Challe Salle o zgodbi za komadom "Poln kufr", v kateri se lahko prepozna marsikdo!

11. 12. 2017 | Vir: Nova
Deli
Challe Salle o zgodbi za komadom "Poln kufr", v kateri se lahko prepozna marsikdo! (foto: Domen Jančič)
Domen Jančič

Challetova pesem Lagano je ena najbolj popularnih domačih skladb letošnjega leta – v pol leta je presegla dva milijona ogledov na YouTubu, nov videospot za komad Poln kufr pa več kot 160 tisoč v prvih petih dneh

Mi smo bili tam, kjer je Poln kufer začel dobivati podobo. Challe Salle nam je znova gostoljubno odprl vrata na prizorišče snemanja in dokazal, da v sebi skriva izrazito igralsko žilico ...

"Ob nezadovoljstvu v službi, kjer me nadlegujejo šefica in sodelavci, mi preglavice povzročajo tudi mama, punca, prijatelji in nestabilno finančno stanje. Mislim, da se s podobnimi problemi skoraj vsak dan srečuje večina ljudi, zato sem tudi dobil idejo za ta projekt," zgodbo, ki stoji za njim, opisuje Salle. S pesmijo na zabaven način opisuje sebe kot povprečnega posameznika v današnji družbi, ki je prisiljen delati za preživetje: "Temelji na resničnih dogodkih, saj imamo vsi v življenju včasih vsega poln kufer." A vedno s pozitivno energijo prežet glasbenik je tudi tokrat prepričan, da je lahko življenje kljub temu lepo – če le razmišljamo pozitivno in ne pustimo, da nam karkoli pokvari dan.

Challe Salle: Vsega ima 'poln kufer'

"Zmagovalnega konja nikoli ne menjamo!"

In tudi tokrat je simpatični Challe posnel videospot, v katerem se preizkuša v različnih igralskih vlogah. Snemali so v Ljubljani – v pisarnah v Šiški, parku Navje v Zupančičevi jami, kinu Bežigrad in frizerskem salonu v Fužinah. Tako so imeli zgodbo, različne situacije in igralce in snemanje postavili na višjo, zahtevno raven. Vendar raper pravi, da se zmagovalni konj nikoli ne zamenja. Za video produkcijo je ponovno izbral isto ekipo, tudi producenta Damjana Jovića, ki se pojavi v videu. Njegova zabavna pojava je v Challetovih spotih postala že prepoznavni znak, saj fanta tudi sicer veliko časa preživita skupaj v studiu. Ob bok pa sta jima stopila še režiser Luka Štigl in direktor fotografije Sebastjan Oblak – vrhunski dvojec že leta uspešno ustvarja reklame in oddaje po naročilu: "Čeprav smo vsi maksimalno zasedeni s svojimi obveznostmi, smo nekako našli štiri dni za snemanje, ki je potekalo vsak dan po približno 10 ur." In očitno našli recept za glasbene uspešnice! 

Besedilo: Neja Drozg // Foto: Domen Jančič

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord