"Vrhunsko preživet dan s prijateljem, legendo in človekom brez primere Goranom Dragićem. Obema bratoma Dragić dajem večni poklon, njun bratovski odnos je prečudovit in meni nikakor tuj, ker imava z mojim bratom enak odnos, in s častjo lahko rečem, da mi brat pomeni več, kot pomenim sam sebi – lepo je, ko ti je brat najboljši prijatelj. Gogi in Zoki, resnično vaju spoštujem in želim si, da bi vsi ljudje našli najboljšega prijatelja v svoji družini," se je glasil ganljiv zapis običajno bolj komično razpoloženega Rada Muleja, ki je z našim košarkarskim zvezdnikom preživel športni dan.
Najprej sta se pomerila na košarkarskem parketu, nato še na teniškem igrišču, kjer bo Rado poleti preživel kar nekaj časa. Skupaj s televizijsko voditeljico Nušo Lesar sta namreč postala ambasadorja dobrodelnega projekta Gibaj, mladina!, ki bo med 3. in 11. avgustom potekal kot dopolnitev največjega slovenskega poletnega športnega dogodka – mednarodnega teniškega turnirja ATP Challenger Zavarovalnica Sava Slovenia open v Portorožu.
Po razmisleku in zbranih podatkih raziskav, ki kažejo, da so današnji otroci vse manj vzdržljivi, vse manj športno in gibalno aktivni, pretežki in preveč časa preživijo pred računalniki, so se pri Teniški zvezi Slovenije odločili, da v šolskem letu 2018/19 pomagajo socialno šibkejšim otrokom do brezplačne telesne vadbe.
Cilj projekta je zbrati denarna sredstva za financiranje tedenske 60-minutne vadbe 100 otrokom, starih med 7. in 11. letom. Organizirano vadbo bodo izvajali usposobljeni športni delavci v teniških klubih po Sloveniji. Denar bodo zbirali prek SMS-donacij, prodaje vstopnic za koncert skupine Big Foot Mama na teniškem stadionu v Portorožu, prek prodaje vstopnic za ogled polfinala in finala turnirja ter z dražbo podpisanih športnih predmetov, med katerimi sta tudi teniški lopar Rafaela Nadala ter smuči Jakova Faka, s katerimi je nastopil na zadnjih olimpijskih igrah. Rado v projektu vidi priložnost, da tudi sam postane malce bolj aktiven, saj si želi bolj športno aktivnega in zdravega življenjskega sloga, prek tega pa bo tudi promoviral celoten projekt. Kako bo potekalo vse skupaj, pa si lahko ogledate v prvem od 12 promocijskih videov, ki bodo lansirani vsako soboto na FB-profilu Tenis Slovenija in profilih ambasadorjev projektov.
Foto: Tomaž Povodnik, Aleš Kocbek, osebni arhiv
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del