Niko Karo: Pokazal je Aprilino joško

17. 4. 2012 | Vir: Nova
Deli

Mladi režiser Niko Karo, ki se je proslavil s kar dvema videospotoma za pevki April in Niko Zorjan, je očitno na pravi poti, saj je s spotoma Čas za nas in My FB Song pokazal, da misli povsem resno.

Niko se je s kamero srečal že pri sedmih letih, ko je mama uresničila njegovo željo, in tako je spoznal tudi, da je posnetke treba tudi montirati. V preteklosti je naredil nekaj spotov za manj zveneča imena slovenske glasbe, nikoli pa ni skrival želje po tem, da bi nekoč dobil v roke večji projekt.

Potem pa je prišla Misija Evrovizija in prav za to oddajo je Niko pripravil nekaj dobrih videoprispevkov, poskrbel pa je tudi za ovekovečenje zakulisja celotnega projekta v videoobliki.

Ko je sodeloval na Misiji, je spoznal Raaya, ki skrbi tako za April kot za Niko. »Ko sem na Emi lani delal čisto zase, sem posnetke poslal glasbenikom, ki so nastopili. Seveda je tistega z April videl Raay in v meni prepoznal potencial. Tako smo se ujeli, sodelovati z Raayem pa je bilo ne le zanimivo, ampak tudi poučno. Nika in April sta fantastični punci in imel sem kar malo treme, ko smo snemali spota. A potem je bilo vse čisto lepo, preprosto, teklo je kot namazano in imeli smo se prav fino,« nam pove Niko, ki je kriv tudi za to, da je joška pevke April čez noč prišla v vse slovenske računalnike.

»Meni je prav seksi, a ni?« se nasmehne Niko, ki je vprašanje, kako se je to lahko sploh zgodilo, v zadnjih tednih slišal večkrat. »Zgodi se, verjetno tudi najboljšim, a to ne vpliva na kakovost spota, ki smo ga naredili,« je še odločen Niko, ki ima kar nekaj dobrih načrtov za prihodnost.

Uresničil željo

»Spota April in Nike sta bila le začetek. Kar nekaj razgovorov sem že imel glede sodelovanja, a vse mora priti spontano, to mi je najbolj všeč,« nam pove Niko, ki si je sodelovanja z April zelo želel, saj je od nekdaj želel narediti nekaj zelo odbitega.

»April je bila vedno moja želja, saj njen imidž dopušča marsikaj. Ideja za scenarij je nastajala nekaj časa, ko še sploh pomisliti nisem upal, da bom dejansko res kdaj snemal Aprilin prvi videospot. Ko pa smo se dogovorili o sodelovanju, so ideje kar malo ponorele, kar nekaj dobrih so dali tudi Raay, Marjetka in April. Če bi bili neomejeni s časom, denarjem in različnimi cenzurami spletnih strani in TV-programov, bi bilo vse skupaj še bolj noro. Mogoče kdaj drugič, idej je namreč veliko, volje do tovrstnega dela pa neomejeno,« še pove Niko, ki se je pred časom preselil v Ljubljano iz Prekmurja, trenutno pa dela kot montažer in grafični oblikovalec na eni od televizij.

Novi izzivi

»Pravzaprav ne vem, za koga ne bi delal videospota. (smeh) Ne bi se rad vmešaval v delo kolegov, ker vem za dolgoletna sodelovanja nekaterih izvajalcev, rad imam čisto in fer igro, zagotovo pa bi bil izziv narediti dober videospot za Alyo, Majo Keuc, Nino Pušlar, Heleno Blagne, Rebeko Dremelj. Uf, res jih je veliko, ne bom našteval naprej. (smeh) Lahko povem samo, da že vrsto let spremljam glasbeno ustvarjanje večine slo­venskih glasbenikov in vsakega si z lahkoto predstavljam v svojem spotu,« nam pove Niko o svojih željah.

Novo na Metroplay: Ines Erbus o avtoimuni bolezni, ljubezni do hrvaščine in potovanjih