Lotos Šparovec: Resničnostni šovi so strup

Lotos Šparovec: Resničnostni šovi so strup (foto: Goran Antley) Goran Antley
Vir: Jana
28. 6. 2016

Gledalke so ga vzljubile, prepričljivega Bojana iz serije Da, Dragi! Da, draga! Prepričal je celo moško občinstvo. In kot Lotos ...

Iskreno o ...

... spontanih spremembah v življenju

Medtem ko se mi je nekoč na vsakih nekaj let življenje zasukalo v povsem drugo smer, si tega danes niti slučajno ne morem in, hvala bogu, niti ne želim več privoščiti. Predvsem zaradi družine in drugih odgovornosti, ki sem jih prevzel.

... ohranjanju širine v današnjem 'instant' svetu

Kot igralec se daješ občinstvu, gledalcem. Ampak kot človek moraš bazen, iz katerega črpaš, tudi polniti, ne le prazniti. Sicer izgubiš refleksijo, asociacije, ki se nanašajo na realno sliko življenja, ki ga živimo.

... sposobnosti preklapljanja med različnimi vlogami

Gledalce to pogosto zanima. Strinjam se s kolegom, ki je o tem nekoč dejal: 'Ja, kako pa učenci v šoli preklapljajo med matematiko, fiziko, slovenščino, ko imajo vsako uro drug predmet?' Večji problem je pomanjkanje časa in usklajevanje, ki ju različne vloge povlečejo za sabo.

... tem, po kom bi raje, da se ga gledalci čez leta spomnijo – gospodu Neverjetnemu iz ri-sanke ali Bojanu iz serije Da, dragi! Da, draga!

Po tistem, ki jim je bližje. Rad bi povedal, da sem serijo delal po svojih najboljših močeh, kljub neusmiljeni dinamiki snemanja. Upam, da sem kaj lepega in iskrenega pustil gledalcem, saj je to moj odnos do lika, ki sem ga igral.

... sinhroniziranju risank, ki ga ciniki dramskim igralcem pripisujejo kot izgovor za krpanje proračuna

Naj ciniki kar izvolijo, mikrofon je njihov. Nobenega izdelka v igralstvu ne moreš narediti površinsko, treba se je poglobiti in hkrati uporabiti veščine, ki smo jih pridobili v času študija.

... škodljivosti komercialne produkcije za dramskega igralca

Tudi Jerneju Šugmanu so medtem, ko je uprizarjal Hamleta, iz občinstva klicali: Veso!, po liku receptorja iz serije Naša mala klinika. Ljudje radi prepoznavajo igralce, mi pa smo tudi radi prepoznavni. Osebno bi rad bil znan po tistih vlogah, na katere sem ponosen.

... možnosti, da bi se odrekel gledališču na račun filma in nasprotno

Tega ne bi hotel. Gledališče mi je všeč, ker gre pri nastajanju predstave za proces, v katerem skupaj domislimo, kako bomo zgodbo povedali. Pri filmu pa je vloga že vnaprej določena in dorečena, čeprav ima snemanje tudi svoj čar in magnetizem.

... svojem odzivu čez leta, če bi se tudi njegov sin odločil za igralski poklic

Nobene odločitve, ki je usmerjena v znanje in je plod radovednosti, mu ne bi branil. Tudi igralstvo je v bistvu znanost, pa tudi veščina, je težek poklic in želel bi mu, da bi bil zanj dovolj močan.

... poplavi resničnostnih šovov v Sloveniji in ali je to slaba novica za gledališče

Mislim, da je to strup, v katerem ne vidim smisla. Človeštvo je vedno stremelo k lepemu, domišljenemu in ustvarjalnemu, česar ti šovi ne premorejo niti kančka. Ampak dokler sem v gledališki hiši s 25 abonmaji in vsakodnevno obiskanimi predstavami, se šovov ne bojim.

... življenjskih dosežkih, na katere je izjemno ponosen

Ponosen sem na večino svojih odločitev, na zvestobo samemu sebi, na svojo pokončnost, na svojo družino. Pa tudi na to, da imam rad svoj poklic, da ne jamram in se ne sprenevedam.

Za revijo Jana zapisala Stela Mihajlović, fotografije: Goran Antley

Priporočamo