Izobražena primorska glasbenica, pevka Lea Sirk, ki je z zmagovalno pesmijo Hvala, ne! prevzela slovensko občinstvo na letošnjem glasbenem izboru EMA, ne skriva, da rada glasbeno sodeluje s priznanim primorskim didžejem, producentom Tomyjem DeClerquejem.
Tomyja smo obiskali v Izoli v njegovem glasbenem studiu Studio 2, kjer nam je ekskluzivno razkril, kako je nastala letošnja Lejina pesem za EMO, ki velja že za pravo radijsko uspešnico in nesporni hit med vsemi generacijami.
"Delati z Leo je zelo preprosto. Kot glasbenica in pevka je profesionalka in natančno ve, kaj si želi. Izjemno je odprta za nove glasbene stvari in želi narediti korak naprej. Tako sta skupaj nastali pesmi Back to Being Me in prav tako tudi pesem za Emo," razkrije Tomy in nadaljuje: "Pesem je v koraku s trendi, drugačna in s polnim sporočilom.
Dnevno nas svetovni mediji bombardirajo s kakovostno produkcijo in glasbeno inovativnostjo, v Sloveniji pa žal še vedno razmišljamo o nekakšnih okvirjih in si postavljamo meje z mislijo, da gre za slovenski trg. Ne mislim samo za elektroniko, da je produkcija na slabem nivoju, ampak pri nas so predvsem rock in pop v stilu osemdesetih. Iskreno je treba glasbeno naprej. Zmaga na EMI je bila zame že to, da je izdelek lepo sprejela strokovna komisija. Nisem pričakoval končne zmage, ker je bil mogoče komad preveč sodoben. Sem pa zelo vesel, da se je to zgodilo, saj vsakič, ko je kaj takšnega, začnejo ljudje malo drugače razmišljati. Mogoče pa se bo pop scena v Sloveniji končno premaknila iz osemdesetih let. Naj pojasnim, da imamo odlične glasbene izvajalce v Sloveniji, samo produkcijsko se mi zdi, da si dostikrat postavijo glasbeniki in ekipa neke slovenske meje, kjer ne dosežejo modernejšega svetovnega sloga. Do danes so k meni na produkcijski tečaj hodili predvsem producenti elektronike, mogoče pa zdaj po EMI potrka na vrata tudi kdo iz pop sveta," zaključi v smehu Tomy.
Besedilo: Alojz Petrovčič // Foto: osebni arhiv
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del