Ne le da se roman Marjance Scheicher odlično prodaja, zdaj je podjetje, ki skrbi za distribucijo Kešpičke na bencinskih servisih, poskrbelo še za dodatno reklamo. Naslovnico knjige so namreč natisnili kot nalepko za na avtomobile.
Podjetje Mavi iz Brežic, ki Petrolu dobavlja večino knjig, cedejev in devedejev, se je za dodatno marketinško potezo odločilo premišljeno. »Avtomobile našega podjetja smo polepili z nalepkami, da je Kešpička v prodaji tudi na vseh HIP-HOP bencinskih servisih. To je odlična promocija, ki smo jo nazadnje uporabili pred 12 leti. Zdaj pa se nam je zazdelo, da je pravi trenutek, saj Kešpička postavlja prave rekorde – tako po vsebini kot tudi po prodaji,« je povedal direktor podjetja Marjan Vučajnk.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču