Alma Rekić: “Kot deklica sem bila zelo fantovska”

Svetlolaska meni, da je med kulinariko in modo velika povezava, saj meni, da mora vsak kuharski mojster tudi dobro izgledati. (foto: POP TV) POP TV
Vir: Story
4. 2. 2016

Vsi kulinarični navdušenci se brez dvoma veselite novega začetka kuharskega šova Masterchef. In čeprav smo že v prvi sezoni sodnike omenjenega tekmovanja spoznali do obisti, smo tokrat z edino predstavnico ženskega spola v žiriji, simpatično Almo Rekić, pokukali v njeno omaro. Poleg s strastjo do kulinaričnih mojstrovin se Alma namreč že nekaj časa rada spogleda s kakšnim kosom visoke mode, kaj pa ima najraje, je tokrat zaupala reviji Story ...

Story: V prejšnji sezoni Masterchefa smo vas vedno gledali v lepih stajlingih. Ali je tako tudi takrat, ko so kamere ugasnjene?

Ja, res je. Večkrat je tako tudi doma. Načeloma skoraj vedno.

Story: Kako pa izberete stajlinge za oddaje? Kdo poskrbi, da ste vedno brezhibni?

Stajling nekako skupaj določimo z Jeleno Proković ter Barbaro Franjič in tudi sama imam veliko besede pri tem, kaj izberemo. Vse je stvar dogovora, sploh kar se tiče barv, ker jih nimam ravno rada. (smeh) Sem bolj za stroge linije, klasične barve, v tem uživam, se pa včasih seveda prepustim igrivim barvam. Vse je odvisno od razpoloženja in dogovora.

Story: Pa ste kdaj kakšen stajling morali zamenjati?

Večkrat. (smeh) Seveda se v vsem tem najde trenutek, ko se ne počutiš dobro v oblačilih. Saj veste, kako gre: ko vidiš obleko na obešalniku, je lahko videti super, ko pa jo oblečeš, se v njej mogoče ne počutiš dobro.

Story: Pa bi lahko določili najljubši stajling iz preteklih oddaj?

Bilo je toliko tega, da bi težko izbrala. (smeh) Je pa oblekica, v kateri sem se počutila zelo dobro, in sicer rdeča obleka, ki sem jo nosila v finalni oddaji.

Story: Kaj pa sicer, kakšna modna navdušenka ste?

Kar se tiče mode, sem kar zahtevna. Rada imam stroge linije, poslovni videz ... Sicer sem skozi kariero 'rasla', to pa je nekako ostalo v meni. Obožujem črno barvo, indigo barvo, in tudi ko si sama izbiram stajling, navadno posežem po klasični črni. Ne maram prekratkih oblekic, ne preveč razrezov ... Všeč mi je eleganca.

Story: Pa se morda spomnite, kako je bilo, ko ste bili deklica? Je bilo podobno? Ste tudi takrat radi pomerjali mamina oblačila?

Kot deklica sem bila zelo fantovska. Veliko sem bila na igrišču, rada sem igrala nogomet ... Stajlingi mi niso bili pomembni do približno petega ali šestega razreda. Takrat se mi je svet nekako obrnil na glavo in videla sem, da moram biti malce bolj punčkasta. Sčasoma sem se navadila in zdaj se tako odlično počutim.

Story: Kdo pa je vaša modna ikona? Bi lahko izbrali eno, ki vam je pri srcu že od nekdaj?

Od nekdaj sem bila modno usmerjena k znamki Dolce&Gabbana, ker so njene kreacije zelo lepe. Na začetku se sicer nisem mogla navaditi na barve, sem se pa velikokrat šla testnega zajčka, kar se tiče barv, a jih zdaj tudi na takšnih kreacijah vse pogosteje vključujem v svojo garderobo.

Story: Pa imate tudi kakšen njihov kos v omari?

Seveda! Calvin Klein in Dolce&Gabbana sta vedno!

Story: In če zdaj pozabiva na ceno, imate morda v omari kakšen kos, ki ima za vas posebno sentimentalno vrednost?

Imam pulover, ki je že zelo razvlečen, a so spomini nanj tisti, zaradi katerih je zlata vreden. Vrne me nazaj v otroštvo, v prvi letnik srednje šole, ker sem ga takrat dobila za darilo. Je natrgan, ampak ga ne pustim. Ne nosim ga več, se ga pa rada dotaknem, saj je povezan z mojo najboljšo prijateljico, ki je žal ni več med nami.

Story: Kaj pa pri nakupovanju, spremljate bolj kvaliteto ali kvantiteto?

Mislim, da je oboje medsebojno povezano. Ne moreš samo eno ali samo drugo, ker je oboje povezano. Nekaj je kvaliteta, pa še to kdaj zataji. Obe sta pomembni.

Story: Kako pa vaše modne izbire komentira vaš partner? Ga vprašate kdaj za mnenje?

Malokrat, poslušam pa njegove kritike. (smeh) Nimava vedno iste izbire, on bi me rad spravil v vse mogoče barve, jaz pa, kot že omenjeno, imam raje črno. Včasih se zato znajdeva na razpotju, ker nad mojimi izbirami ni najbolj navdušen. (smeh)

Story: Pa tudi vi, tako kot številne ženske, poskrbite tudi za njegovo delovno obleko - v smislu, da mu skombinirate kakšne hlače h kakšni srajci, ali naredi to sam?

Poznam primer, ker ga imam tudi jaz v svoji družini. Moj oče po mojem res ne ve, kje ima omaro, ker mama vedno poskrbi za to, da ima vedno vse 'prištimano'. (smeh) On pa se ji rad prepusti ...

Story: Kaj pa menite o slovenskih oblikovalcih? Bi lahko rekli, da vam je slog katerega izmed njih pisan na kožo?

Iskreno povedano, se v njihovi modi še nisem toliko našla, se pa zadnje čase navdušujem na blagovno znamko Patricia Pie, ki ima zelo zanimive in neobičajne stvari. Rada imam nenavadne stvari, takšne, ki jih nimajo vsi, zato mi je tudi ta znamka padla v oko. Predstavlja pa kolekcijo oblačil, v katerih so v notranjosti vedno zapisane lepe misli. Ta ideja mi je zelo zanimiva in pri srcu, ker se mi zdi, da so te stvari res narejene s srcem in dušo.

Story: Kaj pa tedni mode? Vas lahko na kakšnem pričakujemo?

Ko imam čas, se z veseljem udeležim takšnih dogodkov. Žal pa sem s časom zelo prikrajšana, zato mi ne uspe velikokrat. Tam se res sprostim. V preteklosti so me namreč že zalotili, kako si med modno revijo delam zapiske in delam kombinacije ... (smeh)

USPEŠNA NA VSEH PODROČJIH

Jana ima nešteto talentov

Jana se ne mara opredeljevati na to, kaj v življenju jo definira, zato težko odgovori na vprašanje, kaj je njen poklic. Zanima jo veliko stvari, saj poleg manekenstva, pisanja blogov, dela na področju notranje opreme, vodenja in organizacije projektov oblikuje tudi majice, pajkice in skodelice. Trenutno so v ospredju majice z napisi boginja in bojevnik, ki so postale pravi trend. "Začelo se je s projektom za otroke, saj sem sprva oblikovala majice za najmlajše. A bolj kot otroci so zgodbo razumeli odrasli, ki so se zaljubili v idejo, in tako sem začela izdelovati še majice za odrasle. Pokliče me veliko bolnic, ki si želijo majico z napisom 'boginja', ker v tem vidijo upanje. Neka stranka mi je celo pisala, da ji majica daje moč. Majice so dobile čisto druge razsežnosti, kot je bilo prvotno mišljeno," pojasni Jana, ki jo je pri oblikovanju majic vodilo prepričanje, da lahko boginjo in bojevnika najdeš v sebi, brez iskanja idealov v svetu, ki te obkroža.

Napisala Kaja Milanič
Fotografije POP TV

Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story05/2016

Naročite se na revijo Story:

01 3000 780 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Nova Story že v prodaji

Story 05/2016

Story 05/2016, od 28. 01. 2016