Daša Podržaj zaupa svoje telo le enemu

Daša Podržaj zaupa svoje telo le enemu (foto: osebni arhiv) osebni arhiv
Vir: Lady
1. 1. 2017

Manekenka Daša Podržaj slovi po svoji izklesani postavi, za katero mora kljub dobrim genom in višini 182 cm pošteno garati. Zato se vsaj dvakrat tedensko odpravi v ljubljanski fitnes studio Alfa Gym, kjer pod strogim nadzorom osebnega trenerja Andraža Kavke opravi enourni trening.

Lepa temnolaska se najprej približno deset minut ogreva, najpogosteje s hitro hojo v klanec, nato pa se loti vaj, ki niso toliko vezane le na določeno mišico. "Zadnje čase se z Andražem bolj posvečava vadbi celotnega telesa, funkcionalnemu treningu, vseeno pa se lokalno gledano trenutno najbolj posvečava zadnjici. Po končanih intervalnih vajah mi Andraž ponavadi naloži še kakšnih 15 minut hoje v klanec, vožnjo kolesa ali veslanje, nato pa sledi raztezanje in nazadnje zasluženi proteinski napitek," je razložila lepotica, katere najljubše so tiste vaje, ki vključujejo TRX-trakove ali se izvajajo na tleh oziroma sede.

"Najhujši pa so mi počepi z dodatno obremenitvijo, ravno s takimi vajami me Andraž najbolj muči zadnje čase," je povedala v smehu in dodala, da ji kljub temu ogromno pomeni Andraževa pomoč, saj je zelo strokoven in predan temu, kar počne. "Je tudi super motivator in me 'brca v rit' takrat, ko začnem popuščati. Zelo sem vesela in hvaležna, da je prav on moj trener," je navdušeno povedala 26-letnica.

Doma joga in pilates

Andraž je poskrbel, da Daša ne počiva niti, ko je doma. Sestavil ji je namreč trening, ki ga v domačem okolju izvaja dvakrat tedensko. "Gre za kombinacijo vaj z lastno težo in utežmi z vmesnimi premori. Trening traja 45 minut in kar pošteno se namučim. Včasih doma izvajam tudi jogo ali pilates, večkrat pa 'Insanity' vadbo, pri kateri prav tako dela celotno telo," nam je zaupala nekdanja miss Hawaiian Tropic, ki se zaveda, da je poleg telovadbe treba paziti tudi na pravilno prehrano. "Zelo rada kuham in trudim se kuhati zdravo hrano. Nikoli nisem imela neke želje po 'junk foodu', veliko bolj okusen mi je uravnotežen, zdrav obrok. Res je, da se v zadnjem času skušam čim bolj izogibati ogljikovim hidratom in se rajši poslužujem hrane po načelu LCHF (low carb high fat), kjer ključno vlogo igrajo zdrave maščobe. Zaradi treningov moram zaužiti tudi zadostno količino beljakovin, kar dosežem s pomočjo proteinskih šejkov in dodatkov," je razkrila Daša, ki med svoje najljubše jedi šteje ribe in meso v najrazličnejših oblikah.

"Prej sem imela najrajši italijansko hrano, znam pripraviti božanske rižote in testenine, vendar pa se v zadnjem času tej hrani izogibam. Največja pregreha je verjetno to, da sem zares velika ljubiteljica vina in tako pri večerji kozarec ali dva dobre kapljice ne sme manjkati," je zaključila Daša.

Barbara Majič

Priporočamo