Voditeljico Petro Kerčmar v takšni podobi vidmo bolj redko.
Jani Muhič in Petra Kerčmar že deset let skupaj vodita oddajo 24ur na POP TV in vidi se, da je med njima prava kemija in da se drug ob drugem dobro počutita in se odlično ujameta. Nedavno sta odkrila, da se v zakulisju snemanja dogaja toliko stvari, da bi prav gotovo iz tega lahko nastaja vsaj še ena oddaja.
View this post on Instagram
Ob tem pa se je Jani tudi malo pošalil, da s Petro oddajo vodi že kakšnih deset let in da ima morda tega zdaj že malo dovolj. Petra pa je kaj hitro stvari vzela v svoje roke in mu kar odločno povedala, da je ne bo zamenjal, da se to že ne bo zgodilo. No, verjetno tudi Jani tega ne bi želel, se je pa duhovito šalil.
Leto 2025 je za POP TV izjemno pomembno, saj bodo decembra proslavili 30 let obstoja vodilne medijske hiše pri nas. A tri desetletja dobrih vsebin, mejnikov, strasti in informacij si zaslužijo praznovanje vse leto. Televizija POP TV se je na zaslonih po Sloveniji prvič prikazala 15. decembra 1995, in sicer z začetkom oddajanja nove dnevno-informativne oddaje 24UR. Takrat je gledalke in gledalce z voditeljske mize pozdravil voditelj Drago Balažič. Ob tem na POP TV napovedujejo, da bomo deležni veliko zanimivih oddaj, že zdaj pa ena fotografija Petre Kerčmar napoveduje, da nas prav gotovo čaka nekaj posebnega.
Na fotografiji je Petra Kerčmar oblečena povsem drugače, kot smo jo vajeni gledati v osrednjem dnevniku na POP TV. Tokrat je bila oblečena precej bolj slavnostno, kakor se za 30. rojstni dan televizije POP TV tudi spodobi in mnogim je bila v takšni podobi še kako všeč.
»Praznično leto 30 je velik mejnik, zato pripravljamo neverjeten program, ki bo potekal vse leto. Že zelo kmalu bomo začeli predvajati drugo sezono uspešne serije Skrito v raju, skupaj z MasterChefom in Delovno akcijo. Imamo še Ljubezen po domače, veliko presenečenje pa gledalce čaka jeseni. Pripravljamo novo dnevno serijo, pa seveda še nekaj novosti, poleg Kmetije. Prizadevali si bomo, da bi po dolgih letih znova prinesli Žar, želimo si tudi kviza,« je povedala direktorica Pro Plusa, Stella Litou. Kot še pravi, je moč televizije v tem, da združuje občinstvo, ki čez dan sicer konzumira različne medije na različne načine ločeno. »Če ima linearna televizija močno, pomembno, vplivno in odmevno vsebino za lokalno občinstvo, se pred njo zbere vsa družina in si deli to doživetje. To je naš cilj, ki nas navdušuje. In naša misija. Poskrbeli bomo za to, da v naši industriji še bolj zacveti v prihodnjih letih in za to smo tudi odgovorni,« zaključuje.