Lili Rodošek o tem, zakaj bo tokratni Bar drugačen od prejšnjih!

3. 9. 2018
Deli
Lili Rodošek o tem, zakaj bo tokratni Bar drugačen od prejšnjih! (foto: Planet Tv)
Planet Tv

Pred pričetkom predvajanja nove sezone resničnostnega šova Bar na televiziji Planet Tv smo se pogovarjali s kreativno producentko Lili Rodošek. Zanimalo nas je predvsem to, v čem se bo ta šov razlikoval od preostalih resničnostnih šovov v Sloveniji, oziroma s čim bo ta šov izstopal v poplavi tovrstnih šovov pri nas v zadnjih letih.

Na televizijske zaslone prihaja nova sezona resničnostnega šova Bar, ki jo bomo gledalci lahko spremljali na televizijskem programu televizije Planet Tv. Kaj lahko gledalci pričakujemo in v čem se bo letošnja sezona tega šova razlikovala od preteklih sezon?

To bo zgodba o uspehu in podjetništvu. To je tudi glavna razlika, po kateri se ta šov razlikuje od preostalih šovov. Naši tekmovalci se bodo spopadali z najrazličnejšimi nalogami, ena izmed teh bo zagotovo kreiranje lastnega koktajla. Gledalec bo zasvojen s tem šovom, ker mu bo šov na eni strani ponudil obilico zabave, hkrati pa se bo kot gledalec tudi navezal na tekmovalce tega šova. Nekatere bo vzljubil, nekatere zasovražil, Vendar oba čustva ustvarjata psihološko odvisnost na enak način, zato se gledalec ne bo ločil od njih. Povem lahko, da bosta voditelja oddaje atraktivna Jasna Kuljaj, ki se ji bo na "odru" pridružil še simpatični »štajerc«.

Sami ste kot kreativna producentka sodelovali že pri avdicijah, kot članica komisije. Je bilo izmed vseh prijavljenih kandidatov težko izbrati tiste, ki bodo sedaj stopili v Bar? Po katerih merilih ste vi osebno ocenjevali prijavljene kandidate na avdicijskih nastopih?

Primarni kriterij za izbiro tekmovalcev je bil "ustvarjanje celote". Da bi bila celota popolna za resničnostni šov te vrste je potrebno približno 6 karakterjev. Mi smo iz vsake izmed teh šestih skupin izbrali po nekaj najboljših, najprepričljivejših in zanimivo bo videti, kako se bodo ti neznanci spoznavali in živeli v isti skupnosti naslednjih 20 tednov. Osebno lahko rečem, da so me najbolj prevzele njihove ganljive življenjske zgodbe. Tukaj pač nisem ostala hladna.

Kako bo potekal letošnji resničnostni šov Bar? Kje se bo vse skupaj dogajalo, koliko časa bo trajal in kakšna je glavna nagrada, ki čaka zmagovalca?

Naši tekmovalci bodo v hiši preživeli celih 20 tednov, seveda mnogi manj in glavna nagrada 50.000 eur bo šla v roke tistemu, ki bo zdržal do konca, kar seveda ne bo lahko. Vse se bo dogajalo v Ljubljani.

Pričakujete zaplete ali si jih morda po tiho celo želite?

Ne pričakujem, da bo vse potekalo gladko, saj sem prepričana, da se zapleti zagotovo bodo zgodili. Bar ni samo resničnostni šov, je tudi živa institucija, moram se tako izraziti, to je jasno.

Po čem se, po vašem osebnem mnenju, resničnosti šov Bar razlikuje od preostalih resničnostnih šovov, ki jih lahko spremljamo?

Bar je drugačen od ostalih resničnostnih šovov, ki jih predvajajo konkurenčne televizijske postaje. Namenjen je popolnoma drugemu tipu gledalca, urbanemu in mlademu. Naša ciljna skupina gledalcev ni enaka kot jo ima na primer Kmetija. Naša ciljna skupina so ljudje med 15 in 35 let. Naše vodilo je, da napravimo dober šov in ljudem ponudimo dobro zabavo. Navsezadnje bomo v slovenskih večerih, ki bodo le del vsebine tega šova, urbanemu, mlademu gledalcu želeli približati tudi kvalitetno slovensko glasbo.

V zadnjih letih smo priča nekakšni poplavi resničnostnih šovov. Je res tolikšna gledanost tovrstnih oddaj, da je razlog v tem, ali vi osebno morda vidite razlog kje drugje?

V poplavi vsega kar televizija danes ponuja so ravno resničnostni šovi eni najbolj gledanih.

Na te šove se gledalci tudi najbolj navežejo, v tekmovalcih pa najdejo sebe, svoje idole in simpatije. Bar je drugačen v vseh pogledih.

Aleš-Rod

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem