Lorella Flego v Milanu preverjala modne trende

3. 11. 2018 | Vir: Story
Deli
Lorella Flego v Milanu preverjala modne trende (foto: Zen)
Zen

Poletje modna urednica in priljubljena televizijka Lorella Flego že skoraj tradicionalno preživi na različnih koncih Združenih držav Amerike. 

Jesen pa se vedno začne delovno, saj se ob vodenju številnih družabnih prireditev odpravi tudi na teden mode v Milano. Pred dnevi se je vrnila domov in počasi že zbira prve vtise. Njen obisk Milana ni zgolj modni izlet, kot večina misli, temveč boj za pridobivanje številnih informacij, ki so v koraku z modnimi trendi.

“Obisk tedna mode v Milanu je zame nujno potreben, saj je težko, če ne že skoraj nemogoče govoriti o modi in trendih, če ne greš v Italijo, kjer je net a porter moda doma. Tako je druga polovica septembra pri meni že tradicionalno delovno obarvana. Tudi letos sem z ekipo odpotovala v italijansko prestolnico mode in si ogledala revije za poletje 2019. Kot vedno je teden mode ponudil morje trendov. Tako se bodo ženske lahko pri nakupovanju odločale za široke in občutno krajše hlače z visokim pasom, zabrisane barve in močne barvne akcente pri modnih dodatkih, dolge obleke v stilu 70. let, rožnate potiske, džins, moške materiale na ženskem telesu ter izbrane kose, kjer je vidna spojitev elegantnega in športnega,” razkrije Lorella in doda, da je bil pečat obiska v Milanu na vsakem koraku praznično obarvan.

“Italijanska prestolnica mode nas je pričakala z zelo prijaznim, sončnim vremenom, saj smo imeli do 30 stopinj in je bilo prav poletno. Lahko rečem, da mi je bilo vreme zelo naklonjeno. Pokrivali smo revije, ki jih običajno, in dobili ogromno intervjujev v zakulisju. Modni Milano je praznoval, saj so bili rojstni dnevi svetovnih modnih hiš na dnevnem meniju: Missoni jih ima 65, Les Copains 60, Donatella Versace 40, Luisa Spagnoli 90, Etro 50, Cividini 30, Casadei 60 in še kdo bi se našel. Zavidljive številke, ki pričajo predvsem o zgodovini, globokih koreninah, o tem, da je moda prekleto resen posel, ki nekaterim omogoča, da od njega živijo. Zelo dobro.”

Lorella nam je kot velika poznavalka slovenske in tuje mode razkrila, da je odsotnost velikega modnega velikana Guccija v Milanu pustila praznino, saj je kolekcijo veliko raje predstavil v Franciji, natančneje v Parizu. “Milano je obmolknil zaradi odsotnosti Guccija, ki je kolekcijo raje predstavil v Parizu. Nizek udarec, ki ga Italijani težko opravičijo, čeprav je Guccijev poklon Franciji izredno lep, a domovina je pač domovina in včasih je tako, da je treba biti tudi zvest.

Ko pa globalno pogledam na modni koledar, lahko rečem, da smo še sredi globoke reorganizacije - beseda kriza mi ni všeč in pri meni povzroča bliskovito srbečico, zato je raje ne uporabljam in pogrešam veliko znamk, tako kot prezentacije. Da vam bo jasno, koliko pravzaprav stane ta modni biznis. Petnajst tisoč evrov za to, da te zbornica uvrsti na koledar, in osem tisoč evrov letno za to, da si član. Revija stane okoli 130 tisoč evrov, plus vabila in manekenke, ki so lahko zakotne ali slavne, vmesnih variant pač ni.

Torej ko potegneš črto, je tako, da je vse samo velik biznis, in če nimaš denarja, lahko kar pozabiš,” je jasna Lorella, ki za konec doda: “Ko pomislim, kako se v Sloveniji ‘cufamo’ za to, da bi sponzor dal 500 evrov, in se nam potem zdi super, da smo jih dobili, lahko le rečem, kako daleč smo od resnice in kako nam je lahko kristalno jasno, zakaj nekatere stvari ne uspejo: brez denarja se kolo pač ne vrti.”

Modni dogodki so zelo naporni: Upoštevati je treba vse muhe oblikovalcev

Primorka ne skriva, da je treba na modnih revijah in v času po njih biti zelo deloven in z mislimi na mestu, da dobiš to, kar si si zadal pri pripravi prispevka o oblikovalcu. “Delo v zakulisju revij in z oblikovalci je zelo naporno. Marsikdo ima občutek, da ko grem v Milano, je to izlet, ki ti omogoča veliko lepega. V resnici so stvari drugačne, zbudiš se zelo zgodaj in ješ enkrat na dan, navadno pozno zvečer, ker prej ne utegneš. Ves dan si na nogah in po tretjem dnevu že pošteno čutiš posledice na hrbtenici, čeprav si nenehno v nizkih petah. Potem moraš upoštevati še vse muhe različnih oblikovalcev,” razkrije Flegova in doda, da za potrpežljivo čakanje vseeno ni nujno, da obrodi sadove.

“Letos smo denimo čakali na intervju z Angelo Missoni kar dve uri. Revija je bila na sporedu ob 20.45, mi smo bili zmenjeni za intervju ob 19. uri, dobili pa smo ga ob 21. uri. ‘Malo zamujamo,’ mi je povedala piarovka in že mi je bilo jasno, koliko je ura. Ampak na koncu narediš in si srečen, ker ti je uspelo, gre povsem za osebno zadovoljstvo, popolnoma pa me lahko razumejo le tisti, ki opravljajo isto delo in so bili tam z mano. Za druge je veliko glamurja in vse ovito v čudovito tančico … v resnici pa ni vedno tako.”

Modni biznis: Vrtoglave številke

“Da vam bo jasno, koliko pravzaprav stane ta modni biznis. Petnajst tisoč evrov za to, da te zbornica uvrsti na koledar, in osem tisoč evrov letno za to, da si član. Revija stane okoli 130 tisoč evrov, plus vabila in manekenke, ki so lahko zakotne ali slavne, vmesnih variant pač ni. Torej ko potegneš črto, je tako, da je vse samo velik biznis, in če nimaš denarja, lahko kar pozabiš,” je jasna Lorella.

Sveže novice iz Milana: O poletnih trendih 2019

“Ženske se bodo lahko odločale za široke in občutno krajše hlače z visokim pasom, zabrisane barve in močne barvne akcente pri modnih dodatkih, dolge obleke v stilu 70. let, rožnate potiske, džins, moške materiale na ženskem telesu in izbrane kose, kjer je vidna spojitev elegantnega in športnega,” pravi Lorella.

Besedilo: Alojz Petrovčič // Fotografije: Zen

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju

Nova Story že v prodaji

Story 22/2018

Story 22/2018, od 11. 10. 2018