Zadnji mesec lahko Nives Orešnik dvakrat na teden vidimo v družbi desetih deklet, s katerimi se pod pokroviteljstvom blagovne znamke Borotalco pripravljajo na poletje. Na enem od takšnih treningov smo se na kratko z Nives pogovorili tudi mi in jo povprašali o tem, kako je izkušnjo z manekenskim svetom že v najstniških letih doživela sama in kako je iz tega razvila zdaj uspešno poslovno pot.
Story: V medijski svet ste vstopili zelo mladi. Še pred 20. letom, če se ne motim?
Res je. 20 ali 21 let sem bila stara, ko sem postala miss Slovenije. Sicer sem se že pred tem začela ukvarjati z modelingom, začelo pa se je v času, ko sem se vpisala na fakulteto. Ampak to je bilo vse poleg študija slikarstva, ki mi je vzel veliko časa. Takrat si v tem svetu lahko dobro zaslužil, ker si lahko delal enkrat ali dvakrat na mesec in zaslužil dovolj za vse stroške.
Story: Kako pa se je začela zgodba z miss Slovenije?
Povabljena sem bila na sestanek in v nekaj dneh sem se morala odločiti, ali grem na glavni kasting za to prireditev ali ne. Ker sem bila v čudnem obdobju, sem si rekla, da tako ali tako ne morem nič izgubiti. Sicer kot deklica nisem sanjala o tem, da bi postala miss, nosila krono, lento ... To sem jemala kot projekt. Ko sem kasting naposled dobila, sem v 14 dneh odpotovala na Kitajsko in zame je bilo zelo naporno.
Story: Pa se vam je kdaj zdelo, da ste bili za vse to premladi?
Morda v tem smislu, da nisem imela nekih idej, kaj naj s tem nazivom počnem. Kot miss bi namreč morala biti zanimiva osebnost, da bi ljudi pritegnila. Pri 18 letih pa v resnici niti ne veš, kaj bi. Veliko deklet ima sicer za cilj samo to, da pridejo skozi predizbore, da pridejo do naziva, in potem se za njih zgodba konča. Meni pa ni bil cilj samo to. Iz tega leta sem hotela dobiti več priložnosti in morda ugotoviti, ali želim v tem svetu tudi delati.
Story: Kaj pa so rekli vaši starši, ko ste se odločili za to kariero?
Starši so se predvsem bali tega, da bi začela preveč delati in da bi pustila šolo. Mislim, da danes ni več nič takšnega, če delaš več stvari in imaš več različnih služb, in je bolj pomembno to, kako se v svetu znajdeš. Starša sta mi zaupala, da bom vse speljala. Tako študij kot delo. Zaupala sta mi, da ga ne 'biksam' veliko in da sem previdna. Pa tudi, če je v družini zmerna komunikacija, starši niso nikoli v skrbeh.
Story: No, sicer ste veliko več kot le lep obraz, saj ste tudi izredno podjetni. Zdaj vas opazimo tudi v povezavi z blagovno znamko Borotalco, saj ste obraz teh kozmetičnih izdelkov. Ambasadorstvo je tudi sicer precej priljubljeno, kajne?
To je lepa vzajemna različica sodelovanja. Če želijo pri Bolton Adriaticu blagovni znamki, kot je Borotalco, ustvariti dodano vrednost in svojemu uporabniku ponuditi nekaj več, kot smo tudi mi naredili s športnim mentorskim projektom, poišče verodostojno osebo, ki bo to dobro izvedla. Mi smo ljudjem ponudili kakovostno izbiro, torej trening, ki resnično deluje. Vesela sem, da delam nekaj, zaradi česar nimam nikoli slabe vesti. Ker vedno deluje. Zaradi tega ljudje bolje živijo in si spremenijo življenje. Vesela sem, da ne prodajam nečesa, kar ne deluje, in lepo je, da obstaja podjetje, ki želi širiti isto idejo kot mi, trenerji.
Story: V resnici se moraš tudi osebnostno najti v poslovnem sodelovanju?
Če se ne najdeš v nekih stvareh, jih ne moreš delati. Pri tej blagovni znamki mi je všeč, da ni kičasta. Da ne gre za neko umetno kozmetiko. Všeč sta mi dizajn, prvi vtis ... V teh stvareh se potem najdeš in se povežeš. Nikoli ne bi mogla delati za blagovno znamko, ki bi bila nasprotje temu, v kar verjamem.
Story: In če nadaljujem ... Ali drži rek, da se moški bojijo uspešnih poslovnih žensk, lepotic? Kakšna je vaša izkušnja?
Sama sem se ravno začela srečevati s tem. Sem v teh letih, ko začenjam svoj posel, ko sem zaključila študij, ko si želim pripraviti svojo razstavo ... Če bi bila miss zdaj, ko sem stara 24, bi bila bolj huda kot takrat. (smeh) Zdaj imam približno vizijo, kaj želim delati. In če se vrnem ... Mislim, da je to odvisno od tipa moškega. Srečo imam, da sem bolj resna, in ljudje imajo avtomatsko malo distance do mene. S tem se mi ne zdi nič narobe, sploh zato, ker se sama sebi ne dokazujem s takšno pozornostjo. Ni mi pomembno, ali me moški obletavajo ali ne. Morda ženske bolj vemo, kaj hočemo, morda je to razlog.
Tretji teden kot mentorica
- Nives je pod okriljem blagovne znamke Borotalco že slab mesec dni športna mentorica desetim dekletom, s katerimi bo trenirala in jim predstavila zdrav način življenja. Story je druščino deklet že spoznal, tokrat pa nam je Nives povedala, kako so se dekleta izkazala v prvi polovici izziva. "Z dekleti smo v fazi, ko spoznavamo različne zvrsti treningov. Bile smo že zunaj, tudi na fitnes smo šle. Trenutno se ukvarjamo z jedilniki in vprašanji o tem, kako jesti in kako trenirati," nam je povedala Nives in dodala, da bo znanje, ki ga dekleta pridobivajo na treningih, njihova popotnica na športni poti za vse življenje.
Napisala Kaja Milanič
Fotografije Goran Antley
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču