Ana Žontar Kristanc o odvečnih kilogramih, vadbi, prehrani in rezultatih

Danes sodeluje z večjim številom manjših in večjih podjetij s kulinaričnega področja kot tudi s področij, povezanih s prehrano dojenčkov, nosečnic in doječih mamic. (foto: Kristijan Žontar) Kristijan Žontar
Vir: Lady
27. 3. 2019

Avtorica, blogarka, vplivnica, TV-voditeljica, žena in mama Ana Žontar Kristanc je znana predvsem po tem, da je pred skoraj desetimi leti začela pisati kuharski blog Ljubezni polna skleda, ki jo je, zahvaljujoč njenemu pridnemu objavljanju, kaj kmalu popeljal do snemanja reklamnih televizijskih oglasov za kuhinjsko posodo, sledila pa je še lastna televizijska kuharska oddaja, poleg tega je izdala tudi številne knjige, ki imajo skupni imenovalec Anina kuhinja.

A v vsem tem času jo je spremljala ena stvar, ki ji ni dala miru – kilogrami. In ker so številni, ki poznajo prikupno Ano opazili, da je izgubila kar nekaj kilogramov, so se spraševali, kaj dela in koliko je. In ker je to zanimalo tudi nas, smo se obrnili na priljubljeno blogarko, ki je z nami z veseljem delila zgodbo, predvsem z željo, da še katerega izmed bralcev spodbudi k miganju in bolj zdravemu življenju.

“Več kot leto je minilo, odkar sem se brcnila v rit in se odločila, da je čas, da začnem migati in spravljati maščobo in kilograme od dveh nosečnosti stran. Včasih kar težko verjamem, da je že toliko časa šlo mimo. Telovadba in miselnost, da moram paziti, koliko pojem, sta se zdaj kar nekako vrasli v moje življenje. Seveda ne gre tako preprosto. Potrebno je veliko borbe same s sabo in seveda pridejo tedni, ko res nisem pri volji in mi pade motivacija, toda vedno minejo,” je v uvodu dejala Ana Žontar Kristanc, ki je dodala, da je v celem letu le nekajkrat preskočila treninge.

“Če zares ne zbolim, imam pravilo, da vsak teden opravim vsaj dva treninga za moč in vsaj dvakrat tečem. Kadar me zamika, da ne bi telovadila, potisnem misli stran in se preprosto lotim. Ne pustim si izbire.”​

Brez Nuše ne bi bilo rezultatov

Še posebno pa je hvaležna prijateljici ter osebni trenerki in strokovnjakinji za treniranje žensk po porodu in v nosečnosti Nuši Gnezda, ki skrbi za njene treninge. “Prvega pol leta sem imela individualne treninge pri Nuši v studiu, pa kmalu ugotovila, da mi časovno vzamejo preveč časa. Že sama vožnja sem in tja mi je pošteno porezala delavnik ob torkih in četrtkih. Zato sem se z Nušo odločila, da začneva malce drugačen pristop. Pol leta treniranja pod njenim očesom me je naučilo, kako pravilno izvajati vaje, na kaj paziti, da si pri vajah ne naredim več škode kot dobrega, in imela sem občutek, da lahko te treninge varno za svoje telo prenesem v domače okolje. Nuša mi od poletja piše individualne treninge, prilagojene meni. Jaz pa jih izvajam v svojem okolju doma. Tako porabim najmanj časa, saj ni nobene vožnje. Ker imam veliko željo, da ohranjam, za kar sem delala leto dni, se ne pustim in se pridno držim reda. Vsak torek in četrtek tako delam Nušin trening za moč. Če mi ne uspe, premešam dneve – tako da je vedno en dan vmes za regeneracijo. Vsekakor pa vedno opravim dva treninga na teden. Vzameta mi 40 minut in po tem se počutim bolje, bolj čvrsto,” pripoveduje Ana, ki je kljub treningom ostajala pri istih kilogramih oziroma je proti poletju pridobila dva kilograma.

Prav zaradi tega se je odločila, da uvede še kardiovadbo. “Kilograma sem pridobila v obliki mišic in moja postava je kljub kilogramom bila bistveno boljša. To sem sama najbolje videla po oblekah. Čeprav sem pridobila dva kilograma, sem še vedno imela eno konfekcijsko številko manj kot prej. Tudi oblika telesa je bila bistveno lepša,” je še dejala avtorica številnih uspešnih kuharskih knjig.

Vedno je želela sanjske kilograme

Ana Žontar Kristanc danes brez sramu pove, da ji kilogrami velikokrat niso dali miru in da si je vedno želela priti na svoje sanjske kilograme. “Pred otrokoma sem vedno imela 51, 52 kilogramov, pa vedno želela imeti 50. Tako sem se lotila in svojo prehrano rezala na pol. Jedla sem isto, le pol manj in poleg treningov za mišice uvedla vsaj tri kardiotreninge na teden. Torej sem trikrat na teden tekla. In šlo je, počasi. V pol leta sem prišla na 50 kilogramov in zdaj se gibam tam okrog. Moja konfekcijska je zdaj 34, kar je najmanj, odkar pomnim. Zdaj to vzdržujem z dvema treningoma za mišice in dvema kardiotreningoma na teden,”​ pripoveduje Žontarjeva, ki nam je na vprašanje, ali se še kdaj pregreši, odgovorila: “Zdaj se večkrat tudi pregrešim, vendar pazim, da ne pojem preveč. Ne omejujem se pri hrani, bolj lahko rečem, da se spodbujam, da jem čim bolj zdravo. Seveda mi ne uspe vedno, ampak se trudim ...”​

Jej vse, ampak manj

"Večinoma se čez vikend bolj sprostim – zredim za kilogram in potem čez teden pridno odtelovadim kilogram stran. Vsekakor pri kilogramih treningi niso dovolj, ampak je pomembna tudi prehrana. Za moje pojme je najbolj zdravi življenski stil – jej vse, ampak manj. Kar je včasih res težko, ampak vsega ne moreš imeti. Tako namesto dveh kosov kruha, poješ enega. Namesto polnega krožnika testenin poješ zajemalko. Prvi mesec je težko, potem pa se navadiš na manjše količine in nekako gre."

Besedilo: Alesh Maatko // Fotografije: Kristijan Žontar, osebni arhiv

Priporočamo