Jože Robežnik ni znan le kot televizijski voditelj popularne oddaje Vikend paket, ampak je izjemno priljubljen tudi na video družabnem omrežju, kjer ima svoj kanal JocoHud, ki ima že več kot 11 tisoč naročnikov.
V čem je skrivnost uspeha? Jože je lani na pobudo Anžeta Tomića znova začel snemati za svoj kanal na YouTubu, najlažje pa ga najdete, če v YouTube odtipkate njegovo ime ali ga poiščete pod JocoHud. Skupaj sta ustvarila oddajo Stvar - pogovorni šov na spletu.
“Ker rad gledam ‘talk showe’, pogovorne oddaje, in ker jih rad delam, sem na pobudo podkasterja in največjega poznavalca interneta, kar jih poznam, Anžeta Tomića začel delati, kar bi rad gledal. Ni pa zanemarljivo, da je to oddaja, ki je avtohtono internetna in je narejena za vedno večje občinstvo, ki video vsebine spremlja bolj ali manj le na spletu. V goste prihajajo ustvarjalci, ki jih občudujem, so zabavni, zanimivi, hecni ... Ljudje, s katerimi bi se človek tudi družil, spil sok ali dva. Navadno stvar sama po sebi niti ni zanimiva - zanimiv je gostov odnos do nje ali primerjave, npr. kateri bomboni so gostu najboljši in zakaj ipd. Najbrž najbolj nenavadna stvar do zdaj je Skleda™, ki jo je prinesel Igor Bračič,” nam je na kratko pojasnil Jože.
In kaj bi sam prinesel oziroma pokazal? “Sam bi recimo z veseljem pokazal kak pipec, uro mogoče tudi kolo,” je še dodal priljubljeni Joco, ki mu zabavnih idej, kot kaže, ne zmanjka. Še več, za jesensko-zimski termin obljublja veliko novih Stvari, pa spletnih videov o varnosti na internetu, pa kakšen video o varnosti na cesti, pa nekaj malega je snemal tudi o Ljubljani, na Vikend paketu pa bodo vse mojstrovine v živo vsako nedeljo ob 17.20.
Besedilo: Alesh Maatko // Fotografija: Žiga Culiberg
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj