Voditeljica največjega resničnostnega šova Big Brother Manja Plešnar šest dni v tednu vodi oddaje v živo in prav tolikokrat se znajde tudi na lepotilnem stolu.
Razumljivo je, da se je stanje njene kože in las bistveno poslabšalo. Vsakodnevna izpostavljenost produktom, kot so puder, senčila in lak za lase, ter nenehna uporaba pripomočkov, kot sta kodralnik in likalnik za lase, že terjata svoj davek. Ker pa so lasje že od nekdaj Manjin največji ponos, se je odločila, da bo poskusila najti najbolj optimalen produkt, ki bi lahko izboljšal stanje njenih las. Odgovor je našla v izdelkih lasne kozmetike Kevin.Murphy.
"Kot urednica mode in lepote revij Nova in Lea se seveda vsak teden srečujem s številnimi kozmetičnimi produkti, ki jih rada tudi poskusim in ocenim. Ker se je stanje mojih las v kratkem času bistveno poslabšalo, sem več pozornosti namenila produktom lasne kozmetike in tako naletela na znamko Kevin.Murphy. Ker sem izredno vizualen tip človeka, me je sprva pritegnil dizajn embalaž, ko pa sem se poglobila v filozofijo znamke, ni bilo več dvoma, da gre za izdelek, ki ga enostavno moram imeti," pojasni voditeljica, ki je nad izdelki Kevin.Murphy že po dvotedenski terapiji navdušena.
"Rezultat je takojšen, resnično presenetljiv in izredno zadovoljiv. Dejansko se mi je že po prvi uporabi šampona, vitaminske bombe za lase in balzama stanje poboljšalo za 50 odstotkov, kar me je vsekakor pozitivno presenetilo," še doda Manja, ki je po nekaj tednih uporabe izdelkov Kevin.Murphy opazila popolno izboljšanje.
NAVDUŠENA NAD PROIZVODI
Premamila jo je filozofija znamke
- Manjo je najbolj navdušilo to, da proizvodi niso testirani na živalih, ker se ji to zdi barbarsko. "Resno, leta 2016 smo in mislim, da bi lahko do danes že toliko napredovali, da se o problematiki testiranja na živalih ne bi niti več govorilo, ampak žal je treba to še bolj kot kdaj prej ponavljati, ker se očitno še ni zasidralo v naše možgane! Izredno me veseli tudi, da znamka in izdelki Kevin.Murphy ne pripadajo multinacionalki, kar pove veliko že o kvaliteti produkta. V izdelavo teh proizvodov je zato vloženo bistveno več ljubezni in tudi pristop k stvari je povsem drugačen. Temu primerno so produkti na splošno do okolja prijazni, saj uporabljajo naravne sestavine iz trajnostnih in obnovljivih virov. Šli so celo tako daleč, da so surovine, ki jih uporabljajo, organskega izvora ter da lasna kozmetika ne vsebuje sulfatov in parabenov. Pa še s 'pametnim dizajnom' kvadratne oblike so povečali prostornino embalaže, za izdelavo katere porabijo do 40 odstotkov manj plastike kot konkurenca."
Napisala Andreja Korenčan
Fotografije Primož Predalič
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču