Darja Lesjak in Nena Horvat iz celjskega Citycentra: Dvojec za velike podvige

Darja Lesjak in Nena Horvat iz celjskega Citycentra: Dvojec za velike podvige (foto: Citycenter Celje) Citycenter Celje
Vir: Story
22. 4. 2017

Darja Lesjak, center managerka, in Nena Horvat, vodja marketinga celjskega Citycentra, sta tako uigran tandem, da bi si ga želela tudi marsikatera športna ekipa. Dovolj je samo pogled in že vesta, kaj je treba storiti, popraviti ali spremeniti.

Obe na svojih področjih izjemni profesionalki, ki se tudi drugih nalog lotita, a le, če vesta, da jih bosta lahko izpeljali stoodstotno. Več kot dovolj razlogov torej, da poklepetamo z damama, ki puščata neizbrisne sledi pri snovanju najodmevnejših slovenskih modnih dogodkov.

Story: Pravkar je za vama že tretji avtorski projekt praznovanja rojstnega dne Citycentra Celje, modni spektakel, ki ste ga poimenovali 11. dimenzija. Sta že izstopili iz te zgodbe?

Darja: S to zgodbo smo živeli intenzivno od preteklega novembra in po zaključku tako velikega in uspešnega projekta ne moreš kar tako odklopiti. S tovrstnimi dogodki je povezan poseben, pozitiven adrenalin. Pa ne gre pozabiti, da obe z Neno ves čas opravljava tudi redne delovne obveznosti in druge projekte, ki jih ni malo.

Nena: Ne še. Še vedno med potjo v službo in domov odmeva glasba v avtomobilu. (smeh)

Story: Odzivi so odlični. Marsikdo je zelo iskreno in na glas izrazil navdušenje. Kako je sprejemati takšne ocene?

Darja: S ponosom in hvaležnostjo. V takšen projekt je vloženo izjemno veliko energije, domišljije in ljubezni. Mesece dihaš za projekt, prebediš noči ob premlevanju scenarija, izbiranju izvajalcev, glasbe, pregledovanju video animacij ... in ni večje nagrade za opravljeno delo kot videti zadovoljne obraze obiskovalcev in slišati iskrene pohvale. Tudi znotraj našega koncerna smo bili deležni izjemnih pohval, tudi nagrad. To je tako zadovoljstvo, ki ga težko opišem z besedami.

Nena: Predvsem s ponosom. So pa dobre ocene in pohvale tudi blagodejen 'obliž' za ves trud, ki ga vložiš v projekt.

Story: Koga bi še podpisali pod 11. dimenzijo in mu gredo prav tako zasluge za tako odmeven uspeh?

Darja: Vsekakor sta pustila pečat odlična stilistka Sonja Rigler ter podjetje Soundbiro z Dejanom Ozimičem na čelu. Sonja ima sofisticiran občutek, kako doseči zlitje stajlingov z zgodbo, Dejan pa izjemen posluh za ideje in želje naročnika. Vse skupaj je tudi tokrat uspešno pretopil v odlične videoanimacije in zvok. Zelo ponosna pa sem tudi na ekipo najožjih sodelavcev. Vsi, od hišnega tehnika, moje asistentke, sodelavk iz marketinga in našega otroškega parka do zaposlenih na info točki, so živeli s tem projektom in dali vse od sebe, da bi bil uspešen. Timski duh pri nas v Celju ni samo mrtva črka na papirju, ampak ga dnevno živimo.

Nena: Tu bi poudarila, da sva z Darjo po toliko letih že res fino utečen 'dvojec', brez omenjene ekipe vseh sodelavcev pa tega projekta ne bi bilo. Letos sta še posebno vlogo odigrala Dexter in Jože iz Soundbiroja. (smeh)

Story: Je torej timsko delo recept za uspeh? Sta tudi pri vsakdanjem delu ekipni igralki?

Darja: Zagotovo brez timskega duha ne moreš delati presežkov. Pa to ne velja samo za ta modni dogodek, ampak tudi sicer. S sodelavci preživim veliko časa in verjamem, da je dobro sodelovanje nujno. Imam to srečo, da smo z leti postali kar mala družina. Na stroge odnose nadrejeni-podrejeni ne dam veliko, saj bistveno več in bolje dosežeš z medsebojnim dogovorom kot pa z diktatom oziroma kazanjem moči. Medsebojno spoštovanje in odgovoren odnos do dela sta zame ključna pri delu.

Nena: Zase lahko zagotovo rečem, da sem 'ekipni igralec'. Vedno! Tako velik projekt ne uspe brez timskega dela in ljudi, ki verjamejo v projekt.

Story: Darja, dejali ste, da vas je ideja za letošnji modni spektakel prešinila takoj, ko je padel zastor lanske Alice v deželi mode. Vam tudi tokrat v glavi že roji kakšna ideja za 12. rojstni dan?

Darja: Seveda. (smeh) Gojim veliko strast do glasbe in ravno glasba je bila do zdaj vedno izhodišče. Za vse naše avtorske modne projekte, Modni kabaret (2015), Alica v deželi mode (2016) in 11. Dimenzija, izbiram glasbo sama. Ta je ključna pri snovanju zgodbe - ko slišim določeno pesem, kar vidim zgodbo ... in nova ideja je že tu.

Story: Darja, osmo leto ste že na čelu največjega nakupovalnega središča na Celjskem, kar je nedvomno povezano z zelo odgovornimi nalogami. Običajno snovanje takšnih dogodkov ni v opisu del in nalog managerke. Lahko v vašem primeru govorimo, da gre za nekakšno nagnjenost ali celo strast do oblikovanja takšnih spektaklov?

Darja: Zagotovo je strast tista, ki me vodi pri vsem, kar počnem. Vse, česar se lotim, želim narediti za deset plus in z nemško natančnostjo. (smeh) Pa naj bodo to naloge v okviru vodenja centra ali kot v tem primeru dodatni izzivi v obliki ustvarjanja dogodkov drugačnih dimenzij. Tudi pri hobijih nisem nič drugačna.

Story: Nena, večji del poklicne poti se vrtite v marketinških vodah. Vam torej takšne vsebine niso tuje. Kako velik izziv so te zgodbe za prekaljeno tržnico?

Nena: Vsekakor je to še vedno velik izziv! Če sem prej delala v agenciji z naročniki, ki so k meni prišli že z idejo, ki sem jo morala dodelati in izpeljati, sem zdaj v vlogi soustvarjalca, ki hkrati diktira ideje in daje tempo. Mislim, da je to 'skrita' želja vsakega vodje projektov iz agencije, in sicer da enkrat stopiš na drugo stran, stran naročnika. Hkrati pa ni večjega zadovoljstva in hkrati navdušenja, ko na odru oziroma dogodku vidiš nekaj, kar si si najprej zamislil v glavi.

Story: Pot od ideje do koncepta in njegove realizacije je ne samo dolga, ampak najbrž tudi polna različnih pasti. Kaj je tisto najtežje?

Darja: Najti pravo, udarno idejo, to je največji izziv. Ideja, ko si hipoma lahko rečeš, to je to. Ko se to zgodi, ostalo steče kar samo od sebe. Kreativni 'brainstorming', ljubezen do detajlov in malce nagnjenosti k perfekcionizmu naredijo preostanek. Vsak najmanjši detajl se trudimo oblikovati do popolnosti. Mislim, da to dodano vrednost naši obiskovalci opazijo in cenijo.

Nena: Pri takšnih projektih ni nič težko. (smeh) Prej bi rekla, da moraš biti zelo iznajdljiv in da ti razmišljanje ne omejuje kreativne poti, kako priti do neke tehnične izvedbe ali nastopajočega ali pa morda samo do specifičnega rekvizita. Če primerjam, kako smo delali pred desetimi leti in zdaj, lahko rečem, da nam je zdaj dejansko dostopno skoraj vse. To pa je obenem lahko past za ustvarjalca. Držati se je treba namreč skrbno načrtovanega finančnega načrta dogodka in ga spoštovati.

Story: Vaše nakupovalno središče je že zdavnaj preraslo zgolj nakupovalno poslanstvo. Skozi vse leto se vrstijo številni dogodki, ki ponujajo nekaj več kot le nakupovanje. Je to zgolj trenutna strateška odločitev ali lahko govorimo že o neki novi filozofiji poslovanja?

Nena: Res je, to je zdaj že dobro preizkušena strategija, ki jo peljemo že vsa leta. Tudi raziskave nam to potrjujejo, saj sta dva od razlogov za obisk nakupovalnega središča tudi druženje in preživljanje prostega časa, ki mora ponuditi obiskovalcu neko doživetje, nekaj več. Današnji obiskovalci so premaknili svoje standarde in pričakovanja na visoko raven in temu tudi sledimo. Odzivi po spektaklu 11. dimenzija so, kot ste že sami ugotovili, nadvse pozitivni in z veseljem je slišati komentarje v stilu 'edinstven modni spektakel v Sloveniji se je zgodil prav v Celju'. Vsekakor pa se strateško oziramo na prihodnje petletno obdobje, ki bo zagotovo prineslo spet nekaj novosti.

Story: Za vama je že kar dolgo in lepo delovno obdobje v Citycentru Celje. Za kaj sta svojim sodelavcem najbolj hvaležni?

Darja: Da so pripravljeni trdo in dobro delati, da so timski igralci in da so Citycenter vzeli za svojega. Na svoje sodelavce sem izjemno ponosna.

Nena: Da smo homogena ekipa, ki si med seboj pomaga in sodeluje, kar je pri nas že samoumevno. Prava energija je v drobnih stvareh, ki pa v Citycentrovi 'familiji' še kako dobro funkcionira. Začne se z jutranjo kavo, ki je del našega delovnega rituala in ne nazadnje del priprav za nov delovni dan. Zgodi se, da se 'šefica' zapre v kuhinjo in skuha kosilo za vseh 12 sodelavcev, da se skoraj vsak teden poje domači štrudelj, da je na moji ali sodelavčevi mizi vedno voda, ki bi jo sicer pozabila piti, da skupaj naročamo domače bučno olje (smeh) in da si izmislimo kar nekaj hudomušnih štorij na račun drug drugega.

Story: Za konec pa imam le še eno vprašanje. Kako se bosta po vsem tem odpočili?

Darja: Kaj je to počitek? (smeh) Smo že v novih projektih. Pred nami je večji sanacijski projekt, pripeljali bomo nove shoppartnerje in nove koncepte ... V kratkem si bomo ogledali večji dogodek v tujini, tako dobimo številne nove ideje. Motivacije po takšnem uspehu je dovolj.

Nena: Odpočile? (smeh) Jaz še sanjam, da zadnjič skočim v pancerje in se poženem po beli strmini. Priznam, da mi po napornih dnevih prej paše aktivnost kot poležavanje, zato bo to zagotovo sprehod s hčerko, morda skočim ob tako toplih dnevih celo na kolo. Med vikendi, ko je več prostega časa, pa je zame prava sprostitev in odklop svet savn, ki ga ne zapustim pred nočjo.

Mihaela M. Kocbek

Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story16/2017

Naročite se na revijo Story:

01 3000 780 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Nova Story že v prodaji

Story 16/2017

Story 16/2017, od 13. 04. 2017