Nataša in Dino Bešter ter njuno poletje presenečenj

29. 9. 2018 | Vir: Story
Deli
Nataša in Dino Bešter ter njuno poletje presenečenj (foto: Story Press)
Story Press

Natašo in Dina Beštra poznam že vrsto let, saj nas vse povezuje ljubezen do živali. In prav ta ju je pripeljala do življenjskega posla, ustvarjanja televizijskih oddaj. V zadnjih letih biti samostojen ustvarjalec ni bilo lahko, zato ju še toliko bolj občudujem, saj vem, da sta morala čez veliko ovir, a vse to sta premagala - pa če sliši še kako klišejsko - z ljubeznijo. Da, Nataša in Dino sta skupaj že 41 let!

"Vsako leto se bolj zavedam, kako pomembno si je vzeti čas samo zase. Zame je to čas samo za naju z možem, pa čeprav sva tudi sicer vsak dan skupaj 24 ur, pa vseeno ..." začne pogovor Nataša, ki poudari, da je njuna služba dokaj stresna, čeprav veliko ljudi, ki gleda njune oddaje Štiri tačke in Za zdravje, reče, da imata zares 'luštno' službo. "Da, tudi sama velikokrat rečem, da imava najboljšo službo na svetu, ampak vseeno v najin službeni ritem spadajo tudi sestanki in dogovarjanja s sponzorji, snemanje njihovih oglasov, dogovarjanje s sedmimi televizijami, dogovarjanje z veliko ljudmi za vsako snemanje posebej, oddajanje oddaj do rokov ..." Oba imata že več kot 35 let delovne dobe in tako še kar nekaj let do pokoja, zato je zavedanje, da se morata v vsej turbulenci znati tudi kdaj ustaviti, še kako pomembno.

"Midva nimava urnika od ure do ure, najin dan je lahko kdaj tudi ves prežet s službo in pri tem so seveda vključeni tudi vikendi. Zdi se mi, da človek lahko veliko naredi za svoje zdravje že vsak dan sproti s pozitivnim razmišljanjem in življenjem. Res sva presrečna v najini hiši z velikim vrtom, čeprav imava kar precej dela, saj vso zelenjavo in zelišča pridelava sama. A to nama ne pomeni samo dela, ampak tudi veselje in sprostitev. Še posebej živahno je, kadar sta pri nama vnučka David in Dan. Najini psički, 14-letna Zoya in enoletna Hana, pa nama pri tem tako ali tako vsak dan pomagata," pravi Nataša. In čeprav je bilo poletje delovno, sta med delom našla tudi nekaj dni za počitek in posvečanje drug drugemu, saj sta si obljubila, da se bosta naučila najti čas za odmor. Že sredi junija sta posnela reportažo v kampu Adria v Ankaranu in potem tam s Hano in Zoyo ostala ves teden. Julija sta v Gozdu - Martuljku prav tako snemala prispevek o bernskem planšarskem psu Gartiju, in ker je bil njegov lastnik Marko Robič zelo zadovoljen s posnetim, jima je podaril osem dni bivanja v njegovi krasni Vili Edelweiss, kjer lahko bivajo tudi lepo vzgojeni psi. Tako je presrečna, da prek svojega dela spoznata tudi veliko čudovitih ljudi, s katerimi se velikokrat spoprijateljita za vse življenje.

"Tega sva bila zelo vesela, saj obožujeva hribe in smo vsak dan obiskali kakšno zanimivo točko, za nekaj dni sta se nam pridružila tudi David in Dan." Preostali del poletja sta preživljala kar na domači plaži, kot imenujeta svoj vrt. Vsako jutro sta si vzela čas in s psičkama odšla na daljši sprehod po gozdu, nato pa sta pripravljala kosila kar iz sestavin z domačega vrta.

Potem pa je prišel avgust in z njim najlepše presenečenje za Natašo do zdaj. "Za moj 56. rojstni dan sta Dino in Ana poskrbela za posebno presenečenje. Enkrat sem namreč Dinu navdušena kazala posnetke hotela Cliff na Belvederju v Izoli. Z navdušenjem sem mu pripovedovala o novem hotelu z odlično hrano, ki jo postrežejo na terasi s pogledom na Izolo. Hrana mi zelo veliko pomeni, zato grem na dopust tja, kjer vem, da bo hrana dobro pripravljena in sveža. Dva tedna pred rojstnim dnevom sta mi Ana in Dino povedala, da imata zame posebno darilo - en teden dni pravega odklopa na Belvederju. V sklopu hotela Cliff je tudi nekaj vil, v katerih lahko skupaj z lastniki uživajo na dopustu tudi lepo vzgojeni kužki. Ker je bilo za našo bernko Hano avgusta na morju prevroče, je ostala doma, Zoya pa je bila z nama. Dobili smo sobico v modri vili Palma, z veliko teraso, s katere smo imeli krasen pogled na Izolo, zjutraj na sončni vzhod in zvečer na čaroben sončni zahod," z navdušenjem pove Nataša in doda, da se je takrat po dolgem času resnično napolnila z energijo, si vzela čas za branje, dremanje in dolge sprehode.

"Z Belvederja vodi čudovita pot do Strunjanskega križa, kamor smo šli prav vsako jutro. Zoya kljub svojim letom potrebuje sprehode in je veselo tačkala z nama. Na Strunjanskem križu je neka posebna energija, ki te napolni za ves dan. Zjutraj še ni bilo drugih ljudi, zato sva še bolj uživala ter se spominjala vseh preteklih let, ko smo hodili sem gor iz Strunjana." Lepo se ji je zdelo tudi, da je lahko Zoya pri zajtrkih tiho dremala ob njuni mizici na terasi hotela. Čeprav je na plažo vsakih 15 minut vozil hotelski mini bus, sta se raje dvakrat na dan po senčni poti sprehodila do plaže Bele skale pod Cliffom, ki je podobna plažam v Grčiji. "Malo sva se hecala, ampak res - dobro urico iz Ljubljane, pa si na grški plaži. Morje je bilo čisto in toplo, tako da sva se res naplavala in naužila mediteranskega vzdušja." Za njuno družino so bili rojstni dnevi vedno posebni prazniki in vsak si je vedno izbral dan po svojih željah.

"Nikoli nismo bili posebej zahtevni, predvsem smo si vzeli prost dan in ga preživeli drug z drugim. Tako se je tudi letos začelo že zjutraj s številnimi čestitkami, telefon mi je zvonil ves dan, dobila sem ogromno sporočil, ki sem si jih tudi shranila za spomin. Vnučka David in Dan sta mi kar dvakrat zapela pesmico. Presenetila me je tudi ekipa hotela, saj me je v sobi čakala ohlajena penina, direktorica hotela Lea Sevšek Buterin, s katero smo se odlično razumeli, pa mi je poslala dodatno presenečenje. Seveda naju je čakala tudi posebna morska večerja z morskimi predjedmi. Tisti večer je bil še posebej romantičen, poln svetlih zvezd. V daljavi pa so se svetile izolske luči. S poletnim vlakcem sva se po večerji odpeljala do Izole in se ob polnoči vrnila v najino hotelsko sobico," pove Nataša in doda, da se je Dino pošalil, da k njegovemu darilu spada tudi naslednji večer, saj je bil večer utrinkov. "Seveda smo jih z Zoyčko čakali na travniku pred resortom in midva sva si ob vsakem, ki sva ga zagledala, zaželela nekaj lepega ..."

Najlepše darilo: zdravje - Doma pripravljena hrana in izogibanje stresu

"Ljudje v najinih letih se v večini zavedamo, da je daleč najlepše darilo zdravje, za katero lahko veliko naredimo tudi sami. V naši družini se tega zavedamo in se trudimo, da imamo dovolj gibanja, da imamo vsak dan pet obrokov doma pripravljene hrane in da se poskušamo čim bolj izogniti stresu. Veliko nama pomenijo dnevi, ko greva v hribe ali pa sva samo doma, brez službenih skrbi. Rada tudi vzameva najin kajak in greva veslat, včasih sama, včasih pa vzameva s seboj tudi Davida in Dana. Sem pa sama k svojim rojstnodnevnim željam letos dodala še eno - da bi si lahko večkrat v letu vzela čas in prišla na Belvedere, saj se tu čas res ustavi. In kot bi Lea brala moje misli, mi je ravno včeraj poslala vabilo, naj prideva na tridnevni oddih, ki ga pripravljajo konec septembra. Ker bo za popoln odklop in prijetno druženje skrbela simpatična zdravnica Tatjana Trajkovska, za jogo pa Nuša Pevc, sva se že odločila, da bova z njimi tudi midva. Jaz bom samo uživala, Dino pa bo posnel zanimiv prispevek za našo oddajo ZA zdravje," pove Nataša.

Besedilo: Ilona Penzeš // Fotografije: Story Press

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju