Ob tem bodo organizirali tridnevni dogodek Neighborhood, v okviru katerega bodo imeli odprte plesne delavnice, okroglo mizo in 'battle', plesno tekmovanje, na katerem bodo mladi talenti lahko pokazali plesne veščine.
O plesni šoli, dogodku ob peti obletnici in nekaj malega o njunih načrtih smo govorili s Trkajem in Nipkejem.
Story: Naslednji teden praznujete peto leto delovanja. Kaj vse se bo dogajalo v sklopu dogodka?
Tako je, dogodek bo potekal 26., 27. in 28. oktobra. V Postojni bo prvi dan (26. 10.) najprej okrogla miza, na kateri bodo ljudje iz sveta športa in plesa razpravljali o plesu in njegovi prihodnosti v Sloveniji. Drugi dan, 27. 10., sledijo kvalifikacije za 'battle'. To je način spopada ob glasbi, ki ga bodo ocenjevali trije sodniki. 'Battle' pripravljamo zato, da mlade potisnemo v okolje, v katerem morajo premagati strah in preseči sebe, tako da nalašč ustvarimo situacijo, v kateri se trudijo s plesnimi gibi premagati nasprotnika. Zadnji dan, v soboto, 28. 10., pa se bo v prostorih plesne šole Artifex v Ljubljani zgodil epski 'battle', na katerem se bodo pomerili plesalci iz več držav in tisti, ki so se kvalificirali v predtekmovanje. Na koncu pa bodo še podelitev nagrad najboljšim, premierna predstavitev videospota Hip Hop junaki in nastop skupine Matter.
Story: Kako vidva promovirata ta dogodek in kakšna je vajina vloga pri celotni obletnici?
Midva sva ambasadorja plesne šole Artifex, saj z njo rasteva in živiva, ta dogodek pa promovirava povsod, kjer je mogoče. Tudi s tem intervjujem počneva ravno to. Glavni del, ki ga bova imela na obletnici, pa je premiera videospota Hip Hop junaki, ki smo ga posneli z zavarovalnico Adriatic in ga bomo na tem dogodku tudi predstavili. Midva sva pripravila tekst za skladbo, iskala talente in promovirala projekt. Bila sva navdušena, saj se je odzvalo več kot sto mladih kreativcev. Bova pa zraven pri celotnem dogodku, ljudje se bodo lahko slikali z nama, dobili avtograme in vse odgovore na svoja vprašanja.
Story: Kdo je ciljna publika, ki jo želite doseči s tem dogodkom?
V prvi vrsti je to dogodek za ljudi, ki čutijo ples, za hiphop junake in za vse, ki jim je všeč hiphop. Za vse, ki so del urbane kulture, pa tudi za starejše, če želijo videti, kaj se dogaja z mladimi. Vabljeni so prav vsi.
Story: Je vsako leto tako pester program?
Letos smo ga podaljšali na tri dni, tako da bo bolj obširen. Je pa vedno dobro obiskan, veliko pride ljudi iz tujine. Pričakujemo dobre 'battle' in dobre sodnike, dobro zabavo in presežno izkušnjo. V prihodnosti si želimo, da bi tovrsten dogodek postal plesni projekt, ki bi privabil čim več plesalcev iz različnih plesnih šol in različnih držav, da bi se še bolj povzpeli na mednarodno raven.
Story: Glede na to, da ste program podaljšali, je tudi z organizacijo več dela. Koliko časa že potekajo priprave?
Glede na to, da so vmes še svetovno prvenstvo in vsakdanje druge stvari, se veliko dela v zadnjih trenutkih. Smo pa že prej vedeli, koga bi radi na nastopih, kako bo potekal program, tako da ... kolikor nam znese ob rednih stvareh. Prav zato si tudi želimo, da bi rasli in bi lahko zaposlili več ljudi, da bi imeli nekoga, ki se ukvarja s takim projektom. Za zdaj pa nekako vsi sodelujemo. Vsak dobi neke svoje naloge, ki jih mora opraviti.
Story: Z zavarovalnico Adriatic Slovenica ste pripravili videospot Hip Hop junaki. Kako se je zgodilo to sodelovanje?
Najprej so naju kontaktirali iz agencije Mondial Travel, ker so želeli, da skupaj naredimo skladbo. Pripravili smo Sam gremo, ki je postala velika uspešnica. Adriatic Slovenica pa je njihov partner in želeli so, da bi naredili koreografijo na Ritmu mladosti, mi pa smo potem to razširili še na videospot. Najprej smo na družbenih omrežjih pozvali mlade, da iščemo super junake, da ni pomembno, s čim se ukvarjajo, samo da imajo neko strast in da se želijo povezati z ostalimi kreativnimi ljudmi. Potem sva prišla pred blagovnico Maximarket in kar naenkrat so se začeli nabirati mladi, ki skejtajo, plešejo, repajo, skratka se ukvarjajo z različnimi stvarmi. Nekateri so poslali samo posnetke, so pa pokazali veliko angažiranost in željo, da bi sodelovali v videospotu. Potem smo posneli videospot, ki ga bomo premierno predstavili na zaključku dogodka ob peti obletnici. Je bil pa občutek, da sva združila te ljudi, ki so želeli sodelovati, naju spoznati, res fenomenalen.
Story: Pred tem sta za Mondial Travel, kot omenjeno, posnela skladbo Sam gremo. Koliko časa je trajalo snemanje in kakšni so odzivi?
Skladba je bila posneta precej hitro, nekako je prišel čas, da smo samo šli in naredili. Videti je bilo nekako tako, da naj bi se v petek snemal videospot, v ponedeljek pa nisva imela niti ideje, niti teksta, niti podlage. Tukaj se je potem pokazalo, da kreativa ne pozna meja. Da smo popolnoma zaupali drug drugemu, da je med nami kemija, da nas je nekaj pognalo, da smo v zelo kratkem času dosegli super rezultate. V tistem trenutku nimaš časa razmišljati o neuspehu, enostavno začneš dobivati ideje in vidiš, česa si zmožen. Hitro presežeš samega sebe.
So pa odzivi na skladbo super, v enem mesecu smo veliko dosegli. Zraven smo vključili tudi druge zvrsti, ki niso toliko prisotne pri nas, in dokazali, da hiphop ni žanrsko omejen in da je možno zarepati na katerokoli glasbo.
Story: Veliko sodelujeta skupaj, tako s plesno šolo, na koncertih, skupaj snemata skladbe. Kdaj sta prvič sodelovala in zakaj tako rada sodelujeta drug z drugim?
Najin prvi skupni komad je bil Kensl okoli leta 2012, 2013. Rada pa sodelujeva predvsem zato, ker naju povezujeta iskreno prijateljstvo in zaupanje. Oba tudi veva, katere so najine močne in šibke točke. Sva v odnosu, ki je konstruktiven, in v vseh teh letih se dejansko še nisva skregala. Na odru sva kot pravi jin in jang. Poleg tega sva oba tekmovalna, tako da ko eden naredi nekaj novega in dobrega, ga drugi poskuša preseči.
Story: V prihodnosti skupaj pripravljata še kakšen skupen projekt?
Odločila sva se že, da bova skupaj naredila album Nipke in Trkaj. Ta album bi lahko že bil, že nastaja, ampak se je težko osredotočiti samo na to, saj se nama ves čas dogajajo tudi druge stvari. Tako da upava, da prideva na tak nivo, da se malce razbremeniva in skupaj narediva nekaj fenomenalnega.
Besedilo: Klavdija Rupar // Foto: Goran Antley, Brane Tuma
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"