Maja Malnar: Najuspešnejša slovenska blogerka

20. 8. 2016 | Vir: Story
Deli

Bloganje je brez dvoma eden od najpriljubljenejših poklicev moderne dobe. Deklet s podobnimi sanjami je veliko, zgodbe o uspehu pa so kljub temu redke, še posebej tiste, ki se pišejo na svetovni ravni. Maja Malnar je Slovenka, na katero smo lahko ponosni. Je tista iskriva svetlolaska, ki našo deželico zastopa na največjih modnih dogodkih po svetu, saj se s svojim modnim blogom majasdiary.com uvršča med najboljše svetovne modne blogerke, saj njenim zapisom sledi tudi več sto tisoč oboževalk.

Čeprav je njena strast do modnih sladkorčkov stara skoraj toliko, kot je sama, je svoj blog na ogled javnosti postavila komaj lani.

"Zgodilo se je samo od sebe, saj sem začela zaradi prijateljic, ki so me nagovarjale k temu. Tudi jaz sem namreč preizkušala mamine petke, se s sestro prepirala in si izposojala njena oblačila ... Z blogom je bilo pa tako, da so me ljudje vedno spraševali za nasvete, in rekla sem si, zakaj pa ne. Začela sem iz veselja," nam je povedala Maja, ki si je pot v svetu mode sicer začela utirati pri šestnajstih, ko jo je odkril menedžer.

Začela je kot manekenka, kot zmagovalka manjšega lepotnega tekmovanja, delala je kot plesalka Tanje Žagar ter se pozneje tudi sama preizkusila v glasbenih vodah. Svojo strast za delo v svetu zabavne industrije je nadgradila z vodenjem TV-oddaje.

"Zdaj je moj poklic bloganje in vesela sem, da je tako," je na koncu sklenila lepotica, ki danes sodeluje z največjimi modnimi znamkami sveta.

"Prva tista zares velika blagovna znamka, s katero sem sodelovala, je Jimmy Choo. Bila sem zelo vesela, ko so me povabili na svojo 20. obletnico, ki so jo zaznamovali z zasebno večerjo s svojo kreativno direktorico Sandro Choi. Bilo nas je samo okoli 15 in res je šlo za izbrano družbo. To se mi je zdel velik dosežek, sploh pa to, da sem pozneje začela z njimi tudi resneje sodelovati. To je bil začetek, sledile pa so še druge blagovne znamke, kot sta Bvlgari, Revolve ... Ravnokar sem imela v Milanu sestanek z Valentinom," nam je pojasnila Maja, ki kakšna sodelovanja včasih tudi zavrne.

Trik pri pranju, ki bo pozimi hitreje posušil perilo

"Mislim, da mora biti stvar še vedno po mojem okusu. Vedno pogledam, kaj mi je všeč in kaj ne, in z nekaterimi, po pravici povedano, tudi nočem sodelovati," še pojasnjuje dolgolaska, ki v prostem času rada nakupuje v običajnih, t. i. high street trgovinah, kot je ZARA.

"Mislim, da je ta blagovna znamka še posebej dobra v tem, da dobro posnema vse največje svetovne oblikovalce ter da izbere dobre kose. Sama sem velika oboževalka teh stvari," nam je povedala.

Sicer pa je njen uspeh že hitro prepoznalo veliko ljudi. "Blog sem začela pisati lanskega aprila. Na začetku je šlo sicer zelo počasi in nekajkrat sem že hotela odnehati, ker sem mislila, da te stvari pišem samo zase. Ampak tako je. Ljudje morajo izvedeti za stran in za to moraš kar konkretno delati. Moje stvari so v kratkem začele priznavati blagovne znamke, s sodelovanji pa so mi rasli tudi sledilci," je pojasnila Maja, ki ji samo na Instagramu danes sledi več kot 130 tisoč ljudi, njene objave na blogu pa prebere več kot 10 tisoč modnih navdušenk na dan.

Sicer pa je njen okus za modo in modne kombinacije opazilo tudi več svetovnih zvezdnic. O slogu se tako najpogosteje pogovarja z ameriško igralko Ashley Greene, ki smo jo pri nas spoznali v priljubljenih filmih Somrak, Mlada luna, Mrk in številnih drugih.

"Je moja prijateljica in z njo se o tem veliko pogovarjava, vpraša me tudi za kakšen nasvet ... Pa tudi Paris Hilton vedno pohvali, kako sem oblečena," nam je razkrila Maja, ki sicer svetovnim zvezdnikom, s katerimi je v stiku na številnih dogodkih, ne posveča posebne pozornosti.

"Mislim, da smo vsi le ljudje. Ne delam razlik med ljudmi na podlagi tega, kaj je kdo po poklicu in koliko denarja zasluži. To se mi ne zdi pomembno. Pomembno je, da si dobra oseba. Spoznala sem veliko slavnih oseb in mislim, da sem ravno zaradi takšnega odnosa s številnimi postala prijateljica. Včasih pa sem tudi spoznala ljudi, ki mi res niso bili v redu, ki so se obnašali kot kakšna 'primadona'," pojasnjuje Maja, ki se je v preteklosti na dogodku sicer družila z Leonardom DiCaprijem.

Napisala Kaja Milanič
Fotografije Story press, osebni arhiv, Profimedia

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"

Nova Story že v prodaji

Story 33/2016

Story 33/2016, od 11. 08. 2016