Nina Mihovec: "Navdih so moji otroci"

21. 6. 2015 | Vir: Story
Deli

V svetu in času, ko so veliko bolj kot pohvale prisotne kritike, tudi v Sloveniji obstajajo izjeme. In čeprav te ne potrjujejo pravila, se v njihovih zgodbah še vedno skriva iskrica upanja, ki nas vedno znova opomni, da je pravzaprav vse mogoče. Tokratni navdih je Story namreč poiskal v zgodbi o uspehu oblikovalske gurujke Nine Mihovec, ki se že več kot desetletje s svojimi izdelki uvršča v vrh slovenskih oblikovalskih dosežkov.

Njena zgodba se je začela z novim tisočletjem, ko se je njeno podjetje Wilsonic Design specializiralo za razvoj novih izdelkov. "Na začetku sem sama delala projekte in vedno imela vizijo o oblikovalskem studiu, ekipi, ki si lahko izmenjuje mnenja, pomaga pri projektih, gradi skupaj znanja in izkušnje," se svojih začetkov izpred 15 let spominja Nina in dodaja, da se je njena oblikovalska strast rodila s starševstvom in razvojem linije otroških igrač ter posteljnine Ooh Noo.

"Kot mamica in oblikovalka sem želela že od začetka otroka vzgajati tako, da bo poznal in razumel oblikovanje. Otroku za igro zadostujejo enostavni predmeti, da si lahko s svojo domišljijo ustvari zgodbe. Nisem hotela imeti hiše, polne plastičnih igrač, ampak kvalitetne in lepe igrače, ki jih tudi sama rada vidim in me ne moti, če ležijo po hiši," opisuje Nina, ki je za svoj edinstveni pristop k izdelavi otroških igrač prejela tudi nagrado red dot za oblikovanje gugalnega konjička. Kot vedno pa tudi tokratni uspeh izvira iz osebne izkušnje, saj pravi, da so njen glavni navdih še vedno otroci. "Pri njih nikoli ne zmanjka domišljije in idej," opisuje Nina in dodaja, da njena strast, kljub številnim uspehom v resnično širokem krogu delovanja, ostaja na otroškem področju. Podjetje Wilsonic Design se je v preteklosti namreč izkazalo tako v oblikovanju medicinske mize kot tudi luksuznega plovila in ne nazadnje tudi prav posebne počitniške prikolice Action proizvajalca Adria Mobil, za katero je Nina leta 2005 prejela nagrado za oblikovalca leta. Prav omenjeni projekt je po Nininih besedah bil glavni sprožilec za preboj v svetu oblikovanja, ki je njihovim izdelkom dal priložnost tudi na tujih trgih in pravzaprav na drugem koncu sveta.

"Smo ekipa, ki pozna in obvladuje proces razvoja novih izdelkov. Vsi naši oblikovalci poznajo vse plati razvoja novega izdelka, od marketinga do proizvodnje. Kot zunanji sodelavci različnih podjetij se znamo vklopiti v njihov proces in razumemo potek dela. Naša velika prednost je to, da znamo izdelek izvesti do konca, do zadnje proizvodne skice," posebnosti lastnega poslovanja opisuje Nina, ki stremi k temu, da je vsak izdelek, ki zapusti njihove prostore, izdelan kar najbolj kvalitetno. "Stremimo k odličnosti. Naše proizvodne količine so majhne v primerjavi z milijonskimi serijami, postajajo pa vedno večje. Prva in najpomembnejša točka sta oblika in kvaliteta. Vse samo najboljše za naše otroke! Zato uporabljamo naravne materiale, 100-odstotni lan, bombaž, les ..." pojasnjuje Nina, ki tudi v svetovnem merilu pravzaprav nima prave konkurence.

"Na svetovnih trgih je nekaj takšne ponudbe, a ta še vedno ni široko razširjena in množična," pojasnjuje in dodaja, da so njihovi izdelki zdaj na voljo v številnih državah po svetu. "Naše izdelke lahko kupite v Ameriki, Kanadi, Veliki Britaniji, Belgiji, Nemčiji, Avstraliji, pravkar pa se dogovarjamo tudi za prodajo na Norveškem," s ponosom opisuje Nina, ki prav v tujini lahko doseže pravo bistvo blagovne znamke. In čeprav se v Sloveniji številni odločajo na podlagi cene, se prava odličnost kupcev njihovih izdelkov skriva v posebnem odnosu do dizajna, minimalizma, naravnih materialov, kvalitetne izvedbe, šaljivosti in kančka nostalgije, ki se skriva v slehernem kosu, pod katerega se podpišejo. "Naši izdelki so namreč ročno ustvarjeni. Bistvo blagovne znamke Ooh Noo so naravni materiali in proizvodnja, ki temelji na trajnostnem razvoju in etičnem odnosu do našega planeta," pojasni Nina, katere želje se v teh mesecih usmerjene v področje notranje dekoracije za odrasle.

Napisala Kaja Milanič

Fotografije Ooh Noo in Wilsonic Design

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju

Nova Story že v prodaji

Story 24/2015

Story 24/2015, od 11. 06. 2015