Obdržati kupce in pridobiti nove je v teh časih vse prej kot preprosto, pravi Toni Pugelj, direktor našega največjega nakupovalnega središča Citypark, ki letos praznuje 15. rojstni dan.
► Že šesto leto ste na čelu Cityparka in veljate za človeka, ki se v poslu ne zadovolji s povprečjem. Ste tudi pri nakupovanju tako zahtevni?
Tudi, morda celo bolj, ker ne morem iz svoje kože in pri nakupovanju skoraj nikoli nisem samo kupec. Opazim namreč še cel kup drugih stvari, na katere moram biti pozoren zaradi svojega dela. Na primer, kakšen je odnos prodajalca do kupca, ali je trgovina urejena in podobno. Brez težav pa priznam, da zelo rad nakupujem.
► V tem pogledu torej niste tipičen moški, ki vstopi v trgovino in kupi prvo stvar, ki pritegne njegovo pozornost, samo da gre čim prej iz trgovine?
Daleč od tega. Zame je nakupovanje užitek, rad nakupujem zase in za svoje štiri punce. Ko kupujem zase, me žene predvsem, da želim biti v trendu. Sledim trendom in jih nato vključim v svoj osebni slog. Ko kupujem za ženo, prav tako nimam težav, saj poznam njen okus in v Cityparku imamo več kot dovolj trgovin in priznanih blagovnih znamk, ki zadovoljijo vsakega, tudi tako zahtevnega kupca, kot sem jaz.
► S čim najraje razveselite svoje tri hčerke?
Najbolj preprosto je nakupovati za najmlajšo, ki jo zanimajo samo igrače. Samo vprašanje časa je, kdaj se bo začela zgledovati po starejših sestricah, ki radi brskata med takšnimi in drugačnimi oblačili. Ne vem, po kom sta se vzeli? (smeh)
► Imate ob tako zahtevnem delu in napornem urniku sploh kaj časa za družino?
Družina je zame na prvem mestu in zanjo si vedno vzamem čas. V prostem času gremo na sprehod, kolesarimo, smučamo, se sankamo in igramo, uživamo pa tudi na skupnih počitnicah. Včasih se na prijeten popoldan odpravimo v Citypark, bodisi po nakupih bodisi se udeležimo katerega izmed številnih dogodkov, ki jih v Cityparku organiziramo za svoje obiskovalce.
► Lani ste organizirali približno 250 različnih dogodkov, nekateri so trajali tudi več dni. Boste letos, ko praznujete 15. rojstni dan, obiskovalce kaj posebej 'pocrkljali'?
Vsak dan znova dokazujemo, da je Citypark veliko več kot le nakupovalno središče. Da je mesto druženja in zabave, kjer si ljudje izmenjujejo ideje, predvsem pa prostor, kjer lahko čisto vsak najde nekaj zase. Prav zato se trudimo in želimo vsem starostnim skupinam, ki nas obiščejo, ponuditi čim bolj pester program. Različni dogodki k nam privabijo vedno več zvestih obiskovalcev, letos pa zanje pripravljamo številna presenečenja.
► Lani ste mednje razdelili 14.000 evrov, jih boste letos 15.000?
Seveda, saj kakšna druga številka sploh ne pride v poštev, se strinjate? 15.000 evrov v naših bonih Desetak je zahvala našim obiskovalcem, ki nam že 15 let polepšajo dan in brez katerih Citypark ne bi bil vodilno nakupovalno središče v Sloveniji. Je hkrati zahvala, ker so nas zvesto spremljali tudi v zadnjih dveh oziroma treh letih, ko smo na veliko prenavljali in obnavljali naše nakupovalno središče, lani na primer parkirno hišo. Citypark je tako edino nakupovalno središče v Ljubljani s parkirno hišo, ki je urejena po najsodobnejših tehničnih in varnostnih standardih.
► Kot se za 15. rojstni dan spodobi, pripravljate pester nabor dogodkov, nagradnih iger, otroških aktivnosti in veselega dogajanja ...
Tako je, vsak mesec bomo pripravili tudi številna presenečenja, ki se bodo skrivala v naših rojstnodnevnih balonih. Vrhunec bo v pomladnih mesecih, ko se bomo v velikem slogu in z nepozabnim žurom poklonili slehernemu Ljubljančanu in okoličanu.
► Nam lahko razkrijete, s čim boste svoje obiskovalce presenetili letos?
Spomladi načrtujemo odprtje prve monobrand trgovine v Sloveniji za spodnje perilo Calvin Klein Underware. Na ta način vsako leto znova potrjujemo, da modnim trendom ne le sledimo, ampak jih predvsem ustvarjamo, kar slovenski potrošnik ceni in ga vedno znova privabi v naše nakupovalno središče.
► Smo Slovenci kot kupci res tako zahtevni, kot pravite?
Zelo, predvsem pa ste oziroma smo zelo nezvesti. Danes kupec mirno in brez slabe vesti obrne hrbet svojemu 'trgovcu', če pri drugem, tudi če je ta bolj oddaljen od prvega, najde kaj bolj zanimivega ali cenejšega. Nakupovalna klima se je letos obrnila na bolje. Cityparkovi kupci so zahtevni, a opažam, da so po drugi strani pripravljeni privoščiti si nekaj več in tudi več trošijo. K temu jih ne nazadnje spodbujamo sami, z novimi trgovinami, ki jih pripeljemo v Slovenijo. Pri tem je zelo pomembno, da izbiramo trgovine in znamke, ki jih bodo pritegnile s svojo prepoznavnostjo, kajti le takšne k nam pripeljejo nove kupce in pomagajo obdržati obstoječe.
150 milijonov obiskovalcev v 15 letih
"Številka je res občudovanja vredna in je skupaj z dobrimi poslovnimi rezultati v minulem letu vsekakor lepa popotnica ob letošnjem 15. rojstnem dnevu Cityparka. A uspeh ni naključje. Več kot očitno je, da smo ubirali prave poti, pa naj gre za marketinške akcije ali odločitve o tem, s katerimi znamkami bomo presenetili in razveselili slovenskega potrošnika, ki je, roko na srce, zelo zahteven. Lani, denimo, smo v Citypark pripeljali štiri nove monobrand trgovine, ki jih prej v Sloveniji ni bilo: Guess Jeans, Mango, Esprit in prvo specializirano trgovino Lego v Sloveniji. Leto poprej smo jih pripeljali sedem."
A. P.
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del