Pri reviji Cosmopolitan že tretje leto zaporedoma izbirajo dekle z naslovnice, ki bo krasilo januarsko številko. Pri projektu že od vsega začetka sodelujejo štirje mentorji, ki prijavljena dekleta urijo in pomagajo odgovarjati na morebitna vprašanja, ki zanimajo kandidatke. O modi, blogerskem področju in življenju modela ve veliko tudi Anela Šabanagić, nekdanji supermodel Slovenije in uspešna blogerka, ki je modno srenjo nazadnje navdušila na septembrskem tednu mode v New Yorku.
Story: Ali uživate v vlogi mentorice mladih deklet, ki hočejo uspeti v modnem svetu? Jemljete svoje poslanstvo kot veliko odgovornost?
Z veseljem delim svoje izkušnje in znanje, saj sem bila tudi sama nekoč na začetku in se zavedam, da je vedno dobro imeti čim več informacij, karkoli že počneš.
Story: Kaj pa bi svetovali dekletom, ki se šele podajajo na takšno pot?
Naj bodo vztrajne in potrpežljive! Predvsem pa, naj počnejo tisto, kar jih veseli in osrečuje. Tako bo s trdim delom uspeh zagotovljen!
Story: Kaj so najpogostejša vprašanja nadobudnih deklet, ki vas imajo za vzornico?
Večino zanima, kako sem začela in kakšna je bila moja pot do danes.
Story: Ujeli smo vas ravno v času, ko se za vedno selite v Nemčijo. Zakaj ste izbrali prav to državo in kaj boste tam počeli?
Res je, odločitev je padla. München je že nekaj časa moj drugi dom, v zadnjih dveh letih sem spoznala veliko ljudi in dojela, da imam tu več priložnosti za razvoj in delo kot v Sloveniji. Za Nemčijo sem se odločila, ker sem zadnji dve leti največ časa preživela tu in je nekako super 'baza' za nove začetke, imam že veliko prijateljev in se počutim kot doma. Glavna razloga sta delo in možnost poslovnega razvoja, želim se še bolj intenzivno posvetiti blogu in ustvarjanju svojega branda oz. znamke.
Story: Ste torej ena izmed mnogih, ki so našo deželo zapustili v iskanju boljšega dela in priložnosti. Menite, da bo Slovenija sploh kdaj bolj odprta za modni posel?
Slovenija je odprta za modni posel, saj imamo ogromno izjemnih posameznikov, ki uspešno soustvarjajo v modnem svetu, a zaradi velikosti oz. majhnosti trga večina žal odide drugam. Enostavno ni dovolj potrebne 'mase' za dobro delovanje modne industrije.
Story: Verjamem, da ste postali blogerka, ker živite takšno življenje, saj je to pravzaprav način življenja. Kako vas je blogersko področje oplemenitilo?
Res je, biti bloger ni samo delo, je način življenja, ki ga živim. Kot model sem spoznala veliko ljudi po vsem svetu, zdaj, ko imam blog, pa je številka še toliko višja. Blog vsekakor pozitivno prispeva k povezovanju in uresničevanju mojih idej. Je poseben način življenja, saj veliko stvari deliš s svojimi sledilci, kar je lahko zelo naporno, predvsem zato, ker rada uživam v trenutkih in včasih celo pozabim kaj poslikati. Najbolj sem neučakana, kadar gre za hrano, in preden začnem uživati obrok, rada poslikam privlačne dobrote, potem pojem, šele nato objavim sliko.
Story: Pred kratkim je odjeknila novica o blogerki, ki je povsem 'pregorela' in za to krivila družabna omrežja ter pritisk, ki ga je občutila. Kaj menite o njeni izpovedi?
Družabna omrežja so požela veliko pozornosti na trgu. Prepričana sem, da je ogromno deklet, ki si želijo pozornosti, ki jo družabna omrežja zagotavljajo, zato prisiljeno ustvarjajo za doseganje prepoznavnosti in občutka 'zaželenosti'. V takšnih primerih seveda lahko spoznajo, da živijo zlagano življenje, ki temelji na številu sledilcev, ogledov in všečkov, ki jih dobijo. Biti bloger je služba 24/7, ki zahteva veliko, in ne predstavljam si, da bi to počela, ker bi si želela biti 'zaželena' in priljubljena. Vsak posameznik določa svoj pristop k družabnim omrežjem in meni so ta zagotovo pomagala na moji poti. Starši so me vedno učili, bodi to, kar si, ker te pretvarjanje za 'boljšo' različico sebe lahko zelo hitro utrudi in izda!
Story: Sicer pa ne gre za osamljen primer in tudi številni svetovno znani blogerji že dolgo niso več snovalci svojih blogov, ker imajo enostavno preveč dela. Se bo bloger kot tak počasi upokojil?
Mislim, da je to zelo normalno, saj pri vedno večjem obsegu dela potrebuješ pomoč in si ustvariš ekipo, s katero gradiš poslovanje v širšem pomenu.
Story: Pa sicer obstajajo pri tovrstnem delu pasti in kako jih prepoznati ter se jim izogniti?
Pasti kot takšnih, da bi bile zaznamovane samo v blogerskem svetu, ni oz. vsaj jaz nisem naletela nanje. Je pa to v končni fazi poslovanje in tako kot pri vsakem delu moraš tudi tu biti pazljiv.
Story: Vendarle je tudi vam uspelo narediti lasten brand, ki se bo z leti zagotovo samo še širil. Na katero področje se boste osredotočili in kakšna je vaša največja poslovna želja?
Tako je, moja StreetChatElla je dobra osnova za nadaljnje ideje in cilje. Še vedno si želim ostati v modni industriji in s svojo kreativo naprej razvijati to platformo, ki bi lahko mogoče vodila k razvoju novega 'street style branda'.
Story: Zakaj je bloger uspešen?
Poleg vztrajnosti in veselja do dela je po mojem mnenju ključ do uspešnega blogerja najti in v svoje delo vključiti tisto nekaj, kar naredi tebe/tvoje delo drugačno in posebno.
Story: Se da od tega dobro živeti? V tujini moraš menda plačati davek na darila, ki jih prejmeš, in od daril tudi ne moreš živeti ... So ključnega pomena oglaševalci in kdo je pravzaprav zanimiv zanje?
Sliši se super fino, da blogerji dobijo določene produkte/storitve brezplačno. Pa vendar dolgoročno nikakor ne preživiš s tem. Ključna pri blogih je dobra statistika, ki zajema obseg obiska tvojega bloga in število sledilcev na družbenih omrežjih.
Napisala Manja Plešnar
Fotografije StreetChatElla
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del