Klemen Slakonja: "Žene me kreativnost"

Vir: Story
18. 11. 2011

Voditelj in imitator Klemen Slakonja pravi, da je perfekcionist po karakterju, zato bi lahko svoje nastope pilil in spreminjal do onemoglosti. Za Story pa je tudi razkril, zakaj pred mediji tako skrbno skriva svoje zasebno življenje.

Story: Ko gledamo oddajo Misija Evrovizija na televiziji, ne vidimo, koliko je tekanja in urejanja v zaodrju. Ste utrujeni, ko zaključite oddajo?

Uf, je kar naporno, saj smo tukaj cel dan. Ob dveh začnemo z generalko, ki traja dve uri. Ob štirih imam masko za imitacijo, ki prav tako traja dve uri. Nato ob šestih nekajkrat posnamemo imitacijo in v režiji potem izbe­remo posnetek z najboljšimi kadri, najboljšo energijo, za predvajanje v oddaji. Po vsem tem pa praktično takoj še oddaja v živo.

Story: Ko ste si zamišljali koncept oddaje, ste si predstavljali, da bo tako uspešna in da boste še pol ure po oddaji podpisovali avtograme in pozirali za fotografije z gledalci?

Če se po oddaji slikamo in dam nekaj avtogramov, še ne pomeni, da je oddaja med gledalci dobro sprejeta. Želimo delati nekaj kvalitetnega, vsi trdo garamo za to, ampak priljubljenost oddaje je potem odvisna od gledalcev. Nisem si pa predstavljal, da bom tukaj po oddaji podpisoval avtograme in se fotografiral. O teh stvareh nekako sploh nisem razmišljal. To je sicer zelo lepo, vendar ne bi bilo čisto nič narobe, če tega ne bi bilo.

Story: Kako se začnejo priprave na imitacije, ki jih lahko vidimo v oddaji?

To idejo nosim v sebi že nekaj časa, se pravi imitacije tujih pevcev. In za Misijo Evrovizija se mi je najbolj zdelo, da bi to sodilo zraven. Občutek sem imel, da bi nas mogoče v tujini prej opazili, če bi tuji pevci prepevali o Sloveniji in dogajanju v naši družbi in na tak način promovirali Slovenijo. Tako bi posledično mogoče dobili na Evroviziji kakšen glas več. Upam.

Celoten intervju si preberite v novi številki revije Story.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Nova Story že v prodaji

Story

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri