Katarina Čas na pragu novega sodelovanja

14. 4. 2016

Uspehi naše najbolj znane igralke Katarine Čas so tokrat navdahnili avtomobilske ustvarjalce.

Na BMW Group so namreč začeli s spomladansko obarvano kampanjo in jo poimenovali MINI identiteta, v kateri so v ospredje postavljeni znani ambasadorji. Živahen projekt, ki se popolnoma poda znamki MINI, tako v naši državi zastopajo Ula Furlan, Boštjan Trstenjak, Alya in seveda Katarina, vsem njihovim dogodivščinam pa lahko na družabnih omrežjih sledite z oznako #miniidentiteta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: Katarina Čas

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri