Dunking Devils osvajajo tujino - za Facebook so posneli spletno serijo!

13. 3. 2018 | Vir: Nova
Deli
Dunking Devils osvajajo tujino - za Facebook so posneli spletno serijo! (foto: osebni arhiv)
osebni arhiv

Slovenski akrobati Dunking Devils imajo ogromno dela, fantje pa s svojimi akrobacijami niso osvojili le Slovencev, temveč so že pred meseci veliko pozornosti pritegnili tudi v tujini. Pred letom dni so združili moči z zvezdniki londonskega nogometnega kluba Arsenal, pred časom pa so imeli to čast, da jih je k sodelovanju povabil kar sam Mark Zuckerberg.

Začetki akrobatske skupine Dunking Devils segajo vse v leto 2008. Pred tem so fantje sicer nastopali pod drugimi imeni, z akrobatiko pa se jih veliko ukvarja že vse od leta 2003.

"Dunking Devils smo nastali kot skupina šestih prijateljev s strastjo do akrobatskega zabijanja in z željo po napredku, ki so se srečevali na treningu v neogrevanih telovadnicah ter odkrivali lepote tega športa. Ko smo začeli objavljati svoje videoposnetke na spletu, pa je hobi zrasel v veliko več. Opazili so nas organizatorji dogodkov, agenti in drugi, ki so želeli, da šov pripeljemo na njihove dogodke. Zanimivo je, da so nas najprej začeli vabiti na dogodke v tujini, šele nato v domačo Slovenijo," nam je zaupal eden izmed ustanovnih članov Marko Knafelc, ki je prav tako tudi menedžer skupine.

Od takrat naprej njihovo število nastopov strmo raste, fantje pa se po dobrem desetletju lahko pohvalijo z več kot 200 nastopi na leto, kar kaže na to, da so izjemno zaželeni. Zanje je tako slišal tudi Gašper Novak, ki je fante prvič bolje spoznal, ko so nastopili v oddaji Slovenija ima talent. "Takrat sem bil še srednješolec, sem se pa tudi sam že ukvarjal z akrobatiko in 'freerunningom'. Njihov nastop me je tako navdušil, da smo se s prijatelji udeležili treninga pri Dunking Devils Akademiji.

Foto: Profimedia, osebni arhiv

"Od takrat sem vedel, da hočem biti del tega kolektiva, zato sem začel redno trenirati, ko sem se zaradi študija preselil v Ljubljano," nam je zaupal Gašper in uspelo mu je. Vražja 'družina' tako pridno raste in se širi, pa ne le v Sloveniji, temveč tudi v tujini.

Fantje so namreč posneli 10-delno spletno serijo za zagon Facebookove platforme Facebook Watch, ki bo konkurirala spletnim televizijskim ponudnikom. Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je tako financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin, mednje pa je uvrstil tudi Dunking Devilse in F&B Acrobatics, ki so skupaj s spletnim kanalom People Are Awesome ustvarili serijo Fly Guys. Druga epizoda serije tako nadaljuje sodelovanje med skupino Dunking Devils in Slovenskimi železnicami, saj so fantje po tovornem vlaku in avto vlaku osvojili še muzejski vlak.

Na sončno stran Alp so tako privabili hollywoodsko filmsko ekipo, snemali pa so na različnih lokacijah, kot so Bloško jezero, kamnolom Verd, Velika planina, Grad Snežnik in druge. "Fantje skupine Dunking Devils že od začetka velik poudarek namenjamo promociji domovine v svetu. Vedno smo se počutili kot neke vrste ambasadorji Slovenije, ki na zanimiv, a malo drugačen način predstavljamo svoj rodni kraj, kamorkoli gremo. Vedno znova z veseljem povemo, od kod prihajamo in kje so snemani naši viralni videi. Poleg tega je Slovenija majhna in čudovita dežela – na zelo majhnem območju imamo gore, morje, reke, jezera, gradove in druge elitne lokacije, ki dajejo našim posnetkom poseben čar," nam je pojasnil Marko. Serijo Fly Guys je snemalo deset slovenskih akrobatov: fantje akrobatske skupine Dunking Devils Gašper Novak, Matevž Pogačar, Tadej Šolar, Tomaž Kranjc, Maks Veselko, Jan Žnidaršič, Marko Knafelc in Domen Rozman ter Filip Kržišnik in Blaž Slanič, ki nastopata pod imenom F&B Acrobatics.

"Želja po snemanju takšne serije je v nas tlela že dolgo. Ideja je bila v naših glavah, namen pa je bil, da jo ob primerni priložnosti predstavimo enemu od ponudnikov spletnih vsebin. Predstavili smo jo tudi eni izmed večjih ameriških produkcijskih hiš Jukin Media, s katero sodelujemo že nekaj let v okviru njihovega portala People Are Awesome," nam je pojasnil Marko in ob tem dodal, da so bili v produkcijski hiši navdušeni, zato so se skupaj odločili predstaviti koncept Facebooku, ki je ravno takrat iskal kvalitetne vsebine za predstavitev svoje nove platforme Facebook Watch: "Ponosni smo, da tak tehnološki gigant, kot je Facebook, zaupa v kakovost našega dela in nivo naše video produkcije."

Foto: Profimedia, osebni arhiv

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol