Luč sveta je ugledala blagovna znamka SportFun, namenjena popestritvi vseh vrst promocijskih in internih dogodkov, športnih sponzorstev ter zabavnih prireditev.
Plod skupnega sodelovanja podjetij Fun4U in Sportanzo je sedem različnih rekvizitov, ki združujejo šport z zabavo. Gre za nove izdelke v Evropi, ki so večinoma rezultat slovenskega znanja in razvoja ter prebijajo meje mogočega v smislu zabavnega športa. Pripomočke SportFun dopolnjuje visoko usposobljena ekipa, ki zagotavlja najvišjo kakovost izvedbe, animacije in izpostavitve blagovne znamke naročnika. Unikatnost, atraktivnost in zabava so osnovne značilnosti Sportfuna.
Vsi rekviziti in animacija so zamišljeni tako, da lahko izpostavijo prodajne akcije ter so temelj za nagradne igre in druge vsebine, s katerimi Sportfun ne bo le zabava, ampak dobro orodje za pristop do zainteresirane javnosti. Prve koše in gole na novih rekvizitih so na predstavitvenem dogodku dosegli prvi plesalec med košarkarji Miha Zupan, prvak Evrolige Sani Bečirović ter rokometna legenda Uroš Šerbec, ki so bili nad videnim navdušeni. Tekmovalni naboj so hitro izkoristili za nekaj medsebojnih dvobojev, pri katerih se jim je pridružil tudi nekdanji košarkarski reprezentant Walter Jeklin.
“Zadovoljstvo navijača pomeni ogromno. Takšna zabava pred tekmo ga spravi v pravo vzdušje, ki ga nato nadgradi v dvorani ali na stadionu. Vsi vemo, koliko pomeni energija s tribun športnikom v ključnih trenutkih tekme,” pove Sani Bečirović, Uroš Šerbec pa poudari, da je to krasna popestritev športnih prireditev v poletnih mesecih, ko se navijači in obiskovalci lahko v lepem vremenu družijo ob tekmovanjih s pridihom igre. “SportFun je dobrodošla novost na trgu in z veseljem bom obiskal še kakšen navijaški oziroma sponzorski kotiček, kot ga ponujata ekipi Fun4U in Sportanzo.”
Besedilo: A. P. K. // Fotografije: osebni arhiv
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"