Poletje je res najbolj cvetoče obdobje za rumene časopise, saj se lahko zanašamo na dobro voljo 'profesionalnih' obmorskih paparacev, ki nam veselo pošiljajo svoj najnovejši ulov.
Še dobro, da obstajajo tudi zdolgočaseni pari, ki na dopustu bolj ali manj kartajo, veliko jedo in se bore malo časa zadržujejo pod rjuhami hotelskih postelj.
Počasi se bližamo temu, da že navadni smrtniki v kovček za vsak primertlačijo profesionalne fotoaparate, ker ima atek željo v objektiv končno ujeti že tistega delfina v plitvinah plaže v Zrćah. Superzoom je seveda odlična zadeva, saj pri podrobnem pregledovanju družinskih fotografij lahko kaj hitro opazijo, da so v objektiv 'ujeli' še bujno oprsje ali celulitično ritko kakšne starlete.
In ko smo že ravno pri starletah, kaj se dogaja z njihovimi profili na družabnih omrežjih? Po Twitterju in Facebooku vandrajo dneve in noči. O Rihanni recimo vem že čisto vse! Od tega, kje je vsako sekundo dneva, do tega, s kom je, kaj si želi, da bi ji ta osebek počel, kaj ima na sebi, kaj ima pod oblekami in kako odlično je videti v kopalkah. Še malo bom počakala, morda izvem tudi, kdaj hodi na veliko potrebo.
Hja, očitno gre za veliko potrebo po nabiranju všečkov, ki se jim zdijo še bolj interaktivni in zanimivi za pumpanje ega do nebes. Razumem, da ni dovolj, če si na naslovnici vsake revije, če te fotografirajo na vsakem koraku, pišejo o vsem, kar je povezano s tvojim življenjem...razumem, na družabnem omrežjih gre za oboževalce, ki te imajo RES RADI! Njim si dolžan veliko! Razumem. Pač, efekt Damjana Murka.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"