Dj Trick-C: Prva dama slovenske elektronike

7. 5. 2011 | Vir: Story
Deli
Dj Trick-C (foto: Nejc Hötzl)
Nejc Hötzl

Ena prvih slovenskih didžejk in pionirka slovenske elektronske glasbe Trick-C se lahko pohvali s skoraj 20 leti aktivnega ustvarjanja. Pred nekaj leti je začela projekt Urban Divas, s katerim pomaga še neuveljavljenim didžejkam, v zadnjem času pridno ustvarja v tandemu Future Lovers, kmalu pa odpira tudi samostojno založbo Red Mama Recordings.

Story: Morda niti ni tako nenavadno, da je vaše življenje tako močno povezano z glasbo, saj vemo, da vas spremlja že od malih nog.

Vse moje življenje se vrti okrog glasbe. Če me vprašate po dogodku iz preteklosti, se bom spomnila tudi glasbe, ki je igrala v tistem trenutku. Ja, drugače pa mi je mama povedala, da so me pri devetih mesecih lahko med jokom utišali le tako, da so mi dali na glavo slušalke. Starši so zelo radi poslušali disko, zato od malih nog pomnim plošče Abbe, Boneyja M, Baccare, Donne Summer in številnih drugih.

Story: Rojeni ste v Nemčiji, vendar ste se v otroštvu veliko selili v Slovenijo in spet nazaj v Nemčijo. Nekaj časa pa ste celo živeli tudi v Mariboru in potem v Ljubljani. Kako to?

Ko sem se za stalno preselila v Slovenijo, me je iz Prlekije povleklo v Maribor študirat, kjer sem ostala tudi po študiju do leta 1998, potem sem se preselila v Ljubljano.

Story: V marsikaterem poklicu se je ženski težje uveljaviti kot moškemu. Je podobno tudi pri didžejevstvu in elektronski glasbi?

Mislim da je težava bolj v številnosti kot uveljavljanju. Didžejke smo še vedno v manjšini.

Kako poceni in učinkovito odstraniti kondenzacijo in plesen z oken

Story: Na slovenski glasbeni sceni delujete že od njenega začetka, se pravi od devetdesetih let. Se je od takrat močno spremenila?

Veliko se je spremenilo, k temu pa sta pripomogla predvsem spletna revolucija in razvoj novih tehnologij. Velika prednost so zdaj programi za ustvarjanje oziroma produkcijo, priročnost ‘pribora’ za nastop, možnost izražanja kreativnosti. Po drugi strani pa je to s seboj pripeljalo tudi piratstvo in razvrednotenje umetniške vrednosti, kar sta negativni posledici.