Kmalu bo napočil 31. januar, ko bodo potekle vinjete za leto 2019, začele pa bodo veljate nove, ki so rumenozelene barve. Različni trgovci, podjetniki in ne nazadnji tudi mnogi glasbeniki pa na družbenih omrežjih kar tekmujejo med seboj, kdo jih bo ponudil več in to kar zastonj.
In ravno to je še kako dvignilo pritisk nedavnemu tekmovalcu šova Znan obraz ima svoj glas in glasbeniku Alexu Volasku, ki meni, da glasbeniki vse skupaj počnejo za publiciteto.
"#žetretjaobjavatateden: Saj vem, da je januar ... ampak dragi kolegi glasbeniki, nimate boljšega dela, kot za 'publiciteto' podarjati zastonj vinjet na FB-ju? (predlog; pejte v hribe)," se je na svojem facebook profilu vprašal Alex Volasko, ki tako ne more verjeti, kaj vse se spomnijo njegovi glasbeniki kolegi.
Bodo pa zagotovo bolj kot Volasko navdušeni tisti, ki bodo v teh akcijah dobili vinjeto. Seveda, če na koncu ne bo 'nateg', saj je splošno znano, da je kar nekaj nagradnih iger na družbenih omrežjih le ena velika promocija ...
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec