Patricija Simonič, umetnica poduhovljenega, ki na življenje gleda v luči nadzemeljskega, veliko časa namenja umetnosti kot slikarka in razmislekih o njej kot občudovalka. Po poklicu ekonomistka se uveljavlja kot svojevrstna raziskovalka na področju postmodernega marketinga v aspektih filozofske discipline.
Tokrat napoveduje izdajo knjige z naslovom Trženje duše, ki jo je napisala in bo kmalu izšla v sodelovanju z založbo Frontier knjižna zbirka. Avtorica želi s tovrstno monografijo ustvariti podporo razvoju in prezentaciji umetnosti v gospodarskem okolju in se tako slednje loteva bolj trženjsko.
Vsebina knjige bo osredinjena na postmoderna marketinška razmišljanja, filozofije, strategije in taktike marketinga ter druge adekvatne vidike, ki izhajajo iz družbe in vplivajo na zaznavanje vrednosti ter pomena umetnosti na trgu. Umetnica povezuje umetnost in poslovni svet na medsebojno odvisen način, ki ne škodi njuni avtonomiji in identiteti.
Deček miru krasi Vatikanski muzej
Simoničeva vzporedno deluje kot vizualna umetnica na področju likovne umetnosti, slikarstva in kiparstva ter sodeluje na številnih skupinskih in samostojnih razstavah. Njena najbolj znana slikarska dela se ponašajo z naslovom Ona. Omenjeni opus del je bil že večkrat predstavljen doma in v tujini.
V letu 2013 je oblikovala tudi poznano slovensko skulpturo Dečka miru, slovenskega prinašalca ognja miru in ljubezni, ki ga je leto pozneje prejel papež Frančišek v Vatikanu, simbolično, z željo, naj njegov pontifikat zaznamuje prizadevanje za mir na svetu. Keramična skulptura Dečka miru je v Vatikanskem muzeju. Istega leta je bila postavljena še bronasta izvedba Dečka miru z namenom sprave slovenskega naroda in stoji ob vhodu v park NOB na Trnovem pri Gorici.
Oba projekta sta potekala v sklopu delovanja Mednarodne mirovniške fundacije Beli golob. Patricija Simonič je tudi avtorica cikla slikarskih del Križevega pota in oltarne slike z motivom sv. Bernarda, ki si jih lahko ogledamo v grajski kapeli iz 17. stoletja v kraju Pernovo pri Žalcu.
A. K.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču