Je imela Miša pred Slovensko popevko lepotni poseg?

2. 10. 2013
Deli
Miša Molk (foto: Goran Antley)
Goran Antley

V nedeljo zvečer smo bili priča letošnjemu glasbenemu izboru Slovenska popevka, kjer pa je bolj kot nastopajoči izstopala voditeljica večera Miša Molk. Prva dama televizije je namreč sprožila številne govorice, da je spet podlegla lepotnemu posegu.

Na Twitterju in Facebooku so se številni vtaknili v njena usta in njen način govora, saj je komaj govorila oziroma številni so opazili, da ne more izgovarjati šumnikov in sičnikov, kar se, po mnenju strokovnjakov, rado zgodi po posegu na ustnicah.

Miša je seveda blestela kot voditeljica, a je zaradi svojega dejanja – sama namreč o tem ne želi govoriti – zasenčila vse nastopajoče.

Molkova je še vedno eden izmed najprepoznavnejših obrazov nacionalne televizije in pred kratkim o voditeljstvu in razvedrilnem programu poklepetala z revijo Story.

Več kot le obraz s TV-zaslona

K temu, zakaj si jo še vedno želimo gledati na televizijskih zaslonih, plemenito pripomni, da si gledalci izberejo vsak svojega. Konkurenco podpira, saj meni, da si nikdar niso neposredno konkurenčni. Vsak gledalec ima namreč svoje simpatije. No, med nami pa ga skorajda ni, ki je ne bi prepoznal kot tople, zaupljive in verodostojne voditeljice.

"S tem, ko ti pišejo in ko ti zaupajo lastne težave, vidiš, da si jim več kot le obraz s TV-zaslona. Ogromno osebnih zgodb so mi izpovedali, z nekaterimi sem se tudi srečala, s kakšno žensko, ki je imela težave - ali v zakonu ali z otroki."

Še najbolj je začutila povezanost z gledalci prav prek dopisovalske mreže in v čast ji je, kadar jo ocenijo kot nekoga, ki je vreden zaupanja.

"Kar človeku sporočiš, jemlje zelo osebno, kar pomeni, da ga zadeneš, pozitivno, osebno, in da prebiješ kamero," strne misli Molkova. Jasno je, da se ne da odmisliti tega, da lahko prav voditelj s svojimi besedami in dejanji pred kamero vpliva na ljudi. Miša prisega na oseben odnos.

"Vedno si izberem en obraz, naj bo to Francka ali morda Stanislava, in njej to pripovedujem, zame občinstvo nikoli ni amorfna množica," pojasni in dodaja, da je treba to, kar govoriš, misliti zares in verjeti v stavke, ki jih pripoveduješ.

"Če ni dobrega razvedrila, nima gledalec česa gledati"

Še vedno zaupa v razvedrilni program in priznava, da ne ve, koliko jim je primanjkovalo denarja in koliko idej. Zaveda se, da ga je treba oživiti:

"Če se na nacionalni televiziji gleda razvedrilo, se drugače gledajo tudi novice. Seveda so prioriteta informiranje in izobraževanje, poučevanje in kultura. Nacionalka je ne nazadnje kulturni branik našega naroda, ampak če ni dobrega razvedrila, nima gledalec česa gledati, ker novice danes najdemo povsod," nazorno pojasni svoje stališče, ki je tudi, da se program ne bi smel delati za leto dni, ampak za tri ali pet let. Kar je seveda zelo težko, če ne veš, kdo bo tvoj sogovornik.

"Za domačo nalogo imam pripraviti pogovorno oddajo. Program dobi določena sredstva, pa ne veš, ali bodo ostala, pride nov urednik, ima svojo vizijo, sredstva preusmeri drugam," Miša poskusi razložiti trenutne razmere na TV Slovenija. Scenarije je že oddala in se z direktorjem o tem pogovarjala, sama pri sebi pa se mora odločiti, ali bo šla v smer populistične pogovorne oddaje ali se bo držala bolj intime v smislu ena na ena.

"Ljudje so osamljeni, ne vejo, ne kod ne kam, in v takem pogovornem šovu bi odprla več tem in znala kaj pomagati, hotela bi namreč tudi konkretno reševati težave." Vsekakor pa ve, da ne bo šlo brez odziva televizije in smernic, kaj program trenutno bolj potrebuje.

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču