Priljubljena pevka Nuška Drašček Rojko ima v teh tednih res natrpan urnik, saj smo jo tik pred festivalom Melodije morja in sonca ujeli v Belgiji na operni produkciji.
Kljub obveznostim pa najde čas tudi za priprave na težko pričakovani portoroški festival Melodij morja in sonca, ki bo 9. julija potekal v zunanjem amfiteatru Avditorija Portorož. Ob številnih projektih, ki jo čakajo, pa nam je razkrila, kako bo preživela letošnje poletje.
"Kar lep čas je že, odkar sem bila nazadnje na MMS, tako da se nastopa zelo veselim, nekaj je pa tudi treme, kot vedno. Priprave so sproščene in predvsem podrejene natrpanemu urniku. Res ste me dobili in imeli srečo, saj sem bila v Belgiji na operni produkciji. Zdaj me čakata še predstavi Rigoletto, ki jo imam 1. julija, in Othello, ki bo 6. in 7. julija z ljubljansko operno hišo, tako da se s poslušanjem in vajo skladbe Rada bi, ki jo bom predstavila na festivalu, ukvarjam le ob prostih trenutkih," pove Nuška in nam razkrije, kako je prišlo do posebnega sodelovanja z glasbenikom Alešem Klinarjem in besedilopiscem Igorjem Pirkovičem. "Aleš je prišel do mene z idejo o sodelovanju, imel je nekaj idej o skladbah, in ob poslušanju sva v bistvu takoj videla, da bo balada prava smer. Igorjevo besedilo pripoveduje lepo zgodbo o hrepenenju, ljubezni, nežnih spominih. Ravno prav za romantika v meni, tako da se je vse poklopilo."
Letošnje poletje se je tako za Nuško začelo delovno s prej omenjeno operno produkcijo, nastopila je tudi v vlogi Olge v operi Jevgenij Onjegin, na koncertu Tango story na Ptuju, na večeru francoskih šansonov Edith Piaf, Večeru popevke na Lentu ... "Bilo je veliko vaj in veliko nastopov. Seveda na vrsto pride tudi krajši dopust, ki pa lokacijsko še ni določen," za konec doda v smehu.
"Vedno sem imela rada slovenske festivale"
Nuška ne zanika, da so ji slovenski glasbeni festivali pri srcu. "Vedno sem imela rada slovenske festivale, so predstavitvena platforma tako za ustvarjalce kot interprete. Okusi so seveda različni, a mislim, da se vzdržuje neka rdeča nit kvalitete. Poleg tega se pokažejo novosti, sveži obrazi in tudi smer razvoja slovenske glasbe - pa čeprav so skladbe v principu 'namenske', torej pisane za določen festival. Za Popevko so vsekakor drugačne kot za EMO ali MMS."
Napisal Alojz Petrovčič
Fotografije Primož Predalič