Anže Škrube o perfekcionizmu in kompromisih z velikimi zvezdniki

26. 6. 2022 | Vir: Story
Deli
Anže Škrube (foto: Foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Foto: Aleksandra Saša Prelesnik

Plesalec in koreograf, ki mu je uspelo v tujini, zdaj pa uspešno prodira tudi na tuje trge, za katere ima velike načrte.

Talenti so vam odprli vrata v tujino. Vseeno pravite, da ste se odločali, ali se ga udeležiti ali ne. Zdaj vam verjetno ni niti malo žal - bi torej priporočili vsem mladim, naj si upajo in poskusijo?

Absolutno. Ko si mlajši, misliš, da si boljši, kot dejansko si. Takrat misliš, da si že nekaj dosegel, tudi mi smo recimo takrat že veliko tekmovali in bili svetovni prvaki, nismo pa se še zavedali, da nam lahko medij, kot je POP TV, in njihov šov Slovenija ima talent odpre toliko vrat. Na tem mestu se resnično zahvaljujemo POP TV-ju.

Pomembno je, da si inovativen. Ni pomemben samo tvoj talent, samega sebe moraš podpirati kot znamko. Sam sem se tega zavedal, ko sem bil še mlajši. Moraš namreč razmisliti, kako boš izstopal v množici plesalcev in kaj si kot znamka. Ko smo se odločili za Talente, smo vedeli, kdo smo, in mislim, da nam je to pomagalo.

Pohvalite se lahko s sodelovanji s svetovno znanimi imeni, kot so Justin Timberlake, Prince, Chris Brown, Usher in številni drugi. Je to drug svet? Kako zelo se sodelovanje z njimi razlikuje od recimo razmer v Sloveniji?

To je zagotovo drugi svet. Tudi konkurenca je huda, saj težko prideš blizu teh ljudi. Spomnim se svojega prvega nastopa na koncertu, to je bilo z Usherjem na Billboards Music Awards. Verjamem, da sem izstopal s svojo osebnostjo plesalca, vse drugo se je samo zgodilo. In ko utrdiš samozavest, takrat recimo veš, kako se obnašati. Da ne gre samo za tvoj talent, ampak tudi za stil, da se izvajalec zraven počuti udobno.

S Chrisom Brownom sem vztrajal tako dolgo, ker vem, kako se z njim pogovarjati, vem, kaj mu je všeč, kakšen stil mu je všeč in tako dalje. V realnem svetu je težko in pomembno je, da narediš domačo nalogo - vedeti moraš, s kom delaš, kakšna je njihova zgodovina, kaj jim je všeč in posledično vem, kako jim prodati svojo idejo.

Pravite, da ste perfekcionist. Vas to na kakšen način omejuje?

Biti perfekcionist pomeni, da se ves čas spodbijaš. Po eni strani moram biti perfekcionist, po drugi strani pa je včasih zapleteno in zato imam asistenta. Težko je, ko moraš na višjem nivoju sprejemati kompromise.

Ko imam namreč neko vizijo, točno vem, kako mora biti. V takšnih primerih moram spustiti svoj ego in razumeti, kje sem. Še dandanes se učim, ampak včasih ne morem spati, ker se preveč sekiram. Ko delam projekte, o njih razmišljam tri tedne, mesec dni ali celo tri mesece. Vse imam v glavi in potem se na dan tega šova ali snemanja kaj spremeni in se seveda vse podre. Pomembno je, da veš, kje je tvoja meja in kaj je tvoje delo. Vem, da moram kot kreator izvajalce, šov in druge sodelujoče priviti do konca, da so na odru najboljši, do trenutka, ko se skoraj skregamo.

Imate svojo najljubšo skladbo? Kakšno glasbo poslušate sicer?

Nimam svoje najljubše glasbe, ampak poslušam vse - od hip hopa in rapa, tudi pop, house in vse drugo. Zdaj, ko več delujem na Balkanu, mi njihova glasba ustreza. Ko pa se vozim v avtu, radia ne prižgem, ker potrebujem pavzo.

Junija bomo v prestolnici spremljali nadvse atraktiven dogodek breakdancea in urbane plesne kulture. Ambasador dogodka Get Together ste tudi vi. Zakaj je ta dogodek za vas plesalce tako pomemben?

Pomemben je za vso Slovenijo in njen razvoj. Dejstvo, da organiziramo svetovno prvenstvo v breakdanceu, je neverjetno, glede na to, da gre zmagovalec lahko na olimpijske igre, če ne druga, je vsaj iz pravega testa in za druge resna konkurenca. Česa takega v Sloveniji še ni bilo. Vendar to ni le tekmovanje, ampak tudi delavnica. Na delavnico pridejo kreatorji z vsega sveta, ki jih lahko zagotovo potrdim kot profesionalce svetovnega kova. Za mladino je to velik dosežek in hkrati promocija plesne in urbane kulture.

V kakšni vlogi boste sodelovali?

Sem ambasador dogodka in sodnik za koreografije in tekmovalnih disciplin, prav tako tudi mentor enemu izmed master classov, torej bom sodeloval tudi na delavnicah.

Navdušeni smo nad vašo vizijo v prihodnjih letih, saj pravite, da bi radi ustanovili svojo produkcijsko hišo Maestro Creatives. Kako se boste lotili uresničitve?

V Los Angelesu je na neki način produkcijska hiša že v teku. Veliko delam z različnimi izvajalci, imamo veliko opreme, snemalcev, pisce scenarijev, oblikovalce in še mnogo. Všeč mi je, da lahko delam kot kreator, poleg tega pa urejam tudi produkcijske stvari. Moj cilj je, da produkcijska hiša postane svetovno znana, zato se prebijam na Balkan.

Tam lahko investiram v balkanske izvajalce in si svoje ime kot režiser razvijem tudi tam ter še v nekaterih drugih mestih – Los Angelesu, Ljubljani, Parizu, Londonu in Madridu. V dobrodelne namene sodelujem tudi z organizacijo Power in Dance, ki so jo zdaj premestili na Malto. Tako sem blizu Evropi in moj cilj je, da se razširim tudi po Evropi. Dajem mladim pa tudi tistim, ki si ne morejo privoščiti takšnih vložkov, kot jih imamo mi. In ravno zaradi tega je tako neverjetno, da imamo v Ljubljani takšen dogodek, kot je Get Together, saj se ljudje ne zavedajo, kako so lahko srečni, da bom sem pripeljal vse te kreatorje, od katerih se bodo lahko otroci učili.

Kakšni projekti vas čakajo v kratkem?

Sodeloval bom s Senidah in delal v video produkciji. Sodelujem tudi z Nino Pušlar, sem namreč njen režiser, prej pa sem bil koreograf. Všeč mi je, da se po toliko letih spet srečava kot dobra prijatelja in narediva nekaj v smislu video produkcije.

Vas bo na poti spremljala izbranka? Ste zaljubljeni?

Ne, za zdaj nisem zaljubljen. Trenutno sem samski in se koncentriram na svojo kariero in kreativnost. Počakajmo, da pride, vprašanje pa je samo, ali bo to Balkanka ali Američanka.

Napisala: Živa Avžner // Fotografije: Aleksandra Saša Prelesnik

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju