Nina Šušnjara je odšla v New York in uspela

Nina Šušnjara je odšla v New York in uspela (foto: Osebni arhiv, Helena Kermelj) Osebni arhiv, Helena Kermelj
Vir: Story
30. 9. 2015

Že skoraj dva tedna sta minila od tega, ko smo se v ekskluzivnem intervjuju za našo revijo pogovarjali z Nino Šušnjara, ki je Story zaupala, da z znamko Susnyara odhaja na newyorški teden mode.

Modna oblikovalka Nina Šušnjara je z ekipo sedmih ljudi več kot eno leto kovala načrte za preboj v tujino in to zadržala zase, vse dokler ni prišel čas za odhod v New York. Nina nam je tik pred zdajci zaupala, da se odpravlja na newyorški teden mode, kjer bo predstavila novo kolekcijo Kardia, ki je nastala pod novo blagovno znamko Susnyara.

Njen napredek smo lahko spremljali prek družabnih omrežij in iz videnega razbrali, da je zanimanje za njeno kolekcijo veliko. Predstavitev z neodvisno modno revijo v času tedna mode je Nini in ekipi znamke Susnyara prinesla nove kontakte in poznanstva s ključnimi kupci ter vplivnimi modnimi novinarji.

Nina se je zaradi zanimivega osebnega stila večkrat pojavila tudi kot glavna akterka poulične mode, ki v modnem svetu z leti postaja še bolj zanimiva kot revije. Nam pa je v oči padla celotna ekipa, ki je od glave do peta oblečena v modne kose s podpisom Susnyara, kar je večkrat na svojem Instagramu komentirala tudi Nina.

Z menedžerko znamke Lucijo Gubenšek na čelu ekipa med bivanjem v New Yorku zdaj intenzivno sestankuje s potencialnimi buyerji, ki bi želeli sodelovati z znamko in ki so bili nad modno revijo navdušeni. Ekipa, ki se je za mesec dni nastanila v veliki metropoli, pridno dela, da bi znamko naredili čim bolj prepoznavno tudi čez lužo.

"Postavljeno imam celotno ekipo z managerko blagovne znamke Lucijo Gubenšek na čelu, s katero sva do zdaj neuradno delali več kot eno leto. Pomagala mi je pri celotni transformaciji in rebrandingu Nine Šušnjara v Susnyara, kjer gre za premik v tujino. Tukaj pri nas ni buyerjev, ki so ključnega pomena za razvoj znamke, zato moramo žal poskusiti zunaj meja. Dobili smo sponzorje, pokrovitelje, partnerje, ki verjamejo v nas in so projekt podprli, saj pri nas žal ni investitorjev za blagovne znamke v modi," nam je v intervjuju tik pred odhodom povedala Nina, ki bo jeseni kolekcijo na posebni predstavitvi predstavila tudi slovenski publiki.

Napisala Manja Plešnar
Fotografije Osebni arhiv, Helena Kermelj

Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story39/2015

Naročite se na revijo Story:

04 511 64 44 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Priporočamo

Nova Story že v prodaji

Story 39/2015

Story 39/2015, od 24. 09. 2015