Filip Pesek Omerzel: "Ne prodajam stvari, v katere ne verjamem"

2. 8. 2017 | Vir: Jana
Deli
Filip Pesek Omerzel: "Ne prodajam stvari, v katere ne verjamem" (foto: Branka Timpran)
Branka Timpran

Da mu ne manjka samozavesti, ni dvoma. Kljub temu da mu marsikdo očita mladost, se v svojem poslu dobro znajde. Nagovarja številne in jim svetuje. 

Ne gleda na takšna in drugačna mnenja, stavi, da je promocija, tudi lastna, v današnjem potrošniškem svetu ključna, pomembna.

Filip, šolali ste se v Ameriki, igrali košarko, zdaj pa se ukvarjate s svetovanjem posamez­nikom in podjetnikom o družabnih omrežjih, javnem nastopanju, zaključevanju prodaje. Kdaj se je zgodil ta prehod in zakaj?

Prehod se je zgodil po neki logični poti. Šola me kar nenadoma ni več zanimala, prodaja pa vse bolj. Nato sem tam dosegel fantastične rezultate in ljudje so želeli vedeti, kako. Pripravljen sem jim bil povedati, a so za to morali priti na moj seminar. Preprosto.

Kaj je bila prva stvar, ki ste jo prodali?

Prvi živi spomin je bila prodaja ideje. Dedka sem namreč nagovoril, da mi skuha celo vrečko tortelinov (raviolov). Sicer je vztrajal, da ne bom pojedel cele vrečke, a sem ga vseeno prepričal, da mi bo uspelo kot šestletnemu otroku pojesti celo porcijo. Prodajo sem uspešno izpeljal, tortelinov pa je seveda na krožniku ostalo več kot pol.

Obstaja kaj, česar ne bi prodajali?

Nikoli ne prodajam stvari, v katere sam ne verjamem.

Šolanja v Ameriki niste končali, ker ste začeli pridno in trdo delati. Zakaj ste se tako odločili?

Porabil sem ves denar in želel sem čim hitreje splezati iz te neljube situacije. V šolskih klopeh na žalost denarja ne delijo, zato sem ubral drugo pot.

Vaša prelomna knjiga naj bi bila knjiga Bogati očka, revni očka (avtorja Roberta T. Kiyosakija), katera pa je bila zadnja?

Trenutno med izobraževanjem na Kanarskih otokih berem knjigo Influence: the psychology of persuasion, ki nima slovenskega prevoda (tako kot vse moje letos prebrane knjige). Berem pa jo zato, ker mi jo je priporočil eden izmed mentorjev. Za zdaj je prvih 15 strani odličnih.

Kakšen je po vašem mnenju sodobni porabnik?

Drugačen. In zelo občutljiv za svoj čas. Takoj želi čim bolj preprosto rešitev za svoj problem.

Na Facebooku imate tudi svojo tedensko oddajo – zakaj ste se odločili zanjo? Kaj želite z njo doseči?

Ta oddaja je marketinško popolnoma logična. Če želim ljudem nekaj prodati (svojo storitev), jim moram najprej ponuditi nekaj brezplačnega in predvsem uporabnega – in to moja oddaja Filip Pesek Live tudi je. Pa tudi smeha ne manjka ...

Ste sin znane televizijske Rosvite Pesek. Je dala tudi mama kakšen nasvet za oddajo?

Res je – jaz sem njen sin in ona je moja mama. Nasveta pa mi vseeno ni dala. Tudi če bi mi ga, bi ga verjetno preslišal. Nasvet za Facebookovo oddajo bi upošteval samo, če bi mi ga dal nekdo, ki je tako vrsto oddaje že kdaj imel več kot eno sezono. A na žalost take osebe v Sloveniji ni, tako da se moram znajti sam. <

Besedilo: Ksenija Sedej
Fotografija: Branka Timpran

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ