David Urankar je poleti zelo zaposlen z ustvarjanjem novih oddaj na nacionalni televiziji, saj je tudi letos med šestimi voditelji, s katerimi ustvarja večerno 25-minutno oddajo Poletna scena. A v prihodnjih vročih mesecih njegovega urnika ne bodo polnila le televizijska snemanja.
Simpatični voditelj je že vrsto let priljubljena izbira številnih blagovnih znamk, ki želijo svoje izdelke predstaviti s postavnimi manekeni, kot nam je povedal David, pa nič drugače ne bo niti letos.
"Poletje je tudi na tem področju vedno pestro. Modne znamke fotografirajo in predstavljajo kolekcije za naslednjo sezono, avtomobilski proizvajalci pa snemajo reklame za septembrski avtomobilski salon v Frankfurtu. V načrtu imam torej kar nekaj reklam v tujini, sem pa zelo vesel, da jih je vedno več tudi doma. Zanimivo je, da tuje blagovne znamke zadnje čase za snemanje kampanj izberejo prav Slovenijo, saj pri nas dobijo lepo naravo, zavite ceste, morje, hribe ... pa verjetno tudi nižji račun kot v državah zahodne Evrope, (smeh)" nam je na vprašanje o poletnih načrtih odgovoril David in dodal, da tudi poleti sicer ne more iz svoje kože, saj se z veseljem prepusti avtomobilskim užitkom in vonju po bencinu.
"Ja, avtomobili me vedno znova očarajo in res sem srečen, da se lahko usedem v skoraj vsakega. Seveda pa mi srce še posebej zaigra ob športnih modelih," priznava očka malega Liama in dodaja, da Slovenija ni primerna le za dirkanje z jeklenimi konjički, temveč tudi za prelepe poletne izlete z družino ali v dvoje.
"Pri zadnji reklami so predstavniki agencije iz Hamburga ostali le še en dan po snemanju in so me vprašali, kam na izlet. Ker si lahko predstavljate, kakšno je morje na severu Nemčije, sem jih napotil do Portoroža, z vmesno postajo v Postojnski jami in pa seveda na kosilo v eno od mnogo odličnih restavracij v primorski regiji. Sicer pa ne moreš zgrešiti z Bledom in Bohinjem, z Jezerskim, Bovcem in Sočo. Slovenija ima toliko lepih destinacij, pa z naštevanjem sploh še nisem prišel do vzhodnega dela naše dežele. Vsem bi svetoval, da se pustijo presenetiti, zavijejo z avtoceste, sledijo lokalnim oznakam ali vprašajo za nasvet domačine. Vmes pa morda vključijo aplikacijo z ocenami restavracij in prenočišč," je povedal.
Napisala Kaja Milanič
Fotografija Helena Kermelj
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec