Jerneja Jager: Lepotica na direktorjevem mestu

24. 4. 2016 | Vir: Story
Deli
Jerneja Jager: Lepotica na direktorjevem mestu (foto: Helena Kermelj)
Helena Kermelj

Čeprav je Jerneja Jager izvršna direktorica Modiane, bi bila zlahka tudi njen prepoznavni obraz iz reklamnih spotov. Svetlolaska, ki dobro ve, kaj hoče, je namreč lepotica s podjetniško žilico, ki dokazuje, da se poslovni svet ne deli na moške in ženske, temveč na dobre in slabe poslovneže.

Da sta lepota in pamet lahko del enega paketa, smo se tokrat prepričali tudi mi, ko smo z Jernejo poklepetali o njeni podjetniški preteklosti ter viziji, ki jo je v 25-letni karieri v modi zgradila. Kot pravi, so karizma, urejenost in sposobnost brez dvoma atributi, ki ti pomagajo do vodstvenih kadrov, pomembno vlogo pri tem pa brez dvoma piše tudi strast, zaradi katere se ni težko odpovedati tudi kakšni prosti popoldanski uri. "V poslu, ki ga opravljam, neizmerno uživam. Moda in tekstil sta mi od nekdaj hobi, zato pravzaprav ni neke velike ločnice med poslovnim in zasebnim življenjem. Dan začenjam zgodaj, končujem ga pred spanjem, vsak dan sem vsaj tri ure v avtomobilu, v katerem opravim že velik del organizacije dela, klicev, terminov... Veliko je potovanj, stikov z ljudmi, poslovnimi partnerji. Vse to imam rada," nam je povedala Jerneja in priznala, da je prosti čas na vrsti med vikendi in na dopustu. "In ker ga je malo, ga želim preživeti kvalitetno. V naravi, s športom, s kakšno dobro knjigo, vikend razvajanji ali kakšnim lepim potovanjem. To so stvari, ki mi dajejo energijo," je še povedala.

Če nam Jernejina zgodba kaj sporoča, potem je to brez dvoma občutek, da je resnično vse mogoče. Kot nam je povedala, je začela tako kot vsak mladi diplomant v tem času, z iskanjem službe. "Pravzaprav sem jo kaj hitro tudi dobila, in to v Mercatorjevi Modni hiši. Čeprav me je delo zelo veselilo, sem se zaradi osebnih razlogov odločila za podjetniško pot. Prav to obdobje, ko sem se morala sama prebijati na trgu, mi je dalo dragocene izkušnje. Ko sem pred tremi leti dobila priložnost voditi Modiano, je bil izziv tako velik, da sem z lastne podjetniške poti stopila v menedžerske čevlje. Zelo sem ponosna tako na samostojno pot kot tudi na rezultate v Modiani, ki smo jo v treh letih spravili iz globokih rdečih številk," nam je svoje delo zadnjih let v nekaj besedah strnila Jerneja, ki je v tem času prav tako tudi doktorirala iz ekonomskih in poslovnih znanosti na Univerzi v Mariboru. "Tako kot zdaj se bom tudi v prihodnje držala lastnih pravil, ki se osredotočajo na pozitivno energijo, optimizem, spoštljiv in korekten odnos do ljudi in delavnost. Mislim, da vse te lastnosti ne morejo prinesti neuspeha," je še dodala.

Čeprav velikokrat slišimo, da se ženske v poslovnem svetu še vedno borijo za pravičen položaj v pretežno moški domeni, nam je Jerneja tokrat predstavila nov pogled. "Mislim, da se poslovni svet ne deli na moške in ženske, pač pa na dobre in slabe poslovneže. Na splošno gledano imamo tako ženske kot moški nekatere značilne kompetence, ki bi lahko v sožitju delovale zelo ubrano in uspešno," je pojasnila in dodala, da je modni sektor, v katerem dela, precej specifično področje dela. "Tako po svetu kot tudi pri nas modni sektor beleži padec rasti in tudi pri nas ni nič drugače. Spremenjene navade potrošnika in novi načini kupovanja zahtevajo prilagajanje in iskanje novih, drugačnih oblik ponudbe. V Modiani se trudimo biti čim bolj 'na tekočem' z novimi nakupovalnimi modnimi trendi. Kupcu želimo ponuditi čim bolj pester izbor blagovnih znamk, kot tudi stilov, ki so pisani na kožo različnim generacijam in različnim priložnostim," pojasnjuje in dodaja, da so njihovi kupci bolj klasično usmerjeni, kar pa ne pomeni, da jih novi modni trendi ne zanimajo.

"Opažam, da se naš kupec, namesto da kupuje impulzivno, raje odloča za modne kose, ki ustrezajo njegovemu osebnemu stilu. In tudi naša ponudba novih modnih trendov je zato skrbno premišljena in usklajena s povpraševanjem," nam je še povedala.

TRENDOVSKO OBARVANA

"Poslovna moda ni več tako formalna"

  • Kot mojstrica novih modnih trendov in ženska, ki v poslovnem svetu žanje številne uspehe, nam je Jerneja prišepnila tudi nekaj vročih namigov za moden in profesionalen videz na delovnem mestu. "Poslovna moda je že nekaj let precej manj rigidna in formalna, kot je bila nekdaj. Govorim seveda o ženskah, medtem ko je pri moških klasična obleka s kravato še vedno bistven poslovni modni repertoar. Na srečo smo se ženske večinoma osvobodile klasičnega enobarvnega kostima in ga zamenjale z bolj ležernimi in trendnimi kombinacijami. Velik poudarek je letos denimo na ženstvenosti, na krojih, ki poudarjajo oblike, kot tudi na živih in pastelnih odtenkih ter vzorcih. Prav kostim z rožnim vzorcem, hlačni ali s krilom, je nov garderobni par, ki bo navdušil tudi poslovne ženske. Poslovna garderoba zagotovo postaja vse bolj trendno obarvana, kar se mi zdi zelo osvobajajoče," je še povedala.

Napisala Kaja Milanič

Fotografije Helena Kermelj

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord

Nova Story že v prodaji

Story 16/2016

Story 16/2016, od 14. 04. 2016