Jan Plestenjak je čisto zagledan v tegale lepotca na štirih kolesih, zanj nadvse vzorno skrbi

7. 8. 2022
Deli
Jan Plestenjak je čisto zagledan v tegale lepotca na štirih kolesih, zanj nadvse vzorno skrbi (foto: Marko Delbello Ocepek)
Marko Delbello Ocepek

Tole ... tole pa ni kar tako. 

Jan Plestenjak, Škofjeločan, ki že dolga leta živi na Obali, velja za enega večjih avtomobilskih navdušencev v Sloveniji. Tisti, ki ga nekoliko dlje poznajo, vedo, da je bil dolga leta lastnik srebrnega Porscheja 911, športni avtomobili pa so ga spremljali tudi prej in pozneje. Rad prizna, da se mnogokrat odpravi na potep, ker na štirih kolesih v hitri vožnji najde mir v sebi. 

Pred časom je za naš portal povedal sledeče:

"Že mnogo let imam Mercedes-Benz SEC 500 W126. To je po mojem mnenju ena od zadnjih serij Mercedesov, ki so še klasične in so narejene, kakor morajo biti. Imajo izjemen karakter. Všeč mi je tudi zato, ker je bil ta dizajn narejen leta 1978. Moj avtomobil je letnik 1990, predzadnje leto proizvodnje in mi je zaradi oblike iz 70. let izredno 'seksi', hkrati pa je avtomobil, ki ponuja vse, kar rabiš, in je super tudi za vsakodnevno vožnjo.

Slovenski glasbenik na svojem Instagram profilu večkrat objavi svojega jeklenega lepotca, ki mu družbo dela na izletih po Sloveniji in mu služi za njegove dnevne opravke.

Vas zanima, kako je videti? Poglejte ...

Gre za starejši letnik prestižnega Mercedesa in ni jih malo, ki mu takšen avto še kako zavidajo. Jan za svojega starostnika lepo skrbi in je zato vedno v brezhibnem stanju.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jan Plestenjak (@janplestenjak)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jan Plestenjak (@janplestenjak)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jan Plestenjak (@janplestenjak)

Jan pa je v preteklosti našemu novinarju Juretu odgovoril na nekaj zanimivih avtomobilističnih vprašanj, katerih odgovore skupaj z vprašanji objavljamo v nadaljevanju, vas pa - verjemite nam - utegnejo zanimati ...

Kateri je bil vaš prvi avtomobil po tem, ko ste naredili vozniški izpit?

Moj prvi avtomobil je meni naredil veliko škode v življenju, saj so bili zaradi njega zavistni vsi, ker niso vedeli, kako poceni avtomobil je. Leta 1991 sem imel Pontiac Firebirda. To je avtomobil, ki je stal toliko kot eno leto star Volkswagen Golf, a je pozornost zbujal zaradi svojega videza. Takrat pri nas recimo še ni bilo Corvette, prvi se je z njo pojavil Jonas (Žnidaršič op. p.). Moj Pontiac je bil rdeče barve in mnogi so mislili, da je Ferrari, čeprav je bil le 'ubožec' s 140 'konji', težak in neokreten avtomobil. Meni se je to takrat zdelo super, ampak zaradi vseh težav in zamer brez osnove, ki mi jih je ta avtomobil prinesel v življenju, saj res ni bil nič posebnega, mi je bilo kar nekoliko žal, da sem ga imel.

Prodajo katerega avtomobila, ki ste jih imeli doslej, najbolj obžalujete?

To je lahek odgovor. Dvajset let sem imel Porsche 911 993 4S, prodal pa sem ga, ker sem se začel veliko voziti z motorjem in naenkrat sem dobil občutek, da mi ne nudi športnega zadovoljstva, ker je imel motor pač toliko boljše zmogljivosti. Posledično je avtomobil eno leto stal, vozil ga nisem, zato sem pomislil, zakaj mi bo stal? Cene so šle kasneje v nebo in prodal sem ga za toliko denarja, za kolikor sem kasneje kupil novega Caymana.

Kako pogosto in kako intenzivno spremljate avtomobilske novosti? Katera je tista, ki se je sedaj najbolj veselite?

Zelo pogosto. A vse kar se dogaja v avtomobilski industriji, gre po mojem mnenju narobe. Vozil sem najmočnejše električne avtomobile in imel sem občutek, da vozim vlak, da se vozim v vlaku. Saj gre, vse je super ... Moti me tudi to, da so avtomobili vse težji in zdi se mi, da lahko lahek avto dobiš le, če kupiš kakšen eksotičen avtomobil z nenormalno ceno. Na drugi strani pa imaš Caterhama, ki je sicer izjemen avtomobil, a je občutek že skoraj takšen, kot da bi bil na motorju.

Avtomobili, ki so namenjeni vsakodnevni uporabi so sicer izjemno prijetni, napredek je izjemen, to je treba priznati, postali so udobni in varni, preprosti in prijetni za vožnjo, a zdi se, da izgubljamo, saj je pomembna tudi strast. To pa se ne dogaja le med avtomobili, ampak tudi v filmu, v glasbi, v vseh stvareh. Zdi se mi, da izgubljamo ostrino, pogovarjamo se zgolj o formi, ne pa tudi o vsebini. Krivično se mi zdi, da če želiš v avtomobilizmu doživeti neko strast, so cene takšne, da so rezervirani le za multimilijonarje. Poleg tega ne vem, koliko je resnice v trditvi, da električni avtomobili onesnažujejo manj, glede na to, da se baterije ne razgradijo. Nisem poznavalec, a sem skeptičen.

Jaz rad vozim in vsa ta pomagala, ki te rešujejo, mi ne ležijo. Avtomobili so vse težji in močnejši, zaradi česar potrebujejo čedalje več elektronskih pomagal, da ostanejo na cesti, a zdi se mi, da mora biti avtomobil za športno vožnjo lahek. Ne razumem velikih limuzin in križancev s 600 'konji'. Ne vidim smisla. Če dirkaš z velikim avtomobilom, si 'kmetavzar', nato pa bo prišel Mini Cooper z 200 'konji' in te 'scat peljal' na ovinkih.

Bencin ali elektrika?

Do tega imam nek romantičen odnos. Zagotovo bencin.

Fotografije: Primož Predalič

Preberite več na Avto-magazin.si

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj