ne bi bilo dovolj hudo, ji je dodatno težavo predstavljala disleksija, s katero se bojuje že vse življenje.
"Ko sem bila majhna, nisem znala brati. Brati sem se naučila pozneje, ko sem bila že kar precej starejša, in zaradi tega sem imela težave. Ko se govori o disleksiji, se je treba zavedati, da gre za motnjo, s katero se bojujejo nekateri od najpametnejših ljudi na svetu. Mi stvari preprosto vidimo drugače, učimo se na drugačen način. Nič slabega ni v tem," je dejala svetlolaska.
Charlotte je visoka 170 centimetrov in čeprav se zaveda, da to ni dovolj za kariero manekenke, se je vendarle odločila poskusiti. In tako je dobila vlogo v izredno provokativni reklami za verigo restavracij s hitro hrano Carl's Jr. Ta čast je pred njo doletela danski model Nino Agdal, ameriško resničnostno zvezdnico Kim Kardashian, nemško manekenko Heidi Klum in ameriški model ter igralko Kate Upton, s katero jo pogosto primerjajo.
Očitno bomo Charlotte, ki sanjari o tem, da bi nekoč krasila naslovno stran slovite revije Sports Illustrated, v prihodnje še pogosto videvali, saj so se ji po omenjenem oglasu začele odpirati nove možnosti. "Nekaj časa me nihče ni niti opazil, vse sem počela na lastno pest. No, pred kratkim pa me je poklical Paul Marciano in mi predlagal kampanjo za Guess. To je definitivno pozitivno vplivalo na mojo kariero v svetu modelov."
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"