Naša nekdanja otroška pevska zvezda Hajdi Korošec že vrsto let žanje uspehe v poslovnem svetu. Trenutno jo okupira Hajdi.si, ki je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo ter otroškimi modnimi dodatki.
V njenem podjetju so prepričani, da lahko stil izrazimo že od rojstva in ravno zato je njihova filozofija združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendnim oblikovanjem.
Hajdi, pred kratkim ste bili med petimi nominiranci za naziv mlad podjetnik leta. Kaj vam pomeni ta nominacija?
Zelo sem bila presenečena in vesela. Za nas začetnike so tovrstni dogodki zelo pomembni, saj se lahko mladi poslovneži povezujemo, si izmenjujemo izkušnje, težave in rešitve. Nominacija nam pomeni potrditev, da plujemo v pravo smer, da delamo prav in da smo opaženi tudi iz drugega kota. Eno je, kako so videti stvari navzven, v ozadju – ki ga marsikdo ne vidi – pa je ogromno dela, neprespanih noči, organizacije, finančnih vložkov, raziskav, posodabljanja, učenja in seveda tveganja. Nominacija nam pomeni tudi dodaten zagon, voljo in predanost do tega, kar resnično počnemo s srcem. To pa je najpomembnejše.
S čim ste po vašem mnenju prepričali žirijo?
S svojimi prednostmi, trdim delom in jasno strategijo, saj se resnično poskušamo poglobiti v vsak detajl. Želimo razmišljati 'out of the box' (izven okvirjev, op. a.), želimo biti drugačni, inovativni in predvsem usmerjeni h končnemu kupcu.
Kaj bi vam pomenilo, če bi osvojili ta laskavi naziv?
Ponosna in vesela sem, da smo sodelovali že v finalu. Prisegam na morda oguljeno frazo 'Pomembno je sodelovati, in ne zmagati'. Veliko sem se naučila iz te izkušnje, spoznala sem super ljudi, preizkusila sem se na odru kot govorec in, najpomembnejše, uživala sem.
Uživate pa tudi v svoji trgovinici Hajdi.si, ki je vsak dan bolj prepoznavna in uspešna. Kaj menite o tem uspehu?
Včasih se uščipnem, ker se mi zdi, da sanjam. Vedno sem verjela, da tudi v Sloveniji potrebujemo drugačno ponudbo, čeprav so mi vsi govorili, da naš trg ni pripravljen na tovrstne podvige. Verjela sem, da nas je veliko mamic, ki bi si želele nekaj za dušo, s čimer si lahko še polepšamo starševstvo. Prepričana sem bila, da je veliko takšnih, ki želijo, da so izdelki oblikovno dovršeni in hkrati funkcionalni. Da lahko moderno uredimo otroške sobice in da dojenčki že izrazijo svoj stil, če prav še ne znajo govoriti.
Vrniva se malce na začetek. Lahko opišete, kako se je vse skupaj začelo?
Med nosečnostjo in po prvem porodu sem izdelke za sina in drugo otroško opremo naročala iz tujine, saj je bila ponudba v Sloveniji na tem področju slaba. Kmalu so me prijateljice začele spraševati, kje sem kupila vse te izdelke, zato sem začela pobirati tudi njihova naročila. Tako je bila rojena ideja o podjetju. Moj mož in poslovni partner Urban Jazbinšek mi je za rojstni dan podaril domeno hajdi.si in tako se je pravljica začela.
Kakšna je filozofija vašega podjetja?
Gre za dinamično družinsko podjetje. Sama sem že od otroštva rojen komercialist, saj sem kruh začela služiti že z otroško pevsko kariero pri desetih letih. Moj mož, ki je tako poslovni kot zasebni partner, pa je po poklicu računalničar. Ob združitvi najinih znanj je nastala zanimiva kombinacija, ki omogoča hitro rast podjetja. V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – tako Hajdi.si trenutno distribuira šest najbolj priljubljenih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenski in hrvaški trg, hkrati pa z modernimi pristopi osvajamo spletne trge.
V trgovini imate priznane blagovne znamke otroške mode, kako so jih uporabnice sprejele?
Že od začetka smo naleteli na zelo pozitivne komentarje in podporo svojega izbora izdelkov, ki smo ga umestili v trgovino. Mnogo mamic je iskalo tovrstno ponudbo na enem mestu, vendar je v Sloveniji ni bilo. Mamice mi nekako zaupajo, saj sem večino izdelkov preizkusila sama, in preden svetujemo glede izbire izdelkov, se s starši pogovorimo, da ugotovimo, kakšna so njihova pričakovanja. Poskušamo jim priporočiti izdelke, ki jim bodo resnično olajšali starševstvo in ne bodo povzročili dodatne ter neuporabne navlake.
Tudi sami imate dva sinčka, kako onadva sprejemata oblačila, v katera ju oblečete?
Sama sem velika ljubiteljica mode in oblikovanja. Ravno zato sta tudi Evan in Dante del tega. Vedno skrbim, da jima je udobno in se dobro počutita. Seveda pa sta večino naših izdelkov iz trgovinice preizkusila ravno ona, trenutno so jima najbolj všeč leseni inštrumenti, poganjalci in seveda nepogrešljivi poletni klobučki.
Tudi sama že kdaj izbereta, kaj bosta oblekla?
O ja, smo že v tej fazi. Sploh starejši Dante že sam izbira, kaj bo oblekel, in prav je tako. Otroku je treba pustiti svobodo, do določene meje, seveda, da lahko začne oblikovati svoj stil. Skupaj včasih skombinirava prav hude kombinacije.
Barbara Majič
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču