Bojan Ilijanič: Strasten maneken, ambiciozen podjetnik

Bojan Ilijanič: Strasten maneken, ambiciozen podjetnik (foto: Primož Predalič) Primož Predalič
Vir: Story
1. 9. 2012

Bojan Ilijanič ni samo nekdanji mister, ki je Sloveniji prinesel lovoriko za najlepše telo na svetu, temveč izjemno ambiciozen in podjetniški 24-letnik. Pri svojih rosnih letih se namreč lahko poleg z nazivom najlepšega Slovenca pohvali tudi z izjemno podjetniško žilico.

"Že od malega sem zelo ambiciozen in šola mi nikoli ni delala težav," pove iskrivi študent ekonomije, ki je sprva želel študirati medicino, postati lepotni kirurg in si sčasoma ustvariti imperij bogastva. Bojana že od nekdaj zanima, kako se obrača denar, a njegov cilj ni postati milijonar, saj pravi, da je to lahko zgolj nagrada za dobro delo, ki ga opraviš. Medtem ko se nekateri njegovi vrstniki pripravljajo na naslednjo zabavo, mladi podjetnik kuje strategijo za čim boljšo izvedbo poslovne ideje, ki vedno vključuje tudi socialno noto. "Preden lahko pomagaš družbi, moraš nekaj spremeniti pri sebi. Nekateri vedo, kaj bodo v življenju počeli, drugi uživajo v prostem času in iščejo svojo pot. Nič zato, saj v življenju vedno pride trenutek, ko točno veš, kaj je tvoje poslanstvo," doda Bojan, ki je prepričan, da je najboljša stvar nenehno gibanje med ljudmi, saj se ti s preprostim druženjem odpira nov horizont priložnosti. Čeprav je njegovo življenje povsem atipično študentsko, si vedno vzame čas zase, sicer bi ob tako norem urniku pregorel. Včasih je tako vzhičen, da komaj čaka, kaj mu bo prinesel nov dan in kam ga bodo popeljale njegove poslovne ideje.

Trenutno se ukvarja z različnimi projekti znotraj marketinške agencije, ki jo je ustanovil skupaj s prijatelji. Usmerili so se v nove tuje znamke, ki se na slovenskem trgu še uveljavljajo in so primerne za mlado populacijo. Znotraj agencije so razvili znamko Topshit approved, katere namen sta mreženje in spoznavanje mladih ljudi na tematskih zabavah. V okviru družabnega omrežja, ki se s tem neposredno tvori, bodo v kratkem organizirali tudi Topshit klub, kjer se bodo mladi lahko povezovali v okviru delavnic in organiziranih vikendov. Izredno družbenokoristen pa je tudi projekt zavoda ŠIL (Študentski idejni laboratorij), kjer se ukvarja s svetovanjem in iskanjem novih kadrov. Njihovo poslanstvo je povezovanje univerzitetnega okolja z gospodarstvom. Pereč problem je iskanje zaposlitve po končanem univerzitetnem programu, kar študentom težje uspeva brez referenc in izkušenj. "Zakaj bi moral na sto različnih razgovorov, če te lahko podjetje preizkusi pri resničnem projektu?" se sprašuje Bojan, ki v sklopu zavoda naročnikom pomaga iskati problem znotraj poslovnega procesa. Naloga zavoda ŠIL je tudi, da skupaj s podjetjem najde poslovne cilje ter jih s pomočjo izbrane ekipe iz baze študentov popelje do uresničitve. Ekipa študentov dobi mentorje s fakultete, kar zagotavlja kakovost.

"Podjetje dobi cenovno ugodno rešitev, kakovostne bodoče kadre za zaposlitev in kakovostno izpeljane projekte, za katerimi stoji tudi akademski krog. Študentje pa dobijo možnost zaposlitve, dobre reference, plačano študentsko specializirano delo, ki ga preizkusijo pri resničnem projektu, možnost opravljanja izpita ali celo doktorske naloge iz nekega predmeta," razloži Bojan, ki med smernice za prihodnost podjetništva uvršča vključevanje socialne note. Med dobro plačano študentsko delo spada tudi udejstvovanje v manekenskih vodah, kar je Bojan odlično izkoristil. Z manekenstvom se je začel ukvarjati že v srednji šoli, a prave izkušnje si je nabral v času, ko je postal mister Slovenije za mistra Universe. Izkušnja mu je prinesla veliko lepega, med drugim je pridobil samozavest, se naučil nastopati in razvil dober občutek za ljudi. Vse omenjeno je pripomoglo tudi k boljšemu razumevanju poslovnega kodeksa in okrepilo njegov interes za poslovanje. Nekdanji mister pravi tudi, da je za uspeh na vseh področjih bistvenega pomena, da se gibaš v krogu ljudi, ki imajo vizijo in si želijo nekaj ustvariti. Rad je obkrožen z ljudmi, ki ga spodbujajo: "Počutiš se kot del nečesa, in to je odličen občutek."

Nova Story že v prodaji

Story