Jelka Verk: Potrebne so dolgoročne želje

26. 11. 2016 | Vir: Story
Deli

Nova miss Slovenije je pred kratkim postala Maja Taradi, ki svoje poslanstvo že uresničuje. Projekt Miss Slovenije je znova zaživel in koraka po poti slovenskega uspeha. Ne le kot lepotni izbor, ampak kot nova zgodba, ki daje veliko pozornost domači zgodbi. Nosilka licence in organizatorica miss Slovenije Jelka Verk nam je zaupala, kakšne cilje so si postavili in kaj se od tovrstnega projekta pričakuje.

Story: Miss Slovenije je postavljen na nove tire in že letos se je predstavil v luči, ki je navdušila ne le lepotice, ki so sodelovala na izboru, ampak tudi vse ostale udeleženke, ki so prispevale k nadgradnji tega projekta. Kakšno zgodbo znova gradite?

To je projekt Miss Slovenije, kar pove že sam naslov. Predstavljali bomo Slovenijo, slovenske izdelke, slovenske pokrovitelje, slovenske oblikovalce, domače glasbenike, avtorje, slovensko podjetništvo, slovenski turizem in tudi določene blagovne znamke, ki so v projektu, bodo slovenska podjetja, torej slovenske blagovne znamke. Miss Slovenije je predstavnica vsega tega. Vračamo se nazaj in že v letošnjem izboru, na katerem je zmagala Maja Taradi, smo gradili takšno zgodbo. Prav tako projekt nastavljamo regijsko, da ga znova približamo ljudem. Kot prepoznavnost znamk, poslovnih partnerjev, ki jih poznajo in izhajajo iz našega domačega okolja.

Story: Zadnja leta izbor ni ravno blestel, kar je povezano tudi z gospodarsko krizo in vsemi ostalimi nevšečnostmi, v 2016 pa ste kot nova lastnica licence izbor znova postavili nekoliko v ospredje. Na kakšen način zdaj poskušate peljati zgodbo?

Kako poceni in učinkovito odstraniti kondenzacijo in plesen z oken

Projekt gradimo na novih temeljih, na vsebini, povezovanju in z dodano vrednostjo. Zdaj več ne govorimo o tem, da je to zgolj lepotno tekmovanje. Lepota je zajeta v delu odstotkov, vse ostalo pa so segmenti, kot so podjetništvo, humanitarno področje, turizem, moda ... Na tem mestu bi se tudi zahvalila vsem poslovnim partnerjem, ki so v 2016 podprli in verjeli v našo zgodbo ter se v njej tudi prepoznali. Zastavili smo nov koncept in poslovni partnerji se vidijo v tej zgodbi, z njimi pa lahko postavimo zgodbo na pravo mesto, boljšo, kot je bila. Ne želim ponavljati zgodbe preteklosti. Zgodbe Zdravka Geržine, ker je niti ne moreš. Ko se je takrat delal izbor, je bilo veliko lažje kot zdaj, ampak v tem času, v katerem smo, želimo narediti najboljše kar se da. Da pa se veliko in v to verjamemo. Vse, kar je, pri lepotnem tekmovanju šteje vsebina. Ne zgolj lepota, ki je, kot sem omenila, le nekaj odstotkov celotnega projekta. Sama lepota ne šteje nič, če ji ti ne daš vsebine.

Story: Kaj mora torej imeti miss Slovenije? Kaj pričakujete od tekmovalk, ki se prijavijo? Jih vi spodbujate, jim pomagate?

Željo po učenju. To je največ. Željo, da uspe. Ne samo da želi zmagati kot najlepša v Sloveniji, ampak da želi ustvariti tudi neko svojo zgodbo, svoj posel, svoje poslanstvo. Če jih to zanima in če si to želijo, bodo na Miss Slovenije dobile odlično odskočno desko. Če te želje nimajo, ne bodo niti videle priložnosti, ki jih projekt ponuja. To pomeni, da morajo biti 'odprte glave'. Mi jih vse naučimo: kaj, kako delati, jih usmerjamo. Ne moremo pa tega delati, če dekleta nimajo želje. Potrebne so dolgoročne želje. Miss je orodje, s katerim lahko pridejo hitreje do cilja. Če cilja nimajo, orodja ne potrebujejo.

Story: Prioriteta projekta je izpostaviti slovenski turizem, slovensko, domače produkte. Vse skupaj bo združeno pod Miss Slovenije. Kako se lahko tudi drugi partnerji prepoznajo in sodelujejo v tem projektu? Slovenska podjetja?

Zamišljeno je tako, da se slovenska podjetja, domače blagovne znamke lahko predstavijo skozi projekt, ki ima vsebino. Da tudi mi njim dodamo nekakšno dodano vrednost. Lahko rečemo, da je naš slogan 'Podpiramo Slovenijo, podpiramo slovensko'. Projekt pa na drugi strani tudi vrača slovenskim državljanom s humanitarnimi akcijami.

Story: Že letos ste Miss Slovenije naravnali precej humanitarno. Pomagali ste otrokom iz socialno ogroženih družin, zbirali šolske potrebščine ... Bo tudi v prihodnje tako?

Ravno sem se vrnila z dogodka, ki smo ga imeli za matere, ki so ali bodo rodile. S podjetjem Tosama - tudi njim bi se rada zahvalila, da me razumejo in nas podpirajo - pomagamo in gradimo v smeri ženskega podjetništva - ženska za žensko. Podarili smo 40 paketov za mamice. Torej vse, kar potrebujejo. Prav tako pa sem sama prispevala oblačila za socialno ogrožene otroke. Pri Miss Slovenije bomo enkrat mesečno imeli tudi 'Charity day' - humanitarni dan. Večina, kar delamo v tem projektu, pa bo namenjena otrokom. Otroci so najbolj nemočna bitja, ki si sami ne morejo pomagati. Prav tako pripravljamo še eno akcijo z Majo Taradi. Maja je namreč zobni protetik, študira pa še ustno higieno. Odpravili se bomo po šolah, kjer bo Maja predavala o tem, kako pomembna je ustna higiena. Vzporedno bomo tudi tistim iz socialno ogroženih družin oz. občinam (kjer je število takšnih večje) podarili pripomočke za ustno higieno.

Story: Kaj vse boste pripravili na humanitarnem področju?

Maja 26. novembra odhaja za en mesec na svetovni izbor. Vrne se pred silvestrovim in nadaljevali bomo v januarju. Pomembno mi je, da v zgodbah, ki jih delamo, nekomu rešimo problem. Z Anito Ogulin (ZPM) smo se pogovarjali o tem, da bomo povezali poslovne partnerje in da bomo določenim ljudem poskušali rešiti problem. Torej, če ima nekdo težavo z ogrevanjem, bomo ta problem rešili. Ljudje so v stiskah in vsi poslovni partnerji, ki bodo pri projektu, bodo sodelovali tudi na humanitarnem področju. Velika zahvala gre tudi pri tem za vso pomoč medijski hiši AM Ljubljana, ki podpre vse te zgodbe in lahko poslovnemu partnerju v zameno ponudimo kvaliteten piar. Vse se vrti v nekem krogu. Oziroma v simbiozi. Delamo pa tudi dolgoročno zgodbo, in sicer projekt Varno zavetje. To je projekt, ki bo namenjen otrokom - starejšim od 18 leta. Vemo, da imamo v Sloveniji mladinske domove za otroke. Ko postanejo polnoletni, nekatere pravice izgubijo, možnosti pa nimajo. Maja bo prva ambasadorka te zgodbe in skozi Rotary Club Ljubljana Barje bomo zbirali sredstva za ustanovitev prvega varnega zavetja za starostno obdobje 18-27 let. Mi jim bomo omogočili bivanje, da bodo lahko nadaljevali svoje študijske želje. Ti otroci imajo težave s samozavestjo, ki jo potrebuješ tudi v poslu, da ti uspe. Mi jim bomo omogočili, da lahko študirajo, in hkrati bodo poslovni partnerji sodelovali pri njihovem izobraževanju v praksi, kar je zelo pomembno. Da ni to zgolj študij, ampak da imajo tudi prakso. Spodbujali jih bomo na vseh področjih, seveda če bodo sami želeli, in jim pokazali, da se da uspeti. To je dolgoročno zastavljen projekt in z njim želimo pustiti neki pečat. Nekomu s tem rešiš problem. To je Miss Slovenije - lepota z namenom.

Story: Pred vrati je prvi predizbor Miss Ljubljana, z njim pa prihajajo že prve novosti. Nam zaupate kaj več?

Spet vzpostavljamo koncept regijskih izborov. Prvi izbor bo Miss Ljubljane, ki bo potekal na Gospodarskem razstavišču. Sledijo Miss Gorenjske v Kranju, ki bo nekoliko drugačen izbor, Miss Štajerske, Miss Primorske, Miss Dolenjske. Vsaka regija bo nekoliko drugačna, in sicer z namenom, da jo predstavim na inovativen način, hkrati pa njihovo turistično ponudbo, znamenitosti in tudi poslovne partnerje, ki so ali bodo pri projektu sodelovali. Dekleta dobijo nove izkušnje in se začnejo šolati pri projektu vse do finala, ki bo septembra 2017. Dekleta bodo pridobila resnično veliko znanja in možnosti. Od njih pa je odvisno, ali jih bodo znale izkoristiti. Regijski izbori so bila že nuja in zdi se mi pravilno, da jih imamo. Težko je delati Miss Slovenije, če ne predstavljaš, potuješ po Sloveniji s projektom. Torej, začne se 3. decembra v Ljubljani in gremo po Sloveniji. Prvo leto bomo izpeljali že pet regij. Prihodnje leto bomo zgodbo nadgrajevali. Skozi vse leto pa imamo zastavljenih 16 projektov oz. dogodkov do finala. Vsekakor bomo obiskali vso Slovenijo, tudi če letos kakšne regije z izborom ne bomo pokrili, bomo zagotovo prisotni s kakšnim drugim dogodkom, ki bo povezan s projektom Miss Slovenije. Pri tem bi izpostavila strateškega partnerja Stroka.si, ki skrbi za tehnološke rešitve, da lahko ljudje spremljajo naše dogodke na socialnih omrežjih. Decembra bodo tako že dogodki na spletu prek prenosa v živo. Prav tako vzpostavljamo novo spletno stran in poskrbeli bomo, da bomo tehnološko dovršeni.

Napisala MIMA
Fotografije Gregor Eržen, osebni arhiv

Nova Story že v prodaji

Story 47/2016

Story 47/2016, od 17. 11. 2016