Katja Grudnik: "Ko se organiziraš, je vse mogoče"

30. 8. 2017 | Vir: Nova
Deli
Katja Grudnik: "Ko se organiziraš, je vse mogoče" (foto: Aida Mahmutović)
Aida Mahmutović

Vedno nasmejana Katja Grudnik, ki pravi, da nima najljubšega letnega časa, saj meni, da se v vsakem najde nekaj čudovitega, je tudi med poletnimi meseci polno zaposlena.

Mlada modna in lepotna blogerka, ki študira pravo in vodi zumbo, je blogati začela pred približno petimi leti. "Povod za pisanje bloga je bila želja po ustvarjanju, navdihovanju ljudi, hkrati pa sem si v srednji šoli želela imeti nov hobi. Tako sem tik pred maturo začela pisati blog z naslovom Viva la Vida."

Njeno prvo sodelovanje je bilo z eno izmed tujih trgovin za očala, danes pa sodeluje s kar lepim številom podjetij, najraje pa ima manjša podjetja, kjer lahko delavce in lastnike tudi sama spozna, vendar dodaja, da so jo tudi večja podjetja pozitivno presenetila. Sodeluje z Bitradom, Lidlom, Mladinsko knjigo, Rimskimi termami, obenem pa je ambasadorka znamke Bell HypoAllergenic in Izberi zeleno.

Čeprav je polno zaposlena, pa Katja vedno najde čas za dodatne dejavnosti, saj meni, da je z dobro organizacijo mogoče vse. V prostem času tako rada teče, vsaj enkrat tedensko se odpravi v kino, udeležuje se filmskih festivalov, bere knjige in gleda zgodovinske filme ter kriminalistične oddaje.

Poleg tega jo zanimajo jeziki, saj tekoče govori slovensko, srbohrvaško, angleško, špansko in nemško, rada pa bi se naučila še makedonsko, portugalsko in arabsko. Je popolnoma samosvoja in pravi, da se nikakor ne želi zliti z okolico in se prilagajati trendom in ljudem, za kar pa meni, da je v tem poklicu izredno težko, saj večina podjetij želi, da se jim popolnoma prilagodiš. Delo blogerke obožuje ravno zato, ker je sama svoj šef in se sama odloči, s katerimi podjetji želi sodelovati, in ima pri večini izbir proste roke.

Klavdija Rupar

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču