Lucija Gubenšek o sebi in o oddaji Projekt Diva

Lucija Gubenšek o sebi in o oddaji Projekt Diva (foto: Miran Juršič) Miran Juršič
25. 1. 2018

Lucija Gubenšek zagotovo sodi med peščico lepotic, ki so znale unovčiti svoje atribute in postati uspešne poslovne ženske. Sedaj se nam bo predstavila tudi kot voditeljica oddaje Projekt Diva, ki bo kmalu na sporedu na Planet TV. Simpatična Lucija se je z nami prijazno in odkrito pogovorila.

V manekenske vode že v srednješolskih letih

Lucija prihaja iz Maribora, kjer so jo že v njenih najstniških letih, v pričetku obiskovanja srednje šole, opazili in povabili k sodelovanju v modni agenciji. »Sodelovala sem pri številnih modnih revijah v Sloveniji in v tujini.« Lucijo Gubenšek si bo veliko ljudi zapomnilo tudi kot obraz Lisce ter kot obraz Alpine, kjer je nasledila Anjo Tomažin, katera je bila obraz Alpine pred Lucijo.

Odhod v Ameriko

Poslovna pot v Ameriki se je Luciji odprla popolnoma nepričakovano. »V Ameriko sem odšla na počitnice. Naključje je hotelo, da so me tudi tam opazili in povabili k sodelovanju kot manekenko. Imela sem čast osebno spoznati celo Donno Karan, ki me je resnično navdušila ne samo kot modna oblikovalka ampak tudi kot oseba.« Tako so se njene počitnice raztegnile in spreobrnile v štiriletno delo v Ameriki. V času bivanja v New Yorku se je spoznala tudi z naukom kabala. »Najbolj mi je v spominu ostalo sodelovanje pri projektu Spirituality for kids, za kabala center v New Yorku. To je bila res nepozabna izkušnja in teh otrok ne bom pozabila nikoli.« V Ameriki je med drugim delala tudi za televizijsko mrežo QVC. (QVC je TV prodaja, o.p. )

Po vrnitvi v Slovenijo stopila pred TV kamere kot voditeljica

Po vrnitvi v Slovenijo je začela delati na televiziji, kot voditeljica oddaje Super zvezda na Net TV. Predhodno je imela istovrstno oddajo na Net TV, Rebeka Dremelj, z naslovom Bodi idol.

Kasneje smo jo lahko spoznali tudi kot voditeljico Melodij morja in sonca.

Uspešen prehod v marketing

Po sodelovanju s Stojanom Auerjem, se je podjetna Lucija podala v marketinške vode. »Po izobrazbi sem sicer pravnica. Vedno sem mislila, da bom odvetnica, a me je nekako odneslo v drugo smer. Ugotovila sem, da nisem oseba, ki bi lahko opravljala pisarniške posle. Veliko raje se udejstvujem v kreativnem delu. Pa tudi ne predstavljam si, da bi zagovarjala nekoga, za katerega bi vedela, da je kriv.« Poleg manekenstva se je podala še v marketinške vode. »Za večjo farmacevtsko korporacijo sem zastopala elitno medicinsko kozmetiko. To je bil zame kar velik preskok in nabrala sem si ogromno izkušenj in novega znanja. Kljub temu, da sem v delu uživala pa sem po nekaj letih na povabilo oblikovalke Nine Šušnjare, da bi skupaj na noge postavili modno znamko takoj začutila, da je čas, da se vnem v modni svet. «

Lucija in Nina kot Susnyara

Z Nino Šušnjara se Lucija Gubenšek pozna že dolgo, saj je od nekdaj posegala po njenih oblačilih. »Nina je, tako kot ostale znane Slovenke, tudi mene oblačila za različne prireditve in mi večkrat tik pred zdajci pomaga iz zagate s kakšno izmed njenih kreacij.«

»Združili sva svoje moči in napravili znamko Susnyara, ki jo sedaj s skupnimi močmi kot poslovni partnerki tudi razvijava.«

Lucija je v času bivanja v New Yorku sklenila veliko vez in poznanstev z najrazličnejšimi znanimi imeni iz sveta mode, kar ji je zagotovo v veliko pomoč pri sklepanju poslovnih dogovorov. »Zaradi vseh teh poznanstev mi je bilo veliko lažje predstaviti novega dizajnerja in iz tega napraviti oziroma razviti brand.« Znotraj njunega sodelovanja, sta si delo lepo razdelili. Nina ima na skrbi oblikovanje, Lucija pa poslovni del za razvoj njune blagovne znamke.

Njuno sodelovanje sedaj traja že tri leta.

Srečno zaljubljena

Ko jo povprašamo o njenem trenutnem stanu, nam zaupa, da je že nekaj let srečna v vezi s svojim partnerjem. »Ljubezni, tako kot veliko drugih stvari, se ne da načrtovati, se preposto zgodi. Našla sva se, ko sem to najmanj pričakovala in od takrat sva res nerazdružljiva. «

Projekt Diva

»Skozi vsa leta v manekenstvu in pojavljanja na sceni sem imela priložnost, da sem se lahko večkrat resnično glamurozno uredila.« Kot manekenka je Lucija sodelovala z vrhunskimi umetniki ličenja, stilisti, oblikovalci pričesk ter modnimi oblikovalci in stilisti, zato se je lahko večkrat doživela v svoji najboljši različici. »Večina žensk v življenju nima priložnosti, da bi si res lahko dale duška in se glamurozno uredile. Morda na maturantskem plesu in poroki, potem se pa že počasi zaključi.«

Sedaj bo to priložnost dobilo 12 Slovenk. »Vesela sem, da bom skupaj z vrhunsko kreativno ekipo lahko omogočila tudi drugim ženskam, da se vsaj enkrat prelevijo v svojo sanjsko, podzavestno različico, za katero nikoli nimajo priložnosti.«

»Želela sem dati priložnost ženskam, ki v življenju sploh niso dive, ker se toliko razdajajo za druge in vedno sebe postavljajo na zadnje mesto. Nekatere imajo tudi poklice, ki jim enostavno onemogočajo, da bi bile ženstvene, saj nosijo uniforme. Na primer policistke, gasilke, vojakinje ..., uniformirani poklici. Želela bi, da bi vsaj enkrat zasijale v vsem svojem sijaju in se nato tudi kasneje uredile same zase. Tukaj ne govorimo o klasični preobrazbi, kjer bi jih samo postrigli, jim pobarvali lase, naličili in oblekli. Gre za to, da posameznica doživi tiste svoje skrite predstave o sebi.«

V vsaki oddaji nas torej čaka zgodba, v kateri bomo vsako posameznico podrobneje spoznali in nato spremljali njeno preobrazbo v divo.

Pri projektu sodelujejo znana imena

Kot se spodobi za dive, bo tudi pri tej oddaji poskrbljeno, da bodo prijavljene deležne strokovne obravnave. Za preobrazbo po poskrbela kreativna ekipa: Empera-umetnik ličenja, Aska Kajtazovič-oblikovalka pričeske, Miran Juršič-modni fotograf in seveda Lucija Gubenšek, ki bo poskrbela za sanjsko obleko. »Kot ekipa moramo na podlagi želj posameznice ugotoviti, kakšna diva se skriva v njej. Zato sem ob sebi zbrala res vrhunsko ekipo.«

V vsaki ženski se skriva diva

Ali bo snovalcem oddaje resnično uspelo pričarati glamuroznost in s tem izpolniti skrite želje udeleženk, bomo lahko kaj kmalu videli. Lucija Gubenšek za konec pove: »Prepričana sem, da se v prav vsaki ženski skriva diva. Vendar nekatere enostavno nimajo priložnosti ali možnosti, nekatere pa znanja, da bi to svojo skrito plat tudi dale na plan. Pred ta izziv bo zato vsak teden znova postavljena kreativna ekipa Projekta Diva.«

Prijave v oddajo na Planet Tv še sprejemajo in v kolikor si želite novo izkušnjo ter postati vsaj za trenutek Diva, se še lahko prijavite. Vse sodelujoče bodo na koncu poleg ogromno nove garderobe, čevljev in ličil prejele tudi fotografijo, ki jih bo, tako vsaj upa Lucija, vsak dan znova spomnila na to kako edinstvene in lepe so.

Aleš-Rod

Priporočamo